Eenmaal aangekomen in Annen zijn we ons eerst aan gaan melden. OP weg naar de manege zag ik al iets voor me lopen met een wit paard en een trui met "United Stables" erop, dus kon niet missen: Bert en Jive! (sflj op bokt) Even hallo gezegd en aangemeld. Daarna terug naar de trailer om uit te laden. Wendy had Cyliane even aan de trailer gezet zodat ze wat spullen kon pakken, maar Cyliane wilde meer zien en *pats* klip van het halster kapot

Snel opgezadeld, en op Ofir geklommen:

Toen de begintijd laten noteren en we konden op weg! We zaten vrij snel achter een club tinkers, erg leuke vosbonte voor de kar

Ze waren zo schattig samen

Tsja, nieuwsgierig paard...

Wendy en Cyliane:

Een endje verder, we moesten een stukje langs een grote weg en darana onder het viaduct door. Gelukkig doen we dat thuis ook vaker

Daarna gingen we een heel stuk door het bos. Wat een heerlijk pad zeg! Lekker lange stukken gedraafd.

Het uitzicht achter mij: (dat blauwe is mijn nieuwe windstopper van de Aldi *blauw*

Toen was het tijd voor de pauze, eindelijk! Ik vond dat het wel vrij lang duurde. Ofir zweet niet zo heel erg, ik heb hem hier net nat gegooid met water

Cyliane rust uit

En wat spotte mijn camera daar? Bert!!! "Je gaat me toch niet op de foto zetten he?"

Ik merk nu net dat ik een foto mis... Een slapende Ofir. Hij heeft de hele tijd dat we pauze hadden met zn ogen halfdicht gestaan en oortjes op slaapstand. Heeeel schattig

Mara na de pauze was ie weer helemaal wakker, aan die oortjes te zien!

Nog meer fijne paden

Met deze club friezen zijn we naar de finish gereden. Heerlijk gedieseld

Toen waren we alweer terug! Het tweede stuk ging nara mijn idee een stuk sneller voorbij. Briefje weer af laten tekenen en afgezadeld.
Ofir met de deken die Point afgelopen jaar in groningen won, wel mooi blauw! Precies dezelfde kleur als mijn reisbandages (die ie hier nog niet om had..) Helaas liep ie net weg, dus ontneusd...

Vervolgens hebben we hulp gehad van zo'n 8 mensen. Cyliane wou nog niet naar huis... We zijn wel even bezig geweest, maar kregen hulp van die mensen en een paar longeerlijnen

Nog even gewacht op de prijsuitreiking, maar helaas geen prijs gewonnen. Wat ik een beetje slecht vond van de organisatie was de vraagstelling van de laatste vraag "Wat is de hartslag van je paard nu, 40, 60, 100 of 120" Dat was op het moment dat we net binnen waren, en nog gedraafd hadden, dus ik zei 100 (ik heb een hartslagmeter bij me, dus dit weet ik wel zeker) Wat zeggen ze bij de prijsuitreiking

Meteen daarna naar huis gegaan, paarden afgeladen en spullen opgeruimd.
En weer thuis, lekker in de wei na het rollen. Uiteraard meteen eten... *zucht*

Nou, dit was mijn dag