-zonder dikke jas
-zonder slof.
-echt aan het werk.
Nou, het zal mij benieuwen deze keer. Het is alweer een week geleden in Dwingeloo en het was zoooooooo warm!!
Vandaar mijn rare gezicht op sommige foto's, ik vond het soms echt even niet meer leuk.
De eerste proef ging niet goed, daar gaan we het niet over hebben....... De tweede ging beter 235 punten, dus een winstpuntje, zo zijn we weer Z2+6 *o/* *o/* Pics:
Dit zijn wij in wedstrijdoutfit;
Laag&rond losstappen:
Draven; helaas kantelt hij net zijn hoofd, hij was echt enorm aan het klieren met inrijden, overal graskabouters.....
Ach...zie je ons ook eens van de achterkant. Links Lotte Jansen, rechts volgens mij de eerste van de Z2.
Eerste proef in, raar moment;
Binnenkomen tweede proef: verstand op nul, blik op oneindig:
Schouderbinnenwaarts. (kan ik zelf echt niet, oefen ik al 4 jaar en het was en het is en het wordt niks..........
)Volte:
Mooie uitgestrekte draffoto, had ik een 8 voor!!!!!!!!!(=heel bijzonder want ik ben een 6jes rijder....*zucht*)
Slangenvolte met 6 bogen en een heleboel in contra, maar gelukkig mag je op x een galopwissel maken, scheelt een contra...
Zo! Dat waren ze weer, hopelijk nog 1 wedstrijd en dan Z2+8 worden... Vonden jullie dit beter??