hee! daar was ik ook
sta net niet op de foto met het inrijden
Bert wel
en volgens mij heb ik heel lang bij jou oude pony uitgestapt op het achterste veld
het was eerst superleuk, Lisa stond in de klassiek niet goed maar progressief stonden alle B springers van onze ponyclub in de top 3, en met de prijsuitreiking zeiden ze dat Lisa 2 weigeringen had
dus zijn wij naar de jury gegaan en zegt eigenaar(w): warom heeft Lisa 12 strafpunten?
jury: ja ze had 2 weigeringen!
W:ja maar dat kan helemaal niet want dat had ze niet!
jury: oh, dan had ze 2 voltes gereden
zij hebben echt geslapen daar! en de vader van 2 jongens uit `het populaire groepje` zoals wij dat noemen, is nog naar de jury gestapt van waarom die progressief op stijl was? als je moet scheuren om de tijd ga je toch echt er niet op letten netjes te zitten enzo? dus daar weer dikke heibel over(toen had onze ponyclub al gereden) wij staan daar achter, ik en die 2 jongens op pony en Lisa ernaast en M de hele tijd naar zn vader schreeuwen die aan de andere kant van het veld stond en later toch maar via de telefoon gedaan. en toen heeft M er zomaar 10 stijlpunten bijgekregen!van 38 naar 48! daarmee is hij eerste geworden maar het was ook wel verdiend
hij had (geloof ik) de snelste tijd van de dag in het progressief met de grootste voorsprong op nr. 2, M had 46 sec. en Bert had 52 sec. Lisa zou dus 3de zijn geworden(53 sec.) als die jury niet had zitten dromen! maar dat wou die jury natuurlijk niet he? 3 Veendammers in de top 3, nee dat willen ze niet
! dus zijn ze Lisa vergeten en hebben er zomaar 12 sp. achter gezet. coupons kregen we niet want daar was mee geknoeid. alleen van de klassiek kregen we. met 2 welverdiende winstpunten
ze mag van haar moeder er geen werk van maken(wat als ik in haar positie zou geweest zijn, die hele organisatie aangeklaagd) ze was helemaal over dr toeren en samen hebben we in de auto flink op de vereniging zitten schelden, want we waren zo kwaad! de voorzitter zou nog bellen over de eindlijst die `zomaar` verdwenen zou zijn, we werden van caravan naar caravan gestuurd, en naar de jury gegaan en die hadden het ook niet.
(nu de leuke kant van het verhaal): (ja die is er nog wel, schrik niet
)
-Lisa heeft de beste prestatie van onze hele ponyclub neergezet(springen) nl. 2x foutloos wat niemand was behalve de broer van M maar ik weet niet hoe hij heeft gereden.
- ze heeft er nu 2 winstpunten bij, dus nu B+7! nog 3 en we zijn van die !@$%&** stijlpunten af!
-met dressuur(en springen) haalden we het ene na het andere oranje lintje binnen
en mijn complimenten aan onze ponyclub
lekker arrogant