Ik deed weer mee in de klasse Ba en het was erg gezellig!
Met de voorronde reed ik op Barba! Een heel groot paard wat al best oud was. Ze leek me niet zo leuk om te rijden maar dat viel me heel erg mee! Als je rustig deed met inrijden liep ze in de proef nog leuk. Ondanks ik de paarden niet nageeflijk kan rijden ging ze in galop wel mijn hand opzoeken! Ik was wel tevreden over ons proefje!
Ik op Barba
Paard onthoofd

En richting bak voor de proef!
Groooooooot paard!
Volgens mij ben ik dit ook:
S'avonds na de voorrondes was het feest en werd ook de uitslag bekend gemaakt! En van de 3 mensen die op Barba gereden hadden was ik door!
Dus op zondag ochtend mocht ik de finale op Oebele de fries rijden! En er werd mij heel vaak op gewezen dat hij wel bijzonder was want hij had voor de koets van de koningin gelopen!
En foto's die iemand anders gemaakt heeft voor mij!
Zwieber trui

En weer naar de bak toe voor de finale!
En tijdens de proef:
Volgens mij was dit hals laten strekken vandaar de teugels zo:
Na deze proef was het wachten want eerst was het springen. Maar dit was het resultaat (als jullie me herkennen
)Het thema was de olympische spelen vandaar dat iedereen die eerste werd een krans om zijn hoofd kreeg! En wij hadden allemaal een bril op en tja dan krijg je zo'n rozet natuurlijk niet gewoon in je handen.......
Ze hadden in iedere geval originele medailles!
Wij waren van onze vereniging met 5 mensen gekomen en ik was niet de enige die 1e was geworden! Wij hebben 3 keer een 1e plaats, een 2e, een 3e, een waarschijnlijk 4e en een 5e plaats binnengehaald en daarmee ook de equipe prijs gewonnen wat een taart was!
Zie hier onze vereniging net na de prijsuitreiking!
Van links naar rechts:
Bealy-Vientje-Jessay-Fleury-Naranga
Ziet er heel gezellig uit. Wat voor een studenten club is dat precies enz? 

Je doet het echt goed bij de studentenwedstrijden! Op dat friesje zit je idd netjes. Was die al oud trouwens? (vanwege het grijze haar op zijn voorhoofd)