foto's van zaterdag bij Chess

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 19:11

hij is 10 jaar en ze verzorgen hem nu 2 jaar, dan kunnen zij hem tog enit meer opvoeden????
Ennuh chess steigert neit als je erop zit op dat commando......

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:14

heb je het tegen mij sun?
als dat zo is, waar denk je dat ik mee bezig ben? maar een jonge pony van 2 wil nog wel eens wat springen, en tuurlijk leer ik hem dat af... als je ziet hoeveel hij al vooruit is gegaan!!! Maaruhm daar hadden we het niet over, we hadden het er over dat een pony ook wel eens wat uitzich zelf doet zonder dat je hem dat aanleerd..

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:17

eh sorry ik wist niet dat je pony 2 was Bloos

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:26

Sunnylover schreef:
eh sorry ik wist niet dat je pony 2 was Bloos

Houd je mond dan voor je!
Ik wil nu niet je nu NIET kwetsen maar toen jij nog op Sunny reed dan zag het er ook niet geweldig uit.... Dit ook niet (deze foto's) maar Chess is een shetlander en veel sterker dan een welch.... Dus als je pony maar plezier heeft dan kan het er best nog wel mee door gaan. NOGMAALS dit is NIET kwetsend bedoeld Schijnheilig Lips are sealed

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:41

ik zal maar niet te vele zeggen, maar ik vindt jullie ook best te groot, maar ja..dat is zeer iritant als je het 999999x hoort dus darom dram ik f fniet door, maar het is ene leuk ponytje, ik ken iemand en die heeft zo'n pony wie er super op lijkt, zij is ook te groot alleen rijd er bijna nooit op, dat laat ze hara nichtje doen wie superlklein is

renee

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:43

Tja ben het eigenlijk met de rest eens hoor! Jullie zijn gewoon te groot!
Wel een mooie pony hoor!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:46

Lientje schreef:
Tja ben het eigenlijk met de rest eens hoor! Jullie zijn gewoon te groot!
Wel een mooie pony hoor!

We know naar 1000 keer het gehoord te hebben wat we zelf ook wel wisten maar te zwaar dat is wat anders..........

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 19:47

Sunnylover schreef:
jullie wegen iets van 55kg ofzo?


IK weeg 43 kg.
Hoe zwaar lutske weegt weet ik niet.
Maar vroeger en nu nog rijden er ook volwassenen op ijslanders, nou die zijn misschien 30 cm. groter als Chess.
En...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:03

Trouwens,je kan sunny niet met Chess vergelijken,en sun is geen 100% welsh.Trouwens,Welsh's A pony's (welsh mountains) zijn overigens super sterke pony's.En Chess is 1.00m of zoiets en Sunny is 1.18m.Dus het ziet er altijd nog beter uit want ik kom niet met mijn voeten op de grond Haha!

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:19

heej cool ponytje hoor!
ik doe dit zelf ok nog wel een af en toe.. en hij heeft er veel plezier in.
zelfs toestemming van de veearts Haha! dus ik zou zegge ga er mee door Knipoog Pling

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 20:24

wij wel dan?
Lutske komt ook enit met dr voeten op de grond hoor, dat lijkt maar zo.
Ik kom ook neit met me voeten op de grond.
Welsh mountains zijn sterk ja, maar shetten ook.
Waarom zeg je er neit even bij dat sunny een welsh/shet is bovendien maar 18 cm. groter.
Nu ben jij zeker kleiner als ons??????

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:34

Het ziet er niet uit, maar als de ruiter en de pony lol hebben is het toch perfect? Verward
Trouwens, een heeeel cool beestje! Cool

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:34

wat is het toch een leuke pony!!!
wat lief, heeft ie nou hele kleine peesbeschermertjes om?
ik vind lutske echt veelste groot, maar die andere oke, dat kan ik nog door m'n vingers zien voor een keer in de zoveel tijd...
maar ja, je kunt toch ook andere dingen met hem doen?rijden is heus niet alles hoor!aan de lange lijn is ook heel leuk(deed ik ook altijd met m'n verzorgpony die iets van 80cm was..., daar heeft overigens nooit van z;n hele leven iemand opgezeten, van de eigenaar mocht het wel, maar mooi niet dat ik het heb toegelaten...ja, wat er nu met hem gebeurd kan ik geen toezicht op houden./.)

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:36

uhm, leuke pony, jullie zijn er te groot voor, maar ja, de pony heeft lol, dus wat maakt het uit, als hij aan geeft dat ie het leuk vind, en je hebt hem toch op stal staan, wat maakt het dan uit.

even offtopic maar toch iets waar iedereen even overna moet denken:

Hoeveel mensen die veels te groot zijn voor een D pony, rijden er wel niet op???? dat gebeurt ook zat. En shetlanders zijn vaak verhoudingsgewijs sterker.
Het is niet mijn bedoeling een kant te kiezen, want ik moet ook eerlijk zeggend at het er niet zo uit ziet en dat je beter je skeelers er bij aan kan trekken, want dan maak je nog meer vaart, maar ja...

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:38

Pluutje schreef:
rijden is heus niet alles hoor!aan de lange lijn is ook heel leuk(deed ik ook altijd met m'n verzorgpony die iets van 80cm was..., daar heeft overigens nooit van z;n hele leven iemand opgezeten, van de eigenaar mocht het wel, maar mooi niet dat ik het heb toegelaten...ja, wat er nu met hem gebeurd kan ik geen toezicht op houden./.)

We longeeren hem ook wel hoor of doen "vrijheidsdresuur"... langeteugelen, wandelen of bezig met mennen hooor! Er zijn ook foto's met longeeren.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:42

trouwens nog ff wat na het lezen van de 2e pagina...
jullie hoeven echt geen ruzie te maken omdat ze te groot zijn voor een pony, kom op mensen dat slaat nergens op!!
en over dat steigeren, die pony die ik verzorgde was 4 en tot z'n 3e jaar(toen ging ik hem verzorgen)was hij bijna niet in contact geweest met mensen(alleen als hij brood kreeg ofzo..)en ook een hengstje, nou reken maar dat hij stront vervelend was..bijten, bokken, stijgeren en alles..
maar na 1 1/2 jaar kon ik aan de lange lijn met hem doen, hem naast de fiets laten lopen, zelfs naast de merrie laten lopen zonder dat hij erop sprong.
én dat is heus niet alleen met hengstjes zo, want die merrie kon er ook wat van. die merrie moet je maar net aardig vinden, en als ze je niet aardig vind ja dan heb je een probleem...die stijgert wel niet, maar bokt wel en leerde veeeel minder snel waardoor het zoizo allemaal wat moeilijker ging(met het naast de fiets lopen trapte ze tegen de fiets dus zijn we maar mee gekapt en longeren wilde ze ook al niet..)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:48

Ik ben 1.65m en jullie? En 18 cm is toch heel wat hoor!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 22:44

ik ben 1.70 maar de lengte maakt nix uit....

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:43

Sorry hoor, maar kan je niet beter niet meer op die pony rijden?
Moet je eens naar die 10e foto kijken.
Je ziet toch zelf ook wel dat je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te groot bent voor zo'n shetje.
Als je echt van die pony houdt moet je er niet meer op rijden. dat is gewoon hartstikke zielig. Je moet zelf eens in gaan zien dat je te groot voor hem wordt en niet zo blind zijn van wat andere mensen zeggen.
Ze zeggen het niet zo maar hoor.
Ik vind dit echt om te Misselijk

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 00:05

Ten eerste Tessa..... dat is al de 100000000 keer...
Ten tweede Tessa..... Waarom kijk je er dan naar....
Ten derde Tessa...... Het is mijn eigen pony niet.....
Ten vierde Tessa..... lengte is heel wat anders dan gewicht....
Ten vijfde Tessa..... we weten wel dat het er niet uit ziet.....
Ten zesde Tessa.... hij kan het makkelijk houden!
Ten zevende Gaaaap Gaaaap Slapen Dromen Dromen Lips are sealed

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 00:13

En ja ik kan heus wel tegen commentaar daar ligt het ook niet aan... Maar ik wil gewoon een normaal topic en NIET dat er weer een slotje op moet geplaatst worden. We hadden in het begin al gezegt houd je commentaar maar voor je want we weten het nou wel... moet ik jullie nou ook nog eens een cursus lezen geven ofzo? Ja sorry hoor maar ben nu wel erug chagarijner! Frusty . Voor de Mensen die weer gaan reageeren denk ff goed na dat je niet STEEDS herhaald wat er al eerder in het topic staat. Als Chess er maar plezier in heeft.... hij staat op stal. 3 maanden op stal staan is ook nix voor hem. Dan kan ie zich wel doodvervelen.... en nee het bestaat niet alleen maar uit rijden dat weet ik ook wel. We doen ook wel genoeg andere dingen met hem hoor en we laten er ook wel eens kleine kids erop rijden. (als wij erbij zijn). Maar als ie zeg maar altijd door kleine kids word bereden nou een lievertje is het niet hoor. En als je nou zegt hij kan het niet houden ja dan is het echt "zielig zoals jullie het noemen" maar hij kan het makkelijk houden.... ja en het is geen gezicht dat weet ik zelf ook wel dat hoeven jullie mij ook niet te vertellen. Maar hij heeft toch plezier en wij ook waarom zouden we dan stoppen............ DAT zal ik dan nog wel eens van jullie willen weten inplaats van dit gezeur hierboven....

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 00:32

heey
leuk hoor!
Mooie pony!
En het is helemaal niet erg!
Die pony heeft er alleen maar schik van!
Hij vind het heus niet leuk om alleen maar in de wei te staan!!
EN SUNNYLOVER .... ZEIK TOCH NIET ALTIJD ZO...
Altijd ga jij overal op in!
Ook altijd bij mij...
ja sorry hoor maar dat meisje had er toch bijgezet:
GEEN CommetaaR!!!

Dus houd het voor je!
COOLE PONY HOOR!! Lovers

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 10:17

Lutske schreef:
Ten eerste Tessa..... dat is al de 100000000 keer...
Ten tweede Tessa..... Waarom kijk je er dan naar....
Ten derde Tessa...... Het is mijn eigen pony niet.....
Ten vierde Tessa..... lengte is heel wat anders dan gewicht....
Ten vijfde Tessa..... we weten wel dat het er niet uit ziet.....
Ten zesde Tessa.... hij kan het makkelijk houden!
Ten zevende Gaaaap Gaaaap Slapen Dromen Dromen Lips are sealed


Wat er bij punt 3 staat vind ik echt NERGENS op slaan. Boos!
Wat maakt het nou uit of het je eigen pony is of niet?
Zou je er dan niet op gaan rijden ofzo?
Dat verandert er toch niks aan?

En bij punt 4:
Volgens mij is Lutske ook niet een van de ligtste Lips are sealed
Of zie ik dat verkeerd?
Nou ja, het maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit, want jullie luisteren toch niet naar wat anderen zeggen. Misselijk
Dus veel plezier met je pony
Het is trouwens wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele stoere shet en ik vind het ook leuke foto's (behalve waar Lutske er op zit)

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:48

hier komt alleen maar ruzie van duz zullen we er a.u.b nu nix meer over zeggen. Hun verzorgen het paardje duz waar bemoeien we ons mee? Ze hebben nu wel genoeg commentaar gehoord......

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:04

Chantal 14 : sunny mag toch zeker haar mening geven? Ze heeft ook nog eens groot gelijk!

Ze heeft trouwens ook niet voor niks een andere pony gekocht! Dat is omdat ze te groot werd voor sun! Zij denkt tenminste na!

Ik vind het er ook echt niet uitzien en als je geen stom commentaar wilt ga er dan geen foto's van neerzetten want je weet zelf ook wel dat je toch commentaar krijgt!! Of nog beter ga er gewoon niet op rijden!!


Enne party girl blijkbaar hebben ze t nog niet vaak genoeg gehoord want ze rijden er nog steeds op!