explosion@msp trophy wedstrijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

explosion@msp trophy wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 23:39

de fotos staan door elkaar, er waren een paar probleempjes en echt ontspannen ziet t er niet uit, gezien hij het allemaal spannend vond (dat buiten wedstrijd rijden dan Haha!)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kantel Bloos
Afbeelding
meningsverschil tussen mij en Ex Bloos
Afbeelding
dit was nikki met lightning! een meid die ik heel erg bewonder! Dat paard is zo verschrikkelijk moeilijk, maar ze blijft volhouden! super van der! OK dan! (pony is trouwens 3.5 jaar maar heeft af en toe tikken en gaat dan gewoon op hol, en dan is er niets meer aan te doen!)
Afbeelding
Afbeelding
en exje in de proef, bang voor de hekjes dus tja Scheve mond als hij groter was zag je dat hij wel met zijn achterhoef ín de afdruk van zijn voorhoef loopt! En daar hebben we al lang voor moeten oefenen!
Afbeeldingµ
c-x-a vanuit de volte van hand veranderen. (zie ook dat gespannen koppie van em)
Afbeelding
op de volte in galop (hoe ik aan mijn punten geraakt ben is me een raadsel Verward
Afbeelding
en inrijden voor de volgende proef, en wat zien we? mijn houding gaat zelfs vooruit Bloos! (maakte mijn rug heel erg hol en dat valt hier wel mee)
Afbeelding
bwahaha ipv op te letten wat der paard doet gaat ze in de spiegel kijken of ze nog wel recht zit Clown
Afbeelding
stap, en nog steeds is alles spannend Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
hier werden we al wat kalmer
Afbeelding
en zo had de hele proef moeten gaan (dit is de 2de proef)
Afbeelding
mooie liedjes duren alleen zelden lang Scheve mond
Afbeelding
en al snel bedacht exje dat die hekjes wel eens zouden kunnen bijten...En de jury was óók eng! (of de trailers waar ze inzaten, wat wil je als je net de avond ervoor in eentje gevallen bent Scheve mond) ik kijk er ook aardig moeilijk bij Haha!
Afbeelding
deze is wél mooi duidelijk, kijk dat achterhoefje Haha! (hij ging nooit overstappen, en dat begint ie nu wel te doen!)
Afbeelding
in galop zijn de hekjes nog steeds eng Ja
Afbeelding
en in het drafje vlak na de galop (de eerste passen) ook nog!

en ook jullie ging laten zien hoe hard haar knol kon! Dus bij deze: jullie in actie, in volle hoop de ijsco kar nog te kunnen halen! Haar mam reed al meters voor haar die hebben we niet kunnen knippen! maar dat was ook een leuk zicht Clown
Afbeelding
sorry jullie, t moest Ach gut maar goed dat ze niet op bokt zit Clown

bij deze mijn proef foto's. Ik blijf erbij: hoe ik aan mijn punten (56.5 en 57.5) is me een raadsel! en een 18de en 10de plaats van de 22!

Blackmystery

Re: explosion@msp trophy wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 23:58

OK dan! ik vind het er goed uit zien hoor.
leuke pony trouwens.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:22

Leuke foto's hoor!! Wat blijft die explosion ook een kwijl paard zeg Haha! Echt mooi!
En tja, die spanning is ook niet zo heel gek toch? Goede ervaring voor jullie allebei denk ik!!
Goed gedaan!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:00

Hey, wat een schattig pony'tje. Jullie hebben inderdaad wel wat wedstrijd-stress. Maar ik vind het er wel leuk uitzien. Zijn staart is echt mooi recht afgeknipt haha! Veel succes verder. Ook dat bruine pony'tje is een schat om te zien!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 16:16

suusiej: vind em recht afgeknipt mooier Schijnheilig en de nodige wedstrijdstres was wel aanwezig ja Nagelbijten / Gniffelen heb je het nou over de fotos (bruine a'tje) of over Pharaon? Haha!
none: lief istie he Haha! is inderdaad een goede ervaring!
Blackmystery: dankje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 16:33

ha meid....

nou ex vind het buitenrijden dus ook n beetje eng.. Nagelbijten / Gniffelen
ben benieuwd hoe vief het doet buiten, witte hekjes zijn ook zoooo eng!
Nouja echt ontspannen waren jullie niet maar het blijft een leuk peerd, en leuke combi Lovers

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:02

Leuke foto's kat....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 23:24

Alacairion; tuurlijk,; buiten zouden die hekjes wel eens kunnen bijten he! Clown
bke4: thx Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:39

ik vind de foto's allemaal goed meevallen hoor en je houding ik zou zeggen _/-o_ doe zo voort. Ik vind hem al helemaal anders lopen bij in het begin. volgende keer zal nog beter gaan denk ik. want ja witte hekjes blijven ongelooflijk eng de eerste keer. ik heb er meer dan een keer aan moeten geloven. en de mijne nam de andere kant van de hekjes om er niet te dichtbij te moeten komen. maar ook dat gaat over. Het blijft idd een kwijlpony. Kwijl wanneer is je volgende wedstrijd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 17:03

mijn volgende is 16 mei. Ik krijg nu 'prive les' (met 3en) puur wedstrijd gericht. En meteen die beugels 2 gaatjes langer Bloos!
met de woorden: wij gaan dressuur rijden en niet springen, en we gaan jóu omtoveren tot een échte dressuurruiter
Nagelbijten / Gniffelen

nu...Toen ik eenmaal 'gewend was' aan mijn beugels en ik even in de spiegel spiekte om te kijken of ik beter zat. Zat ik al een stuk rechter...
volgens mijn huidige lesgever had ik een stoelzit.

Maar na de les zei ze dat zowel ik als explosion snel leren! dus ik kijk weer vol goede moed uit naar 16 mei Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:31

wat een leukerd zeg, en die kan zeker goed lopen!! jammer van die stress, mag ach, wordt vast beter!!!!!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:40

ziet er leuk uit Lachen

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:15

Deze pony komt me heel erg bekend voor. Heb je hem toevallig van 2 kleine jongetjes gekocht? Heette hij toen Tango? En daarvoor heette hij iets van Tijger ofzo?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:19

melanie15: nee hij heeft altijd explosion geheten, volledige naam is home 't' ranch explosion. Ik heb hem gekocht van een oudere man die een fokkerij had. Heb jammer genoeg nog geen nakomelingen van hem gezien. Misschien toch maar eens om eventuele foto's vragen!
kimdepim: dankje
milo: hij kan goed lopen, je moet t er alleen uit krijgen, en dat lukt nog niet 100% maar dat begint te komen!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:21

leuke foto's
jullie zagen er blijkbaar allebei gespannen uit Haha!
mooie pony!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 22:52

Ik vind het wel een gaaf ponytje hoor, lekker eigenwijs koppie! Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 23:04

Kowloon1: klopt:= 1ste ehm 'grote' wedstrijd Clown
liza van loon: niet alleen een eigenwijs koppie maar ook een eigenwijs karakter Nagelbijten / Gniffelen

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 08:21

Gaaf ponytje Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:49

pharagirlke schreef:
mijn volgende is 16 mei. Ik krijg nu 'prive les' (met 3en) puur wedstrijd gericht. En meteen die beugels 2 gaatjes langer Bloos!
met de woorden: wij gaan dressuur rijden en niet springen, en we gaan jóu omtoveren tot een échte dressuurruiter
Nagelbijten / Gniffelen

nu...Toen ik eenmaal 'gewend was' aan mijn beugels en ik even in de spiegel spiekte om te kijken of ik beter zat. Zat ik al een stuk rechter...
volgens mijn huidige lesgever had ik een stoelzit.

Maar na de les zei ze dat zowel ik als explosion snel leren! dus ik kijk weer vol goede moed uit naar 16 mei Lachen

dat was me onmiddelijk opgevallen dat die stoelzit verdwenen was. je zit er heel mooi op nu. Haha! doe zo voort dus

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 19:20

die stoelzit is nu helemaal weg Lachen
en daar ben ik blij van ook want ik kan nu een stuk makkelijker door zitten!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:34

Ziet er goed uit hoor Phara! Ja
Je houding is ook een stuk beter Lachen