Ook hoogdrachtige dora's moeten bewegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Ook hoogdrachtige dora's moeten bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:52

De arbeid wordt aangepast naargelang de dracht vordert, sowieso iets van moeten want je zadel past op een gegeven moment toch niet meer. Cool Tegenwoordig joggen we rondjes in de wei, voornamelijk lange stukken rechtuit. We doen ook galop, soms trekt ze een sprintje. Haha!

Ok, men neme een hele zure hongerige hoogdrachtige merrie en een groot groen grasland. In eerste instantie een bad combination aangezien madam liever wil grazen dan lopen en een dikke ton heeft mee te sleuren die soms toch wel wat in de weg zit ...

Afbeelding

Neih, ik wil ni!!

Afbeelding

Al gauw wordt de aandacht van het gras afgeleid naar een "paparazi" in de midden van het veld. In dit geval m'n vader die z'n gloednieuwe camera voor het eerst is aan het testen op paardenactie.

Ze heb hem in de mot ...

Afbeelding

Afbeelding

IIIIIIII'm working and I'm lazy ... Muziek!

Afbeelding

Maar schijn bedriegt, want deze ogenschijnlijke lazy ass kan soms even wakker schieten. Cool

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was vandaag heel guur weer, een ijskoude NO wind. Nagelbijten / Gniffelen Van al dat rennen kreeg ik het echter wel lekker warm dat ik mijn jas, sjaal en bodywarmer had uitgeschoten. Ik loop wel enorm voor schandaal met die beenwarmers en beresokken half boven/uit m'n regenlaarzen *LOL* Ach, als het maar functioneel en warm is hé. Knipoog

Afbeelding

Jeddah

Re: Ook hoogdrachtige dora's moeten bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:55

Nou, die draf zit er nog op hoor, ondanks haar buik!
Foto 7 is super!!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 00:25

Wauwoe der zitter me er een paar mooie bij vooral die 3e van onderen poei wat een knapperd!!!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 00:40

Loolapelooza schreef:
De arbeid wordt aangepast naargelang de dracht vordert, sowieso iets van moeten want je zadel past op een gegeven moment toch niet meer. Cool Tegenwoordig joggen we rondjes in de wei, voornamelijk lange stukken rechtuit. We doen ook galop, soms trekt ze een sprintje. Haha!

Ok, men neme een hele zure hongerige hoogdrachtige merrie en een groot groen grasland. In eerste instantie een bad combination aangezien madam liever wil grazen dan lopen en een dikke ton heeft mee te sleuren die soms toch wel wat in de weg zit ...

Neih, ik wil ni!!

Al gauw wordt de aandacht van het gras afgeleid naar een "paparazi" in de midden van het veld. In dit geval m'n vader die z'n gloednieuwe camera voor het eerst is aan het testen op paardenactie.

Ze heb hem in de mot ...

IIIIIIII'm working and I'm lazy ... Muziek!

Maar schijn bedriegt, want deze ogenschijnlijke lazy ass kan soms even wakker schieten. Cool

Het was vandaag heel guur weer, een ijskoude NO wind. Nagelbijten / Gniffelen Van al dat rennen kreeg ik het echter wel lekker warm dat ik mijn jas, sjaal en bodywarmer had uitgeschoten. Ik loop wel enorm voor schandaal met die beenwarmers en beresokken half boven/uit m'n regenlaarzen *LOL* Ach, als het maar functioneel en warm is hé. Knipoog

Ik las je verhaal maar vond t wel ok... Alleen ik heb gister nog een wedstrijd gereden met mn paard die over 20 dagen een veulen moet krijgen... Dat vondik ook een hele prestatie (ze had alleen net geen winstpunt meer jammer genoeg)
Laatst bijgewerkt door Apple op 28-02-05 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 08:55

wooow wat een draf!! Echt gaaf paardje! Ben benieuwd naar het veulentje..Haha!

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 09:17

Wow die heeft een lekkere buik Haha!
Je krijgt (of hebt) nu vast een hele goeie conditie Haha!

Je moet er maar zin in hebben om mee te rennen Knipoog Daar ben ik te lui voor Haha!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:25

Coole foto's!!!
Wat voor camera gebruikt je vader? Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:14

Jeetje mina, Vanta lijkt echt opeens veel dikker geworden na de laatste foto's die ik van haar heb gezien!! Mooi mooi mooi! Haha!
En Vanta staat er soms wel erg charmant op zeg.. jeetje Tong uitsteken..

Nu weet ik ook gelijk wie het gezicht is achter Loolapelooza, ook wel eens leuk om te weten Lachen.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:21

Die ene foto is echt gaaf die van dicht bij met die longeerlijn Kwijl

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:07

lekkere dikke buikjes hebben ze.
mooie foto's

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:12

okeej====> Kwijl onwijs leuk koppie heeft je toekomstige mams.. wat een wijsneusje zeg... en dat met die dikke buik Knipoog leuk hoor!!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:49

Ik vind hem niet echt drachtig-dik... meer gras-dik eigenlijk!!!
het veulen ligt ook nog erg ver naar voren zo te zien...

Veel succes met de bevalling e.d.
Ik zit hier al zoooo lang te wachten op die beruchte bevalling (nu 8 dagen overtijd... Clown )

Succes!!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:08

mooie bewegingen heeft ze Ja

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 17:23

jeddah schreef:
Nou, die draf zit er nog op hoor, ondanks haar buik!
Foto 7 is super!!

Val wel mee hé, toch stapt ze liever. Dromen

meloveshein schreef:
Wauwoe der zitter me er een paar mooie bij vooral die 3e van onderen poei wat een knapperd!!!

tx, nu haar manen weer getrokken zijn ziet ze er zelfs nog knapper uit. Haha!

Jeroentje schreef:

Ik las je verhaal maar vond t wel ok... Alleen ik heb gister nog een wedstrijd gereden met mn paard die over 20 dagen een veulen moet krijgen... Dat vondik ook een hele prestatie (ze had alleen net geen winstpunt meer jammer genoeg)

Pfoeh, wedstrijden met een hoogdrachtige merrie? Het zou mijn keus niet zijn maar moge er over 20 dagen een gezond en prachtig veulen uit ploppen. Knipoog

femkjuh schreef:
wooow wat een draf!! Echt gaaf paardje! Ben benieuwd naar het veulentje..Haha!

Ikken ook. Tong uitsteken

DEESenJAMBO schreef:
Wow die heeft een lekkere buik Haha!
Je krijgt (of hebt) nu vast een hele goeie conditie Haha!

Je moet er maar zin in hebben om mee te rennen Knipoog Daar ben ik te lui voor Haha!

Ik heb van mezelf al wel een respectabele conditie (hij gaat er sinds we dit doen wel steeds meer op vooruit Tong uitsteken ) en sinds ik gestopt ben met roken voel ik me nog beter tijdens inspanningen.

Sjoert schreef:
Coole foto's!!!
Wat voor camera gebruikt je vader? Haha!

Een euh ... hele dure. Haha! Ik weet dat het een Nikon is maar ik weet het model en de lens niet zo snel uit m'n hoofd. Ik ben allang blij, ik heb nu z'n oude (Nikon 5700Coolpix) aangeslagen en dat ding trekt ook verrek goeie pics. Haha!

Tinne schreef:
Jeetje mina, Vanta lijkt echt opeens veel dikker geworden na de laatste foto's die ik van haar heb gezien!! Mooi mooi mooi! Haha!
En Vanta staat er soms wel erg charmant op zeg.. jeetje Tong uitsteken..

Nu weet ik ook gelijk wie het gezicht is achter Loolapelooza, ook wel eens leuk om te weten Lachen.

Ja ze groeit echt met de dag het is niet normaal gewoon.
Meteen de meest charmante foto om me te leren kennen, en een first impression maak je maar 1 keer ... Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

lachmar schreef:
Die ene foto is echt gaaf die van dicht bij met die longeerlijn Kwijl

Eigenlijk is dat een crop van een galopfoto, maar hij is op zulk groot formaat getrokken dat je er makkelijk een stukje uit kon halen en dan is de foto nog groot genoeg van formaat. Hij is idd wel gaaf. Cool

jockeygirl schreef:
lekkere dikke buikjes hebben ze.
mooie foto's

Ze? Ben ik dik dan? Haha!

patries_kjp schreef:
okeej====> Kwijl onwijs leuk koppie heeft je toekomstige mams.. wat een wijsneusje zeg... en dat met die dikke buik Knipoog leuk hoor!!

Ik kan je alleen maar gelijk geven. Tong uitsteken

horselover21 schreef:
Ik vind hem niet echt drachtig-dik... meer gras-dik eigenlijk!!!
het veulen ligt ook nog erg ver naar voren zo te zien...

Veel succes met de bevalling e.d.
Ik zit hier al zoooo lang te wachten op die beruchte bevalling (nu 8 dagen overtijd... Clown )

Succes!!

Hem? Haar zul je bedoelen want een "hem" kan niet drachtig worden hoor. Haha! Knipoog
Vind het raar dat je ze niet drachtig dik vind, ze is echt huuuuuge. *LOL* Van dat kwartiertje per dag dat ze graast sinds vorige week ontwikkelt ze volgens mij ook geen grasbuik. Vork
Ach, ze zit vol en we moeten nog 11 daagjes gaan tot de uitgerekende datum ... met de nadruk op uitgerekende datum. Haha!

fasty_lover schreef:
mooie bewegingen heeft ze Ja

Hoop dat veullie het nog beter doet. Cool