Bij het verkennen van de cross werd ik al lekgeprikt door de muggen. Er zaten er daar echt veel!

Eerst HM Queen Ienie opgezadeld. Ze gedroeg zich erg koninklijk tijdens het opzadelen. Flink schoppen met 2 benen tegelijk naar achteren en iedereen ging met een wijde boog vol respect om haar heen.

Bij het losrijden was ze erg happy, en ze werd steeds heter:
Daarna een hindernisje gesprongen:
Haar springtechniek moet nog aardig verbeteren.
Daarna losrijden tussen de andere paarden. Ze werd toen zo heet dat ze niet meer fatsoenlijk te rijden was. Is niet echt te zien op de foto:
En daar ook nog een sprongetje gemaakt:
Even getwijfeld of starten met haar wel slim was. Ze was bijna niet meer te hanteren. Maar uiteindelijk toch gegaan. Dit is hindernis 2:
Bij de greppel zou ze in-uit doen in de cirkel aan de zijkant.
"EN IK DOE HET NIET!!!!"

....."ok, ik doe het wel!"
En daarna bij de wal de rechterkant:
De waterpartij:
Dit is de wal bijna aan het einde. Omdat ze in de cross niet zo fijn liep heeft Bitwise daar de onofficiele achterkant als opsprong en hier de lage afsprong genomen.
Ze had een hartslag van 84!!! 10 min na de cross. Dat was niet omdat ze geen conditie heeft, maar omdat ze nog steeds over de rooie was bij de DA.
Teruggesneld naar de trailer en Online opgezadeld.
Die was ook al hartstikke maf bij het losrijden!
Tussendoor nog ff de cross bespreken:
Losspringen:
De cross ging lekker. op de greppel en de 2 wallen na. Op de greppel stopte Online eerst, maar daarna ging ie er uit stilstand over. Op de foto ziet het er heel eng uit, maar in het echt viel dat wel mee:
Bij de wal het M alternatief gepakt. Dat heeft wel 2 stops opgeleverd, maar de 3e keer ging ie er wel over. Ik was net te laat voor het maken van een fatsoenlijke foto:
De waterpartij. Daar hebben ze de moeilijkste variant genomen:
Toen alle ruiters geweest waren zijn we teruggeweest om de greppel en allebei de wallen te oefenen. Met een paar aanwijzingen van Rob ging hij er super op.
Hier is Lielle ook nog bij het losrijden:
En Lielle aan het einde van de cross over de laatste hindernis:
En op naar de finish: