Melige foto's mini-meeting (Nathalie en ik)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Melige foto's mini-meeting (Nathalie en ik)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 21:18

Dan hier de melige foto's van toen Nathalie onverwachts opbelde toen ik Ilonka aan het poetsen was voor de les. Daarna is ze mee naar ons gegaan en hebben we een paar leuke foto's geschoten! Hier het resultaat: Clown

(voor het verslag moet je maar ff bij jeugdhonk kijken, anders snap je hier waarschijnlijk maar weinig van! Haha! )

Afbeelding
Dit is een (en gelukkig de enige) donkere foto van mij, na afloop van mijn zeer geslaagde kur op muziek (zonder muziek) als je goed kijkt zie je mij met mijn grote 1e prijs beker en de oranje strik aan het hoofd van mijn super stokpaard!

Afbeelding
Natuurlijk moest er een ereronde gereden worden, hier zie je mij aan het apuyeren. Goh, wat ben ik toch goed! Tong uitsteken

Afbeelding
En hier rijd ik trots met mijn oranje strik de ring uit.
Rechtsonder staat Nath haar hoedje! Mooi he? Heb ik helemaal zelf gemaakt! Schijnheilig

Afbeelding
Nathalie en mijn hond Lois aan het stoeien. Hier rollen ze net van het mandje af.

Afbeelding
Nathalie vond het een grote eer om even op mijn super stokpaardje te zitten. Hij doet precies wat je wil, he Nath? Lachen
Helemaal rechts zie je trouwens het mooie hoedje van Nath, speciaal door mij voor haar gemaakt!

Afbeelding
En Nath aan het bokken... Doet ze anders nooooit hoor! Schijnheilig

Afbeelding
Nou Nath, wie van ons was er nou gek? Extreme duivel

Hier zie je Nathalie op de hondenmand die wat inspiratie of wat dan ook nodig heeft, met het door mij gemaakte hoedje.

Afbeelding
Nathalie met mijn honden Lois en Sade.

Afbeelding
En dit ben ikke, met Lois en Sade.

Ze zijn wel erg groot, omdat het me niet lukt om ze te verkleinen. Verdrietig Kan iemand dat misschien voor me doen? Kusje
Laatst bijgewerkt door ¡!Ellen!¡ op 10-02-02 17:42, in het totaal 2 keer bewerkt


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 21:46

Owwww echt erg!!! *LOL* *LOL* Wel grappig. En lieve Loisje en Sadetje! Lovers Lovers
Echt coole foto's ze zijn alleen véélste groot waardoor je alle details heel goed ziet enzo Schijnheilig

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 21:49

mooie sokken!! Haha!


nee hoor heel leuk grappig allemaal

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 21:50

hahahaha *LOL* echt heeeeeeeel erg gek Tong uitsteken haha die foto van nath die inspiratie nodig heeft, en die foto's van dat stokpaardje Haha!
*LOL* haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 01:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziezo, daar zijn ze dan!

Misschien slim om de oorspronkelijke foto's weg te halen, want het duurt nu wel erg lang voor deze pagina geladen is!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 06:30

leuke foto's en nog veeeeeeeeeeeeeeeel leukere labbies Lovers:+:+:+:

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 10:44

Whahahah *LOL* Zo te zien haden jullie wel een lol! Hahahaha! *LOL* Leuke foto's!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot en 82 bezoekers