Algemene punten:
Makkelijk blijven in mijn hand
Ontspannen zitten...
Kijken waar ik heen ga
En owhja, let niet op mijn haar, had op de heenweg een regenbui op mijn dak gehad

Met dank aan sandra (coentjuh) voor de foto's
Losrijden

Kleine circel: Aandachtspunten: Eérst neusje vragen, bij einde circel goed opvangen buitenbeen. Goed voelen of ze recht loopt, of naar binnen/buiten en dat opvangen

Weer kleine circel, beter...

Weer kleine volte... Dit wordt dus bedoelt met makkelijk blijven in je hand (of juist niet, tis maar hoe je het ziet

Galopje: Aandachtspunt: Niet zo moeilijk kijken

Nog een galopje (gezicht wordt al beter
) Bij M afwenden, recht naar H en daar weer linksaf
Aandachtig luisteren en belonen...

jamaica luisterd ook

Vermoedelijk inzet begin spin. Aandachtpunt: met minder tevreden zijn, 1 stap, whoo, belonen.

Kleine circel van achter (denk ik)

En nog een galopje

Opbouwende kritiek mag, ik weet dat er nog erg veel te schaven valt, en dat gebeurt dan ook.
Heb een lekkere les gehad, zouden eigenlijk trail doen, maar ik was niet helemaal lekker, en had dus geen zin om met balken te gaan slepen. Bovendien was een normale les ook hard nodig.
Betreft het bit (snaffle-shank) gaan we op zoek naar wat anders, want ook mijn instr is er niet tevreden over.
maar t ziet er wel leuk uit
, m'n camera kan beter maar hij wou niet, maar valt ook niet te zien op zo'n klein beeldje hoe ze in het groot zijn
tja dat bit dat gaf je zelf al aan dat jullie op zoek waren naar iets anders omdat dat niet zo lekker ging dus tja daar ga ik niks over zeggen. ik ga je ook geen kritiek geven aangezien ik het zelf allemaal nog maar aan het leren ben