de nieuwe pony van xxsummyxx

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:18

Ashleytjee schreef:
waarom loopt ze dan niet nageeflijk..? Knipoog


omdat dat mij toen nog niet lukten..
het was maar de 3de x dat ik erop reedt en verder is ze ook haast nooit berijden .. ze was als fokmerrie
dus ja..
maar sinds gister loopt ze al een beetje nagevelijk met mij en ik zal daarvan volgende week ook weer foto's maken!! Haha!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:19

oke leuk! ben benieuwd Lachen

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:22

Ashleytjee schreef:
ik vind het gereden zijn in algemeen niet mooi..
ik vind paard TE dikke buik hebben.. (of is ze drachtig?)
ik vind te lang paard
ik vind blubberbak..

oftwel.. niet zown mooiue foto's.. en niet mijn smaak verder Lachen



Typisch jullie mensen! je wilt stoer doen en commentaar geven terwijl je zelf de topic nog niet helemaal hebt bekeken jij hebt dus waarschijnlijk foto's bekeken en gereageert!...
pfff

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:23

Oww echt een leuke pony!!! Wat voor ras is ze? Dat beetje bolle gaat er vanzelf wel af Knipoog Ons paard was eerst ookalleen maar als fokmerrie gebruikt is leuk om dat buikje eraf te krijgen en te trainen en zo!!! Lachen

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:32

ilufprincess schreef:
Typisch jullie mensen! je wilt stoer doen en commentaar geven terwijl je zelf de topic nog niet helemaal hebt bekeken jij hebt dus waarschijnlijk foto's bekeken en gereageert!...
pfff


eh ja..? en dan..? was deze reactie nou ECHT nodig..? Verward
laten we het gezellig houden ofzo..?

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:34

Haaij shir, ik vind het ook een leuke pony hoor, ze heeft ook een lief koppie Lachen En als ik jou was zou ik maar niks van die andere aantrekken, als hun dat vinden moet je hun laten gaan Knipoog als jij d'r maar leuk en mooi vind toch?
En doe anders jodphurs of laarzen aan, da's wel wat veiliger Knipoog
Ik spreek je wel weer
xxx jessica

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:34

I_love_noor schreef:
Oww echt een leuke pony!!! Wat voor ras is ze? Dat beetje bolle gaat er vanzelf wel af Knipoog Ons paard was eerst ookalleen maar als fokmerrie gebruikt is leuk om dat buikje eraf te krijgen en te trainen en zo!!! Lachen


heej bedankt voor het leuke berichje Lachen *LOL*
we weten het niet presies.. Tong uitsteken want waar we haar hebben gekocht die mensen wisten het ook niet maar me moeder had het ook aan de dierenarts gevraagt en die denk dat er wel arabier in zit..

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:36

Ashleytjee schreef:
eh ja..? en dan..? was deze reactie nou ECHT nodig..? Verward
laten we het gezellig houden ofzo..?



1regeltje van haw

Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet.

nouja! ik moei me al niet meer pfff

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:40

leuke pony! veel plezier ermee!

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:13

oja..
ik heb ook een filmpje op de com staan van mij op kira maar die is tegroot voor op internet te zetten dus als je msn heb en hem wilt zien dan moet je me maar ff toevoegen xx_shirley_summy_xx@hotmail.com

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:55

parouscha schreef:
Vind het altijd zo grappig, als 1 iemand iets negatiefs zegt over de ony, dan durft ineens iedereen.


inderdaad Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:59

Kan dit topic niet naar de Penny-afdeling? Verward Wordt een beetje vervelend nu.

Dit is gewoon een jong meisje dat een beetje rondhopst op een pony.
Niet zo moeilijk over doen. Pony heeft nog weinig model, meisje kan nog weinig. Maakt toch niets uit verder? Lol met je knol heet dat

Ashleedinges: Wees blij dat ze er zoals velen niet aan zit te trekken om m in een valse krul 'nageeflijk' te krijgen. Er zijn nou niet bepaald veel kids die een pony echt netjes kunnen rijden- zelfs in de hogere klasses niet.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:00

Overigens vind ik de pony absoluut een leuk ding, wel een 'opknappertje' maar zeker een leuk type!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:16

ik vind het niet echt een mooie combinatie ik vind het paard te groot en te breed voor haar en aan het rijden mag gewerkt worden verder een leif koppie

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:55

ik ken de pony verder ook niet..

maar als zij er blij mee is vind ik het ook goed hoor!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:04

jongens, jongens, jongens... waar gáát dit nou toch om... Het meisje is gelukkig met het beessie... Wat kunnen sommigen toch onzettend onbegripvol zijn. Het lijkt mij namelijk erg vervelend als ik een foto plaats waar ik trots op ben omdat ik plezier heb in wat ik doe. En de ene na de andere en dan steeds nog dezelfde reactie krijg.
(normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar dit vind ik écht sneu)


Ik vind het een leuke combi en ik wens jullie heel veel plezier toe

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:32

idd beetje normaal reageren mag wel.
shirley heeft veel lol met dr nieuwe pony en daar gaat het om.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:57

Dames (en heren ?),
Uiteraard mogen jullie je mening geven, daar is het topic voor bedoeld.
Maar graag wel op een opbouwende manier.
Het kan best zijn dat iemand de pony niet mooi vindt oid., maar het is niet de bedoeling om grof commentaar te gaan plaatsen.

xxSummyxx, ook een verzoekje voor jou Knipoog:
Zou je willen proberen om je reacties in 1 post te plaatsen i.p.v. telkens een nieuw bericht te maken met 1 quote ?
Anders krijg je een hele rij met berichten van jezelf en da's eigenlijk niet de bedoeling.
Als je hulp nodig hebt (uitleg over de quotes) dan mag je altijd even een pb-tje sturen.

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:58

noortje schreef:
ik vind het niet echt een mooie combinatie ik vind het paard te groot en te breed voor haar en aan het rijden mag gewerkt worden verder een leif koppie


lees nou is goed Boos!
hallo je kan beter irst goed lezen
ik heb al 4 x ofzo gezegt dat er net een veulen vanaf is vandaag zo een bolle buikie maar dat komt wel goed
en zelf kan ik er lekker in groeien plaats van me shet er uit groeien.. Clown


-Oscar
oke bedankt Lachen

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 10:12

jullie kijken alleen maar naar de fotos ipv naar de info te kijken. als jullie dat nou 1st hadden gelezen dan weet je dat shirley dr pony een fokmerrie is geweest en dat er nooit wat mee gedaan is, ze heeft dr pony nou 1,5 week en ik help dr een beetje met rijden. EN AAN DE TEUGEL IS NIET HET BELANGRIJKSTE!!!!!! eerst moet de basis erin zitten, want de pony wil nu alleen maar door de bak racen...en pas als dat eruit is dan kijken we wel weer verder wat er allemaal in zit.......


pffff

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:55

Leuk beessie hoor! Komt vast goed met jullie!!

Mijn merrie is ook fokmerrie geweest en ik weet hoe ontzettend moeilijk het is om die buik er enigszins een beetje fatsoenlijk af te krijgen! Alvast veel succes, het valt niet mee Haha!
Maar des te leuker is het als het straks wel lukt!!

Leuke combi, je hebt plezier en dat is t allerbelangrijkste! Die nageeflijkheid komt vanzelf wel, zo ook de rest!

Succes ermee!!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:47

Pfff,Viking is een ruin met net zo'n buikje Haha! en dat word er nu ook vanaf getraint,moet je eens opletten hoe snel dat gaat

Ik denk wel dat het een leuke pony word,en zo niet,het karakter is toch het belangrijkste of niet,en als jij happy bent met haar is het toch toppie? Knipoog

Dat gezeik altijd,als je geen type bonfire heb,dan is het niet goed

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:54

Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van dit topic Jammer genoeg typisch bokt..


Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe pony Vind het een leuk beestje met een lief koppie Lachen

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:26

xxsummyxx schreef:
heej bedankt voor het leuke berichje Lachen *LOL*
we weten het niet presies.. Tong uitsteken want waar we haar hebben gekocht die mensen wisten het ook niet maar me moeder had het ook aan de dierenarts gevraagt en die denk dat er wel arabier in zit..


We weten het niet dus
eigenlijk hard uitgedrukt weggooiras
maar daar komen we wel achter want het
is een mooie pony

Dressuurenzo

Berichten: 776
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:43

leuk paardje zeg en ik vind haar er helemaal niet zo beroerd uitzien? Ik heb mijn merrie ook zo gekregen om maar te zeggen ze was toen 14 en had net een veulen gehad lekker uitgezakt met buikje en geen bespiering maar moet je mijn krachtpatsertje nu zien! na een jaar was het al een heel ander paard en nu is ze 19 en ze ziet eruit als 9 en super in model want die van mij heeft super lange rug en als je ze bespiert hebt valt dat niet meer op dus iok zou zeggen

super paardje en veel plezier en laat je niet gek maken door die andere zeurders doen het lekker in je oigen tempo en nog 1 ding

Welk paard wil nu echt lekker lopen in zo'n blubber bak? Ik heb er ervaring mee dus helemaal niet slecht


veel plezier met je paardje

dikke kus joyce