Eerst de voorkeuring, allebei helemaal goed gekeurd met 2x een A!

Dan de locomotie, eerst ik

En toen Maroes

En toen zijn we van start gegaan! In het begin reden we naast elkaar, maar Fleur is een scheiterd, en ging al gauw achter Maroes lopen! Een stukje gedraafd, en toen kwamen we erachter dat we beter Maroes achter Fleur konden zetten, Maroes wilde iets te graag achter de inhalers aan! Fleur gelukkig niet, en was makkelijk bij me te houden! Ook al kost me dat nu flinke spierpijn!
Toen kwamen we aan bij de P/A. Maroes was helemaal goed, met een hartslag van 48, en ik moest met Fleur even wachten, want zij had 76, en na 10 minuten 58!

Maroes was zo lief om even te wachten op mij!

Ze vonden het prachtig, en keken hun ogen uit!

En toen mochten we weer! Na de P/A heerlijk gereden, heel ontspannen! Totdat er weer iemand kwam inhalen! toen was de rust weer over!

Onderweg kwamen we ze weer tegen!

En weer op weg!

Bij de finish!

Binnen de tijd uitgereden! Maroes had een hartslag van 60 en dat was dus helemaal goed! Ik had helaas een hartslag van 84, en na 10 minuten wachten was die nog 62! Wat wil je ook met een drumband in de verte, en voor de finish een tennisbaan tegekomen! Hihi! Maar verder wel helemaal uitgereden, en Fleur was braaf geweest, en had zelfs de hele rit voorop gereden, tegen mijn verwachting in! Ze heeft niet gek gedaan, en ik was helemaal trots op Fleur!
Op naar de nakeuring! Allebei helemaal goed, en 2x een A! Helemaal trots naar huis dus!

Thuis gekomen! Heerlijk op stal gezet, en vandaag niet onwijs stijf, en ze waren fit! Helemaal goed dus!

haha!