Van sommige weet ik de namen nog, van anderen niet, maar waar ik de namen weet zal ik ze erbij zetten.
Foto's zijn op volgorde.
Peter Nabbe op het paard met het gele tuig.
1.

2.

Joey Arts rechts (? weet ik niet zeker)
3.

4.

Pascal Zeegers (15 jaar) op het paard Janneke van manege Bergemo (de vos) Pascal had een snelle start vergeleken zijn mederuiter, maar in de rit zelf werd hij toch ingehaald.
5.

Dennis Ankersmit op paard Casper van manege Bergemo, deed vorig jaar mee op paard Liena van manege Bergemo. Hij reed nu een heel stuk sneller dan vorig jaar, maar werd op het laatse stuk toch ingehaald.
6.

Arjan Dekkers (18 jaar) op paard Simba van manege Bergemo, hij reed dit jaar voor het eerst mee met de gewone rit. Vorig jaar deed hij mee met de knollenrit.
7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Finalerondes:
Joey Arts (?) rechts
14.

15.

Onder het rode stipje zie je de ruiters nog rijden

16.

De knollenrit, deze rit wordt altijd gereden voor de Kunningsrit (rit waar de winnaar uitkomt) Dit jaar ging het niet helemaal eerlijk bij deze rit. Eerst was er een valse start en de tweede keer hadden ze de startlijn minder ver weg gelegd en niet elke ruiter wist dit, daardoor werd er flink oneerlijk gestart.
De eerste valse start (ruiters hadden het niet door)
17.

18.

19.

Dan moet je met je paard weer terug naar de start toe:
20.

En nog een keer knallen
21.

Deze ruiter stond dus nog bij de normale start en had niet door dat er ergens anders gestart werd, daardoor lag hij een heel eind achter en kreeg hij zijn paard met heel wat moeite de baan over. Het paard wilde veel liever weer terug naar de start rennen.
Paard is trouwens ook weer een paard van manege Bergemo
22.

23.

En de Kunningsrit die, net als vorig jaar en in 1997 gewonnen werd door Peter Nabbe op het paard met het gele hoofdstel (rechter).
24.

25.