Wedstrijd te Zwaagwesteinde...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Wedstrijd te Zwaagwesteinde...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 16:20

Dankzij mijn lieve stalbaas kon ik nog tussen gepropt worden tijdens deze wedstrijd. Het was niet echt mijn bedoeling om deze week te starten, maar Mirk was zo fris en zo helder, dat het zonde was om deze wedstrijd voor onze neus voorbij te laten gaan...

Maar Mirk was écht ziek. Of ziek? Hij was rustig, hij liep in 1 keer de trailer op, op de trailer was hij rustig en ik kon hem rustig buiten opzadelen!!!!!!! Ik kon rustig opstappen en rustig wegrijden.

Dit was onze eerste indoor en de eerste indoor wil meestal zeggen dat het proef vooral snel gaat. Maar hij was zo super rustig dat ik me er geen raad mee wist!!!! Misschien toch wat te hard getraind deze week?

Het proefje ging tam. Geen grove fouten en er zaten een paar heerlijke stukken tussen. De galop begint nu eindelijk echt wat te worden en de middendraf begint eindelijk ook te lijken. Het halthouden gaat steeds beter en het achterwaarts ook. Dit zijn allemaal punten waar ik hard op getraind heb, en wat er ook goed uitkwam op de wedstrijden.
Verder werken we nu ook hard aan het beter voor het been worden. Maar hij was tijdens deze wedstrijd echt slecht aan het been...

Mijn punten waren 155... De meeste vinden het rotpunten, maar ik vind het net-niet-goed-genoeg punten. Fijn waren wel al de 7'ens op de middendraf en middengalop!!!!!!!

VOlgende week heb ik weer een wedstrijd, en dan ga ik er weer voor! Mijn lief was echt super braaf en ben toch heel erg tevreden met hem Lovers Ik heb gewoon weer hard les nodig, want van nu tot voor de zomervakantie heb ik welgeteld 3 lessen gehad Haha!

Hier een kleine indicatie:

Afbeelding

Groeten
Afbeelding


Uitgestrekte stap
Afbeelding

Volte
Afbeelding

Schouderbinnenwaarts
Afbeelding

Middendraf een 7 OK dan!
Afbeelding

Een raar stukje draf Haha!
Afbeelding

Volte
Afbeelding

Middengalop een 7 Pling
Afbeelding

Mirks favourite onderdeel: paar passen contra galop... Vreselijk vindt hij dat Haha!
Afbeelding

Afbeelding

En weer groeten!!!
Afbeelding

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:26

Ziet er keurig uit hoor. Succes met je volgende wedstrijd.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:44

Ziet er leuk uit hoor Lachen
die middendraf ook Lovers
egt super

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:50

Hee Kim, klinkt super voor je eerste indoor! Ik vind de foto`s er ook erg goed uit zien en dan vooral die van de eerste middendraf Kwijl . En volgende week rij je gewoon net een puntje meer in Warffum Lachen !

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:40

Ziet er weer leuk uit kimmy!!
Erg netjes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:41

die foto's zien er super uit. En ik vind het echt helemaal top dat je 7-ens hebt kunnen scoren op punten die voor jullie altijd het moeilijkst zijn geweest!!
Van de zomer heb ik samen met je alle video beelden door zitten nemen en toen hebben we wat gesproken over hoe je een middendraf en -galop zou kunnen verbeterenmet Mirk. Als je alleen met die aanwijzingen zo veel kunt verbeteren helemaal alleen in je uppie dan heb je echt heel erg veel gevoel in je handjes. En dan vergeet ik nog te zeggen dat je maar heel weinig hebt kunnen trainen omdat je veel ziek bent geweest!! TOPPIE!!

Heel jammer van die rot-punten. Maar ik weet zeker dat jullie zo de laatste 6 binnen hebben als jullie zo door gaan!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:33

Ah, jammer van dat ene puntje, maar die sprokkel je er volgende week idd vast wel weer bij! Ziet er helemaal niet beroerd uit met Mirkie!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:02

Was er gisteren ook wedstrijd in Zwaagwesteinde dan??

Ziet er wel netjes uit! Jammer van dat ene puntje, volgende keer beter!
Welke jury had je??