Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Love_Sophie schreef:
Love_Sophie schreef:Jah ik vond deze muziek ook wel passend. Ben nu bezig met een 'hele' kür ombouwen... en dan heb ik het 1e drafappuyement op de muziek van Watskaburt. Best grappig, kan ook nog heel mooi. En de 1e uitgestrekte draf op I Need A Hero van Jennifer Saunders (uit Shrek 2) en de 2e op Poison van Groove Coverage.
Als jullie die willen zien geef je maar ff een gil.
Groetjes Janine
Kissytjuh schreef:Love_Sophie schreef:Jah ik vond deze muziek ook wel passend. Ben nu bezig met een 'hele' kür ombouwen... en dan heb ik het 1e drafappuyement op de muziek van Watskaburt. Best grappig, kan ook nog heel mooi. En de 1e uitgestrekte draf op I Need A Hero van Jennifer Saunders (uit Shrek 2) en de 2e op Poison van Groove Coverage.
Groetjes Janine
Ja ben beniewd..! ALs je um af hebt moet je um maar ff op bokt zetten!
Love_Sophie schreef:Jah ik vond deze muziek ook wel passend. Ben nu bezig met een 'hele' kür ombouwen... en dan heb ik het 1e drafappuyement op de muziek van Watskaburt. Best grappig, kan ook nog heel mooi. En de 1e uitgestrekte draf op I Need A Hero van Jennifer Saunders (uit Shrek 2) en de 2e op Poison van Groove Coverage.
Groetjes Janine