Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
El_vis schreef:ah mooie foto's, die zonder naam is echt gaaf man! en dat shetje is echt grappig, maar da ben jij toch nie op die shet? of wel?
diablo_zot schreef::~:~Kwijlshet !!
Hoe krijg jij je shet zijn manen zo mooi ?
Mooie paarden !!
love_sander schreef:Wow, mooie paarden. Vooral Mis Lopes is erg mooi. Hij springt wel heel ruim! L is het toch, ofniet? Succes met hun! Oja, en die shetlander vind ik niet normaal mooi, en heel mooi, welke afstamming heeft die?
Ellie schreef:zo dat paardje zonder naam is koel echt ene sprekend koppie en een super uitstraling
Devica schreef:mooie paardjes
ik vind die zonder naam erg kikke op de foto staan
xxiezz
conny14 schreef:hoi steffie...
Ja leuke foto's hoor :p en wat een leuke paardjes he
Was in Riel he haha...was wel leuk ofni :p volgende keer wil ik graag...het liefst helemaal niet met me kop in de modder maar als je me mee sleurt doe het dan goed :p niet half half he...
Ik spreek je nu wel ff op msn;)
=XxX=
steffiej schreef:love_sander schreef:Ja, met welke letter moet de naam voor de nieuwe beginnen?
Ennee... Jij bent toch niet toevallig Stefany Dozeman??
letter weet ik eigelijk niet.. moet ik even aan pap vragen![]()
neej ben Stefany ..
steffiej schreef:conny14 schreef:hoi steffie...
Ja leuke foto's hoor :p en wat een leuke paardjes he
Was in Riel he haha...was wel leuk ofni :p volgende keer wil ik graag...het liefst helemaal niet met me kop in de modder maar als je me mee sleurt doe het dan goed :p niet half half he...
Ik spreek je nu wel ff op msn;)
=XxX=
eej conny
haha ja volgende keer sleur ik je helemaal met je kop door de modder meenajaa..
we spreken snel een keer af he!!
xXxXx
budjuh schreef:h0oj egt en m0ou shetje..
w0w..