Wat kijk ik stom...
Mirage in de wending
En nog eentje in mid-air! Nee, we trainen inderdaad niet op hoogte, maar op techniek
We hebben weer veel lol gehad, al moet er nog héél wat bijgespijkerd worden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik heb het weer graag gedaan hoor, vind het altijd leuk om foto's te maken. Jullie waren ook goed op dreef geloof ik, het gaat er steeds beter uit zien! Ik doe binnenkort ook nog wel een keertje een dressuur-fotoshoot. Jullie zijn flink vooruit gegaan de afgelopen tijd!
leuk beest... springlady schreef:ziet er goed uit hoor die laatsteleuk beest...

rhijnauwen schreef:de omheining was voor en tijdens de les nog wit, maar aan het eind van de dag was het, dankzij enkele zeer behulpzame pensionklanten
_/-o_ ,heel mooi groen!
Essalko schreef:Leuke foto's hoor! Handig zo'n forum, blijf ik in Las Vegas ook nog op de hoogte van wat er gebeurd in Bunnik!
veel plezier nog en ook Salko had het reuze naar zijn zin tijdens de springles!IngridM schreef:heeeeeee daar zijn ze eindelijk weer 'ns op de foto. Super Marianne, echt gaaf om te zien !! Leuk dat jullie nog steeds zo'n plezier hebben van elkaar, bijna 2 jaar alweer he![]()
p.s. d'r hoofdje wordt rap witter zo te zien he

(hmm aap Fenneke na
)
je zit er ook netjes op, goed dat jullie eerst op techniek trainen
echt lief