Pinky voor zijn NIEUWE kar!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 10:35

Mooie kar heb je gekocht! Waarom is deze beter dan die andere die je eerst had?
Wat leuk dat het zo goed gaat zeg, ik vind Pinky voor de kar echt megastoer!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 11:13

Niet slecht bedoeld he maar eerste wat ik dacht was ook, die kar lijkt zo groot. Maar Pinky is toch echt een mooi paardje hoor. Zo schattig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 21:29

Bertus: Ja hij staat weer (redelijk) ver voor de kar. Maar al lang niet zo ver meer dan bij de vorige kar. Nu komt het omdat de kar voor een grotere pony is officieel. De lamoen is dus ook erg breed voor Pinky en die gaan we dus ook versmallen en verkorten binnenkort.

Maar natuurlijk ga ik met dit weer naar buiten. Vandaag nog 1,5 uur ruim weggeweest in de sneeuw, regen en wind Lachen


De kar is inderdaad groot, zeker als je naar de verhoudingen kijkt. Maar het gaat om het gewicht. officieel was mijn vorige kar voor een mini shet (dus dat zou dan net zo 'raar' staan als pinky voor deze kar).
De vorige kar was veel en veel te ligt en bovendien veel te zwak. Volgens mijn instructeur kon ik er nog beter een kar voor een pard achter hangen dan dat karretje want pinky wilde werken maar er viel nix te werken.

Ik kon dit karretje RUILEN tegen de mijne (ja klinkt hardstikke dom maarja ik vond het prima Haha!) dus ja dat sla je niet af he?
Bovendien komt zijn zusje over een half jaar helpen en dan hebben we weer niets aan een lichte kar.

vandaag ruim 1,5 uur weggeweest met 3 man (dus ook achterbank). Dit was best zwaar voor hem en hij moest echt werken maar hij had er niet echt moeite mee. Kheb wel besloten dat ik voortaan achterbank thuis laat, scheeld toch weer zeker 50 kilo. Die komt er wel weer bij zodra Mysje erlangs staat Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 23:49

He ik moet echt zeggen dat Pink er mooi op staat! Mooi tuigje erbij!
Ok, ook ik vind de combi met je vorige kar mooier, maar zoals je al zei, het gaat in jouw geval gewoon om Pink, dat hij er goed voor loopt.
En ach, als je erop zit zie je het toch niet!
Je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik kan voor Isolda ook een mooiere kar bedenken, maar goed.

En even een klein detail: Dat bitje... echt zo cute!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:05

hele mooie kar!
en hele mooie pinky!!
maar toch is er 1 ding dat ik niet mooi vind
de kleur van je wielen...tja klinkt raar maar die vind k dus echt te licht
verder ECHT HELEMAAL TOP! Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 00:17

dank je Jantina, jij begrijpt me Haha!

My dominique: Hahah dat was ook het eerste wat ik zei: Zodra ik die kar heb ga ik hem niet als eerste proberen, nee ik ga als eerste de wielen zwart verven! Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:24

Ik vind ook dat Pinky er heel mooi voor staat. De cursus heeft goed geholpen
Waarom wil je de wielen van de kar zwart hebben?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 00:26

Omdat dit WIT is hahaha
mn ogen doen er nog pijn van Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:28

Ik vind die witte wielen wel mooi. Maar misschien als de zon erop schijnt dat het dan erg pijn doet aan je ogen
Zwart vind ik trouwens wel erg donker, maar da's mijn mening

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:55

haha k was dus niet de enigste met dat idee
ach doe je ehm donker groen of zow
haha is geen zwart Schijnheilig Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:57

Jaaaaa donkergroen staat wel leuk. Maar ja, groen is zo'n beetje een van mijn favoriete kleuren
Maar ik vind donkergroen ook wel bij de kar passen

xxChicoxx
Berichten: 39
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:17

Mooie foto's! Ik heb ook es op een karretje gereden.. en in de sloot beland Frusty maarja.. laat mij maar gewoon paardrijden hoor... mennen is denk ik nix voor mij *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 01:37

Haha Chico, ik kan je geruststellen: De eerste keer dat ik mende lag ik ook bijna in de sloot *LOL*
Valt echt tegen hoor, het lijkt zo makkelijk... NOTTT

Gelukkig heb ik regelmatig geoefent nu op terrein zonder sloten, en dat gaat beter *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 09:02

Prachtige foto's!
En waar had je Pinky ook al weer laten beleren, was dat niet waar Desiree veel kwam?
Ik vind trouwens ook de kar vrij groot, en ook dat Pinky erg naar voren staat.
Maar ik vergelijk het een beetje met die foto's van Sanderijn, Tinkerbel is ongeveer net zo groot als ik het goed heb? Tink is een b-pony.
Veel succes met mennen!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:41

Mooooooooooooooooooi!!!! Echt een pinky-karretje Haha! !
Veel plezier ermee en binnekort foto's van een buitenit, hé?

xxChicoxx
Berichten: 39
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 11:57

haha *LOL* het kwam ook wel een beetje omdat het een heel eigenwijze shetlander was.. ik zat nauwelijks op de bok, en zoeffff weg wassie.. hahaha gelukkig is iedereen er zonder kleerscheuren af gekomen, gelukkig was het tuig enzo ook nog heel.. ik heb verder nooit meer gement, maar ik zit er wel over te denken om mn menbewijs te gaan halen.. Ik vind het namelijk wel heel leuk om te mennen Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 12:17

Dorine: japs Pinky is beleerd bij Cor vd Kimmenade en daar loopt Desire regelmatig rond heb ik gehoord (en 1 keer gezien Lachen )

Voor het oog vind ik sanderijn dr karretje ook mooier. Maar qualitatief? Die van Sanderijn is al zo ongeveer overal kapot geweest en uit elkaar gevallen... Mijn vorige karretje leek daar ontzettend veel op en was dus qualitatief net zo brak...
Je had cor eens moeten horen over mijn karretje Huilen }>

En hij is inderdaad aan de grote kant maar dat komt omdat het officieel voor een grotere pony is. Maar het gaat om het gewicht, vandaar dat ik hem toch gekocht heb. En dat is ook mettteen de reden dat de bomen breed zijn en lang...

Visje: haha we hebben eergister Nathalie (nathalie op bokt Lachen ) met de kar naar haar pony gebracht. Het ging echt goed, maar weer om foto's te maken was het niet *LOL*

Chico: Kom gewoon een keertje langs! Ik heb een hele brave pony die het JOU leert *LOL*