http://www.zippyvideos.com/101791125137685.html
Met dank aan mijn moeder voor het filmen
Het is een beetje ver weg, maar tijdens het filmen kun je niet meer inzoomen met onze digi
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Je hebt het ook echt super goed met d'r gedaan
) haha maar ik ben het met je eens als ze een vaste eigenaar zou hebben zullen ze vast hoog komen in de dressuur
Maar voorlopig blijft ze nog lekker bij ons :J

Eve_lien schreef:Hmm, het ziet er netjes uit!
Maare; banjers, jij zegt dat het je verzorgpaardje is. Maar PolitieTed woont in Nieuwegein? Sinds wanneer liggen die twee plaatsen bij elkaar in buurt?
Enne; welke manege is t?
Nee PolitieTed is elke weekend in Delft en rijdt ook op de manege in Delft. Haha en ik woon in Delft snap je het?? Zoniet moet PolitieTed het zelf maar even uitleggen.banjers schreef:haha ja grappig is dat heNee PolitieTed is elke weekend in Delft en rijdt ook op de manege in Delft. Haha en ik woon in Delft snap je het?? Zoniet moet PolitieTed het zelf maar even uitleggen.
Dit is trouwens op Prometheus Ruitersport.
Ik snap het.FuRyoMaRLoeS schreef:leuk paard zeg.. Zonde dat hij in de manegelessen meeloopt! Zag der netjes uit

. Meestal heb je daar ook wel een bepaald beeld bij, maar bij ons gaat het toch net ietsje anders dan normaal. Er wordt echt supergoed voor alle paarden gezorgd, ze staan overdag ook lekker los en hebben allemaal een eigen verzorgster (zoals banjers). We zijn ook maar een kleine vereniging. Die paarden hebben ook echt wel een lekker leventje vind ik. En dat er geen beginners op moeten rijden; bij ons rijden er ook gewoon beginners op haar, maar dat doet ze superbraaf (meestal, haha). En de instructie is ook heel goed, dus dat scheelt allemaal.
kaliefje schreef:Erg netjes hoorZonde dat hij lessen in een manege mee loopt..
Hoeveel punten had je?
. Zien trouwens nog meer mensen het filmpje niet? Zie je die filmpjes trouwens nooit, of alleen deze niet? (was de 1e keer dat ik een filmpje plaatste, dus misschien heb ik iets fout gedaan??) nameless schreef:wow ziet er netjes uit hoor.
hoeveel punten had je...
puntje ter verbetering is dat je achterwaarts met iets meer rust zou kunnen doen. ( hij is nu nog bezig met laatste stap en je bent alweer weg, het lijkt mooier als je eerst evn stilstaat en dan weer wegdraaft.
Verder ziet het er helemaal Toppie uit!!
Snap je? PolitieTed schreef:Eve_lien wie ken je trouwens bij ons? Ben wel benieuwd...![]()
rowan17 Prometheus Ruitersport is een personeelsvereniging van de TU Delft, maar is voor zover ik weet alleen voor personeelsleden en niet voor studenten. Weet niet of je dat bedoelt???
. Ja dat weet ik en volgens mij doet haar vader iets aan de TU ?