Als dit echt is!! Vreselijk gevaarlijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:00

Nou dat is zeker wel echt. Een steigerend paard staat zo niet, probeer maar eens de achtergrond weg te denken, dat kan toch niet een steigerend paard zijn? En over die schaduw, die kan toch veranderen als er heel veel stenen liggen?

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:06

Inderdaad wat ik al zei en Eterlate ook al. Is het volgens mij NIET echt, Het pad daar achter houd ineens op. En als je goed naar de bewegingen kijkt kan het net een steigernd paard zijn. dusseh....ik weet het niet hoor

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:08

Sorry ik bedoel ethelate!!!!foutje....

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:26

Geloof dat het echt is. Heb de foto. wel eerder gezien. Maar als jij dit zielig vind???? Dit paard is gewoon super goed getraind en weet precies waar die op moet letten. Heb je weleens wilde paarden een bergje zien beklimmen? Berggeiten zijn er niks bij hoor!

Kim

starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 19:26

Wat mij het gevaarlijkste lijkt is de ondergrond. Het lijkt alsof het rotsgrond is en dat is toch gevaarlijk, want het paard vind er toch helemaal geen steun in en kan gemakkelijk uitglijden of struikelen. Ik vind dit echt gevaarlijk!

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 20:50

Felice Geplaatst: 05-01-02 13:00 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nou dat is zeker wel echt. Een steigerend paard staat zo niet, probeer maar eens de achtergrond weg te denken, dat kan toch niet een steigerend paard zijn? En over die schaduw, die kan toch veranderen als er heel veel stenen liggen?



Ik wil niet veel zeggen hoor maareh, schaduw komt door het licht en niet door stenen!

ennuh... volgens mij gewoon een paardje uit een ander plaatjes geknipt en ff wat copier werk gedaan!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:33

Het hoeft ook nie persé een steigerend paard te zijn, maar je kan ook gewoon uit een ander stukje dat paard knippen en het op deze achtergrond plakken, en als het waar is, DAN VIND IK DIT SCHANDALIG!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:50

K ben een keer met Maaike (party-girl) dr pony op ponykamp geweest, toen moesten we een helling AF ongeveer zo steil als deze en toen struikelde Cor, ik de teugels losgooien (zodat hij z'n eigenw eg kon vinden) en toen sprong een stukje en liep ie verder, pff, ik had me hart toen wel in me keel zitten.

Dit lijkt me ook behoorlijk slecht voor de benen

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 17:12

ik zit alleen maar te kijken naar haar broek of geen broek ik weet het echt niet.....

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:02

jah inderdaad.....hahahaha Haha! ik had hem daarnet is
ff uitvergroot....maar ben nog nie veel wijzer....
maar ik ga nou inderdaad ook me afvragen hoe vaag dat in elkaar zit......

nou ja je bent natuurlijk ook wel gek als je zonder broek rijd maar toch.... Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:14

Oke, ik zal jullie even allemaal uit jullie droom helpen. Schijnheilig Haha!

Ze heeft een zalm-roze broek aan, zie je heel duidelijk. En de foto isgewoon echt! Tong uitsteken En zielig is het zéker niet!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:14

Ethelate schreef:

Ik wil niet veel zeggen hoor maareh, schaduw komt door het licht en niet door stenen!



Een schaduw gaat toch zeg maar ribbelen en golven als er veel stenen liggen, hm, kan het niet zo goed uitleggen.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:47

Maar die zalmroze broek is dan wel erg dun want je ziet haar knieen toch erg duidelijk....volgens mij heeft ze geen broek aan...!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 11:57

Nou ik weet het nie hoor!! aan de boven kant lijkt het wel alsof ze een broek aan heeft, maar der knieen zie je wel errug duidelijk inderdaad!!zou ze een kort legginkje aan hebben ofzo........ Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 12:00

kijk eens aan de onderkant bij de schoenen daar zie je een klittenband sluiting.. het kan een hele dunne broek zijn (heb ook een hele dunne rijbroek waar je mijn knieën heel goed doorziet)

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 21:49

ja inderdaad....ik denk dat je gelijk hebt!!Want nou ik heb goed heb bekeken....foto uitvergroot zie ik dat inderdaad!!!!mijn excuses!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:02

--
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:17

Ik heb ook zoiets gedaan op Merens paarden in Belgie, natuurlijk niet zo hoog maar we moesten stijl omhoog op stenen stappen die weggleden, echt doodeng, maar het enige waar je op dat moment aandenkt is hoe je het paard zo min mogleijk hinderd!! Het kan dus echt op de foto, lijkt me echt doodeng!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:31

Nathalie schreef:
kijk eens aan de onderkant bij de schoenen daar zie je een klittenband sluiting.. het kan een hele dunne broek zijn (heb ook een hele dunne rijbroek waar je mijn knieën heel goed doorziet)


volgens mij heeft ze geen lange, maar een korte broek aan, en ze heeft een schapevacht over haar lange-afstandzadel (geen australian stock-zadel) dus dat hoeft geen pijn te doen, lekker luchtig, grinnik (lijkt mij niets hoor)


Citaat:
Als je goed kijkt, zie je dat de hoge rots hoort bij een rotspartij dat voor het pad ligt die de combinatie volgt. Als je het pad volgt waar ze over heen rijden zie je dat het paard waarschijnlijk twee (galop)sprongen hoeft te maken voor dat ie weer op een wat minder stijl stuk terecht komt.. De foto is zo genomen dat het lijkt alsof het paard een ontzettend stijl stuk op gaat... geweldige foto dus!


dit idee heb ik er dus ook bij. Heb ik zuid-Frankrijk ovrigens ook over paadjes gereden die ik hier in Nederland nog nooit gezien heb, net wat Marja ook zei: die paarden zijn het gewend en weten waar ze hun voeten neerzetten (en wanneer ze al dan niet vervelend kunnen zijn Haha! )
Laatst bijgewerkt door Tender op 14-01-02 16:29, in het totaal 2 keer bewerkt

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:50

Ethelate schreef:
Kijk naar die schaduw... zag maar onder het paardje! Maar waar is de schaduw van het rechterachterbeen?

En als je rechtonder in de hoek kijkt, houdt het pad daar op?

En dat rechter achterbeen is heel dun! (halve hoef?)
En waar zit eigenlijk het rechter voorbeen?



de schaduw van het rechterbeen valt in het geheel van de schaduw... Het pad houdt niet op... Kijk maar eens goed: het loopt net af en valt in de schaduw van de "berg" ernaast...
en kijk eens naar zijn linkervoorbeen: precies daarachter zitr zijn rechterbeen... Je kan hem nog net zien!!!
dussss. ik kom tot de conclusie dat deze foto echt is...

ow en als het nep is.. waarom zou de ruiter er dan zo op zitten? Met die kleding bescherming? Zo it je niet op een egwoon stijgerend paard! Naar mijn mening dan...