Lasagna @ Marathon te Princenhage!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Lasagna @ Marathon te Princenhage!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 15:37

Hierbij een flink aantal foto's van de wedstrijd waaraan we gisteren deel hebben genomen.

Het ging echt super, en ben echt zeer tevreden, want ik ben 13de geworden van de 25 deelnemers. En ik vind dat voor onze 2de marathon super Haha! .

Afbeelding
Hier een foto op het veldje waar we moesten starten (A-Traject). En oeh, wat trek ik een zenuwachtig smoelwerk Clown

Afbeelding
*Baasje, zijn die foto's echt nodig* Haha

**Hindernis 1**

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

**Hindernis 2**

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Helaas erg wazig, maar de rest van de fotos is echt top! Thanx Mam! Cool

**Hindernis 3**

Afbeelding
Waterbaaaaak!! Cool Waar ze echt zeer netjes doorheen ging! Pling

Afbeelding

Afbeelding

**Hindernis 4**

Afbeelding

Afbeelding

**Hindernis 5**

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

**Vaardigheid**

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn dag/week/maand kan gewoon niet meer stuk. Het ging echt perfect gisteren. Ik ben ong. geeindigd op de plek waar ik hoopte dat ik geeindigd was Lachen. En Lasagna heeft zoals gewoonlijk weer alles gegeven wat ze had Haha!

Verslagje is te vinden op Verslag Van De Dag Lachen
viewtopic.php?f=15&t=396128

Ik wil ook graag even mijn ouders bedanken, omdat ze altijd meegaan, en me altijd helpen op wedstrijd. Lovers Love You!!

Groetjes Amanda,

Kobus17

Re: Lasagna @ Marathon te Princenhage!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:55

Hey,
Zat al op een verslag te wachten,heb ik inmiddels gelezen.
leuke pix OK dan!
Lasagna gaat het nog eens goed doen op d'r oude dag. Haha!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 16:28

Haha, ja thanx Haha!. Lasagna gaat het leren ja. Volgens mij heeft ze dit eerder gedaan, of ze heeft zo ontzettend veel vertrouwen in mij, dat zou ook kunnen Haha!. Maar ze loopt echt lekker op de wedstrijden, kan dus alleen nog maar beter worden Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:35

Gefeliciteerd meisje!!
Hartstikke goed, en hele gave foto's!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 16:36

Bedankt Sanne Haha!. Ik ben zelf ook zeer tevreden over mijn mam a.k.a Fotograaf Haha!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:40

Erg leuke foto's!!!
ERg goed gedaan Haha! Gefeliciteerd!!
Ook een super leuke haf!! Alleen tja, jammer van de manen maar dat hoor je vast vaker en zou je zelf ook wel niet voor gekozen hebben Knipoog

clowntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:47

Een leuke haf. Foto's zien er goed uit. Hoe oud is ze?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 16:48

Haha bedankt None Haha!.

Nee, ik heb er zelf helaas niet voor gekozen. Deze lengte groeit elke keer aan, en zodra het weer wat langer is, word het weer zomer, en krijgt ze weer last van haar zomereczeem, dus kan er nisk aan doen. Wel heb ik dit jaar een middel wat heel goed schijnt te helpen, dus dat gaan we iig proberen Lachen

@ Clowntje
Ze is op 30 maart, 19 jaar oud geworden Lachen> Zou het misschien niet zeggen, maar is wel zo Cool

clowntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:59

hoelang heb je haar?

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:02

HeeY Amanda! Haha!
Ziet er super uit hoor!
En je mag best goed gas geven op de langere stukken hoor.. Knipoog
Wel rustig aan, zodat je goed kan sturen en geen stomme fouten maakt. Maar als je even een goeie galop kan doen, dan kan je veel tijd winnen.. Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 21:07

Ja dat was het probleem ook, normaal geef ik flink gas bij. Maar het was hier zo glad, en dat weten de andere bokkers die zondag gereden hebben ook Lachen. Als je daar in volle galop was gegaan, waren we met kar en al op onze plaat gegaan...

@ Clowntje:
Wij hebben haar nu 8/9 jaar Lachen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:41

Zo, wat goed zeg. Moest je ook nog dressuur rijden? Bij de vaardigheid hoort de groom te zitten trouwens.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:46

Normaal hoort de groom te zitten maar i.v.m. de gladheid was besloten om te laten groomen. Dat komt wel eens vaker voor, twee weken geleden in Etten-Leur ook.

Leuke foto's Haffielover en gefeliciteerd met je resultaat. Ik vind het behoorlijk knap dat je als nieuweling in de marathon in de middenmoot eindigt, zeker omdat het toch niet zo'n hele gemakkelijke marathon was.

Wij hadden gelukkig schroeven in, zonder hadden we ook niet voluit durven gaan want je glijdt zo weg in die modder.

Ik beloof plechtig dat ik niet meer zo hard zal roepen dat het niet lekker ging voor ik de uitslag heb gehad Bloos

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 15:01

Haha, was idd schandalig Tong uitsteken. Ja het ging helemaal niet goed, en dan in de top 3 eindigen haha Haha!. Maar ik ben echt super tevreden. Lasagna doet echt heel netjes voor haar leeftijd. En ja idd,m normaal hoort de groom dan te zitten, maar vanwege de gladheid is het al 2 wedstrijden achter elkaar, dat groomen mocht. Maar ik vond het in Etten-Leur minder glad eigenlijk Lachen

Mijn dag kan nu helemaal niet meer kapot, heb net intake gesprek gehad, en ik ben aangenomen, dus volgend jaar ben ik Student Paardenhouderij aan het Prinsentuin College in Breda Haha!

mcrielaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:39

Haffielover schreef:
Haha, was idd schandalig Tong uitsteken. Ja het ging helemaal niet goed, en dan in de top 3 eindigen haha Haha!. Maar ik ben echt super tevreden. Lasagna doet echt heel netjes voor haar leeftijd. En ja idd,m normaal hoort de groom dan te zitten, maar vanwege de gladheid is het al 2 wedstrijden achter elkaar, dat groomen mocht. Maar ik vond het in Etten-Leur minder glad eigenlijk Lachen

Mijn dag kan nu helemaal niet meer kapot, heb net intake gesprek gehad, en ik ben aangenomen, dus volgend jaar ben ik Student Paardenhouderij aan het Prinsentuin College in Breda Haha!

Wel jammer van de gladheid... Maar het is zowiezo hartstikke leuk om te doen, wedstrijden! Tong uitsteken Alleen ik ben altijd doodnerveus... Tong uitsteken

En hartstikke gefeliciteerd dat je bent aangenomen!!!!! Pling Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Pling

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:00

Gefeliciteerd Haffielover, dat is nog eens goed nieuws.

Tja, degene die nr. 3 werd keek wat op zijn neus toen wij tweede bleken te zijn maar eerlijk is eerlijk, ze was echt slecht te sturen en we hebben ook een paar keer behoorlijk vast gezeten. Maar Sally herstelt zich gelukkig wel altijd snel en kan nogal hard lopen Knipoog

hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:39

leuke naam, Lasagna Haha!

ziet er cool uit, veel plezier nog samen
=xxx=

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 14:06

Haha bedankt Haha!. Echt leuk als mensen zo leuk reageren! Thanx iedereen. Lachen