De eerste ronde keek Candor zijn ogen uit, de cross was ontzettend leuk aangekleed (en dus ook wel een beetje spannend!). Ik was erg zenuwachtig aangezien Candor niet echt een springfanaat is; wanneer meneer geen zin heeft of niet durft komt zijn haflinger-aard in drievoud naar boven. Ook vond ik sommige sprongen aardig hoog. De eerste ronde weigerde hij keer op keer op hindernis 3, de allereenvoudigste hindernis! Daarna nog een weigering op hindernis 4 en we waren gediskwalificeerd

Tweede ronde had meneer de smaak goed te pakken en ging als een speer, we waren helemaal foutloos met een tijd van 2.23 seconden (2.06 was de ideale tijd).
Deze cross werd op zowel tijd als stijl beoordeeld. Voor stijl stonden Candor en ik op de 5e plaats! Min de tijdfouten (we waren een beetje te langzaam

Hier volgen de foto's. De meeste zijn een een beetje onscherp, maar wat wil je met zo'n snel paard!

Inspringen in de losrijbak, het was er lekker rustig:
Beetje te laat genomen:

Hindernis 1 "Good luck":
Hindernis 2 "Apres Ski":
De beruchte hindernis 3 "Jaku's Saloon"(mijn zadel schoof erg, vandaar dat ik zo scheef zit).
Hindernis 4 "Heg":

In volle galop naar hindernis 6, bevond zich in de andere rijbaan.

Hindernis 7 "Rustiek hek"(vind ik zelf wel een mooie foto, Candor springt zo mooi hoog!):
Hindernis 8 "Steeple", best hoog he!
Aanrijden...

... en JUMP!

Hindernis 9 "Monopolyspel":

Hindernis 10 "bollenmanden":

Hindernis 11 (en tevens hindernis 6) "Strowand":

Hindernis 13 "Dikke Boom" (wij namen de dunne

Aanrijden:
Springen:
En de laatste hindernis "de Wal":
Op sommige foto's mist Candor een bandage, deze was tijdens de eerste ronde afgezakt (het directe gevolg van niet te strak bandageren bij gebrek aan passende onderlappen

Na het crossen was er natuurlijk tijd voor ontspanning! Onze trouwe supporters (mijn ouders, zusje, vriendinnen (+dochtertje), vriend en zijn beste vriend) wilden Candor (tot diens grote genoegen) natuurlijk aaien, snoep/gras geven en er zelfs wel even op! Nou ja... voor de foto dan!

Na de cross hebben we Candor's vriendin Rhea (pony van Kyralovertje - mijn zusje) opgehaald en zijn we nog even heerlijk naar het strand geweest. Lekker even met de beentjes in het water!
Brrrrr!!!!
Al met al was het echt een supergeslaagd dagje, ik én Candor hebben genoten!