Jamaica at work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:59

Debo schreef:
sorry hoor stef maar waarom koop je niet eens een goed zadel ipv telkens zadels die niet passen?? Ten eerste is dat zonde van je geld en zo zal ze nooit ontspannen gaan lopen...

Begrijp me niet verkeerd hoor maar snap niet dat je niet gewoon een passend zadel aanschaft... Zo doe je je paardje echt geen plezier. Westernrijden is alseerst 'ontspanning' zoeken en dit zal je nooit vinden met zadels dei niet passen



Dat vind ik toch altijd zo een briljante gave: Mensen die van achter een beeldschermpje zadels kunnen passen! Werkelijk, wanneer kan ik op les komen? Dit kan ik (zelfs na mijn hbo ph opleiding en een cursus zadels) nog niet!!! Wie weet kan je je zelf ervoor verhuren! En dan van het eindresultaat een paar mooie professionele foto's maken!!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:07

Als jij een curcus hebt gedaan zie je toch ook wel dat dat zadel te ver naar voren ligt en wipt. Maar stef heeft toch al aangegeven dat als dr instr. het zadel neerlegt het wel goed past.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:11

jup, maar dat een zadel wipt wil nog niet zeggen dat het niet past, dat wil idd alleen zeggen dat het niet goed ligt!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:12

irish_lady schreef:
jup, maar dat een zadel wipt wil nog niet zeggen dat het niet past, dat wil idd alleen zeggen dat het niet goed ligt!


Juist!

Mooie foto's Stef, geef je de meiden een knuffel van hun favoriete nichtje? Haha! Cool

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 19:14

zal ik doen shan! Wordt tijd dat we de biesbosch een keer onveilig gaan maken!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers