Superdressuurpaard in kobalt @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:28

Paard sjouwt leuk Lachen

Misschien je beugels een gat korter zodat je je hakken kan uitdrukken?
Die constant opgetrokken hakken springen zo in het oog...

Voor de rest zie je de lessen er wel vanaf Lachen


LISWA

Berichten: 381
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 07:58

wat een verschil zeg in 2 weken...
ziet er goed uit, mooi paardje..

•(¯`•¸·´¯)If yOu say my eyes aRe BeautIful its becAuse theY are LOoking at You•(¯`•¸·´¯)

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:43

Leuk setje vind hem eerlijk gezegd nu mooier dan eerst Bloos

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:55

Jammer dat je wat te groot bent voor dit paard. Ik vind het niet zo'n mooie combinatie eerlijk gezegd.
En ook voor lange mensen zijn er paarden te vinden, ik ben zelf 1.79 en heb een paard van 1.74 m.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:10

Miss_Petit schreef:
Paard sjouwt leuk Lachen

Misschien je beugels een gat korter zodat je je hakken kan uitdrukken?
Die constant opgetrokken hakken springen zo in het oog...

Voor de rest zie je de lessen er wel vanaf Lachen


ze heeft uitgelegd dat ze haar hakken niet kan uitdrukken vanwege medische klachten !

verder is een enorm gave toverbal !
fouten maken we allemaal,
echt een leuk beestje !

Karaat_the_newforest op Instagram

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:44

Ik hoor volgens medische klachten ook mn hakken niet te kunnen uitdrukken en mn handen rechtop te houden.

Als zij landelijk gaat rijden, gaat ze er dan ook dispensatie voor vragen?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:57

Fitzroy schreef:
Jammer dat je wat te groot bent voor dit paard. Ik vind het niet zo'n mooie combinatie eerlijk gezegd.
En ook voor lange mensen zijn er paarden te vinden, ik ben zelf 1.79 en heb een paard van 1.74 m.



of een klein maar breder paardje
ik ben 1.80 en Quentin is smal en 1.72 met hoge schoft, die vind ik soms net te klein voor mij....
t paard van mn moeder is 1.63/1.64 en die is veel breder, kom ik minder onder de buik uit dan bij Quentin, maar heb helaas ff geen foto's als voorbeeld, zelfs mn E-pony heeft meer lijf dat Quentin, daar pas ik qua buik van haar beter op, alleen steek ik er dan weer bovenuit omdat ze van neus naar staart natuurlijk een stuk korter is dan Quentin.

Ik vind je voor dit paard niet echt veel te groot, maar op sommige foto's wel, de galopfoto van dichtbij, daar ben je wel weer vrij groot, maar bv de foto van zn oude kleur, daar valt t weer minder op.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:35

vind het paard een plaatje om te zien Lovers en het setje staat hem ook mooi *LOL*

gave frontriem ook *LOL*

heb het idee dat je er nog veel meer spieren aan kan rijden, dan word die nog mooier Lachen

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:29

ik vind jullie een hele mooie combinatie!
Waarom een groter paard?
Ik vind het juist geen gezicht als je met je benen ergens halverwege de buik bungeld, zoals je zo vaak ziet bij grote paarden...

geen paard mooier dan de Arabier!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:45

ik vind jullie ook een geweldig setje hoor!!!
Laat ze allemaal maar lekker zeike, als jij maar gek bent met je knolletje!

I love Ronald
Na 10 jaar Ronald te hebben verzorgd is hij nu eindelijk van mij!!! (2013)
Nog maar een maatje genaamd Kay❤❤❤ (2018)
Nog 2 veulens rijker, Beer en Brutus❤❤❤(2020)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 16:46

Normaal gesproken rij ik met leren laarzen en die zool is dunner. Dan heb ik m'n beugels een gat korter. Nu rij ik met schoenen omdat ik m'n laarzen niet meer pas en dan moeten ze een gat langer waardoor ik m'n hakken meer optrek dan normaal... Op de laatste foto, waar je z'n oude kleur kunt zien, zie je hoe voor mij "hakken uitdrukken" is.. dan zijn ze dus gewoon recht...heb hier nooit commentaar over gehad, dus dat zal wel goed zijn denk ik Haha!

Fitzroy, ik hou niet van grote paarden. Ik heb een tuiger gereden van 1.77m en die vond ik gewoon te hoog in de omgang. Mij kan het plaatje van de combi niet zoveel schelen. Ik ben liever langer op een paard dat ontspannen loopt en waar ik ontspannen op kan zitten dan dat ik een mooie combi met een paard ben waar ik me niet goed op voel. Soms klikt het met een bepaald paard en dan maakt grote niet zoveel uit in dit geval..
Hij kan nog meer spieren krijgen en breder worden en dan word het plaatje ook al mooier.. maargoed, IK voel me er lekker op, IK stoor me er niet aan dus vind ik het goed Knipoog

Bedankt voor de andere leuke reactie's Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:54

Knipoog

geen paard mooier dan de Arabier!

Krab54

Berichten: 349
Geregistreerd: 11-02-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:31

Zo Ym, hij loopt (zo al op de foto) een stuk beter dan eerst. Ziet er veel losser uit! Super.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:53

Ik vind hem wat te schraal eerlijk gezegd Bloos, wat meer spek zou hem niet misstaan en dan pas jij denk ik ook beter op hem qua langte e.d.

Verder geen commentaar, al moet ik eerlijk zeggen dat ik betere (rijtechnisch) foto's van jullie 2 heb gezien Bloos.

oilily

Berichten: 67
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: oldebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:51

wat een mega super lief hoofdje heeft jou paard!!!zou je verliefd op worden!!!

Oilily you're my best friend!!:)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 17:57

Anoukie schreef:
Ik vind hem wat te schraal eerlijk gezegd Bloos, wat meer spek zou hem niet misstaan en dan pas jij denk ik ook beter op hem qua langte e.d.

Verder geen commentaar, al moet ik eerlijk zeggen dat ik betere (rijtechnisch) foto's van jullie 2 heb gezien Bloos.


Schraal? bedoel je qua spieren of qua vet? ... qua spieren geef ik je gelijk..hij moet,vooral op z'n kont, nog spieren kweken, maar als je het verschil ziet met eerst,dat komt nog wel..

Qua vet moet ie niet veel dikker... zo op de foto lijkt hij idd ieler omdat ik erop zit, maar z'n ribben kan je al niet voelen als ie gewoon zo staat..

Ik vind dat hij beter loopt als ik er niet opzit Bloos .. ik werk mezelf nogal tegen omdat het lichamelijk niet meewerkt... maar daar werken we aan

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers