nog veeeeeeeeeel meer foto's kun je vinden op mijn site .. het zijn er zoveel dat ik ze maar niet allemaal zal plaatsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
Sjonniej schreef:Kom je 11 en 12 juni weer naar Vrouwenpolder??![]()
Mooie foto's, Debo! Mooi scherp.
Debo schreef:
wat is er dan te doen? Menwedstrijd ?
xjessiex schreef:Wat leuk.. kom je dan ook foto's maken van de EHBO,
Pa en ik moeten waarschijnlijk EHBO post zijn ... (pa gediplomeerd en ik als aanhang voor de paarden natuurlijk)
Sjonniej schreef:[
Jap, districtskampioenschap voor West (Z-holland, N-holland, Utrecht&Zeeland), samengesteld.
[/quote]
horseylove schreef:wat een onwijs mooie kwaliteit foto's wat voor digi gebruik je?
Grooetjes
CounTree schreef:he wat leuk zeg, ik ben zelf niet geweest, maar wel lid van deze "club". Mooie foto's. Heb je [***] van Arkel reeds gemaild over dit topic en je foto's? Je weet nooit waar het goed voor is![]()
![]()
Groetjes
Nancy
hahaa
Dustinlover schreef:@ Debo op 16 april is er een open dag van Stal Balans(de nieuwe stal in dreischor die pas is geopent)
Ofja open dag dan is het de openingsdag en worden er ook veel demonstraties gegeven.
Misschien is dat leuk?
Kijk anders eens op http://www.manegeaquadelta.nl dan kun je daar misschien al een indruk krijgen want dat was de vorige manege die nu word afgebroken.
Ik hoop op een reactie