Bonte schreef:He Antoinette.
Die van jou zien er ook super uit. ben je er morgen ook. Ik vanaf vroeg in de ochtend.
Nee, ik ben vandaag niet meer gegaan...
vond het na 2 'dagen' wel mooi en ben vandaag lekker naar het strand geweest
Djesseka schreef:Gave foto's en inderdaad; het is daar super!
Geeft een hele goeie indruk dit

(Mis alleen foto's van de veulenkeuring, dat was echt leuk!)
Toen was ik er helaas niet meer. Ik wil erg graag ook een keer foto's maken bij een veulenkeuring, maar dat komt nog wel eens
Nouvel schreef:Mooie foto's!
wat startte je instructrice?
Ik heb zo'n idee dat ik dat paard heb zien lopen vandaag...
Ik geloof dat ze met deze M2 startte...en heb je haar gezien?
Nandoman schreef:Hoi Antoinette, je bent weer lekker in de weer geweest met je supertelelens! Goed gedaan en hele mooie foto´s gemaakt, ook van het springen! Wel een béétje veel reclame voor Pr*val...

Ach ja, je moet wat in het leven he?!
Ja maar het was de enige hindernis die een beetje te fotograferen was. De rest stond of de verkeerde kant op of zat de zon in de weg...
mizsz_g_en_a schreef:hele mooie fotoos
heb je ook foto's gemaakt van de kur???
als derde reed mijn cheffin mee :p dus ben benieuwd of je nog meer heb...ook van m2 z1 of z2

Ik heb even bij de kür gestaan en een paar foto's gemaakt. Maar door de hekken erom heen stond ik wel heel verweg, zelf mét telelens. Erg jammer!!!
Nee, ik heb niet meer foto's gemaakt van de M2, Z1 of Z2, ik had wel al op bokt gevraagd of er mensen van wie ik foto's moest maken (al is dat een beetje in de soep gelopen
). Anders heb ik straks weer bordevol foto's van mensen die ik niet eens ken
Dimple schreef:Zeg Antoinette, wordt je gesponsord door Primeval of zo
Gave foto's hoor!
(dat meisje kan je er w.s wel af shoppen

)
Was het maar waar!! Nee, helaas niet...zie voor uitleg hierboven (al zal je dat wel snappen
).
Enne, nee in principe kan dat meisje eraf geshopt worden, maar IK kan het niet
Ladyspot schreef:Hey,
Nog bedankt, en die hoofdfoto vind ik echt heeeeel erg leuk, ook gewoon de uitdrukking op haar gezicht, echt heel erg mooi. Had je er nog meer van haar die gelukt waren?
Groetjes wendy
Die hoofdfoto heb ik gewoon uit een rij-foto geknipt, vandaar dat ze haar oortjes ook niet naar voren heeft.
Ja, ik heb nog meer foto's, zal ik je later even PBén.
Dyonne schreef:Wow, weer prachtige foto's!!! Echt mooi gemaakt. En er staan mooie paardjes op.
Heb je toevallig ook foto's gemaakt van de Welsh show?
Nee, ook de Welsh show heb ik helaas niet meer meegekregen. Sorry....
Misschien Bonte??