Mijn knollies

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 21:14

Gave paardies zijn dat zeg! Dat je dat durft, je paard loslaten op het strand....leuk dat je zoveel vertrouwen hebt.
Mijn paardje heeft nog nooit het strand gezien.....wil ik oit nog weleens proberen, maar ben bang dat ze gewoon erg bang is....grtx, Rieja

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-01 21:26

Tja, nu zou ik het niet meer doen hoor, hem loslaten, maar hij was erg afhankelijk van zn moeder(altijd kijken of ze nog wel in de buurt was enzo)Ik wist dus zeker dat ie niet weg zou lopen, inmiddels is ie daar overheen gegroeid, mag ook wel, hij is nu 3, wat betekend dat hij niet meer losmag. De laatste x wilde die zn vrijheid niet meer zo makkelijk opgeven! *LOL* Het is uiteindelijk wel gelukt, gewoon alsnog met zn moeder keihard de andere kant opgalopperen, maar hij was wel erg lastig. Ook niet iedere standganger vond het leuk om een pony van 1,50m achter hem aan te krijgen. Rap denkt namelijk zo:" veel mensen=veel eten-->rennende mensen hebben eten, en vast ook veel eten! Vork " Tja als je bang bent voor paarden is dat niet zo leuk, een paard achter je aan *LOL*