er werd gestreden om de Wegener Huis aan Huiskranten Prijs -Internationaal(hoofdring).
Er deden veel topruiters mee, en daar heb ik dan ook foto's van gemaakt.
ik heb boven de foto de naam van de ruiter en paard neergezet, zodat je weet wie het is (fouten kunnen er inzitten, maar volgens mij zitten er geen fouten in?).
Als je de foto's graag in het groot wilt zien, moet je dat even vragen, ik heb ze nu verkleind omdat ik ze in mijnalbum wilde zetten.
Als je dus graag vergrote foto's wilt zien, moet je dat even zeggen, ik kan dan evt ook details van de foto afhalen, (dus bijvoorbeeld alleen het hoofd van het paard als foto).
Nou hier zijn de foto's:
klik op deze site:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ULH3X3AG
Als je de foto's graag zonder copyright of naam wil, dan moet je dat ook even melden (liefst via pb). dan stuur ik je die (die je graag wilt zien zonder copyright of naam) foto's zonder copyright via pb of mail.
Ook kun je ze bestellen, ik laat ze dan gewoon ontwikkelen bij een drogist, voor meer info over het bestellen van de foto's, stuur dan even een pb'tje
--> Dus als je vragen hebt, of vergrote foto's wilt of iets dergelijks, wil je dan vermelden om welke foto het gaat? bijvoorbeeld welke ruiter en paard?