Largio en ik *slik* leuke pix

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 16:50

en ik vind het zeeeeeeeeeer zielig summyxx, je probeert me gewoon af te kraken met: je bent te groot.... maar je zou beter eerst jezelf eens goed bekijken...

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 16:53

trouwens marlo, ik heb nooit gezegd dat ik 'super veel lol heb met mijn paard' ik heb wel lol, maar dat wil niet zeggen dat jij dat niet hebt... Dit berichtje maakt dus geen steek, geeft een jaloerse indruk

Fenny

Berichten: 1981
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Waskemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:16

xxsummyxx schreef:
ja en..
ik ben meschien ook wel iets te groot net als haar
maar ik rijdt er teminste netjes op zoals niet helemaal achter in het zadel teminste ik zit wat netter dat haar vindt ik zelf en meerdere mensen die ik ken ..


je geeft eerst commentaar dat dit meisje veel te groot is voor die pony, sorry, alsof jij dat dan niet bent ... Je moet geen negatief commentaar geven als je het zelf op dat punt niet goed doet ... Dat is ook de reden dat ik meestal geen commentaar geef op rijfoto's ...

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:08

Frannie schreef:
en ik vind het zeeeeeeeeeer zielig summyxx, je probeert me gewoon af te kraken met: je bent te groot.... maar je zou beter eerst jezelf eens goed bekijken...


nouw
ik heb teminste een rechte houding zegde de meeste die ik ken
en voor me wedstrijden krijg ik voor me houding wel een 8 bij me pony op de foto's heb ik nu nou niet egt een mooie houding omdat ze nog erg moeilijk is te rijden... en dat is nog maar de 2de x ik ben ook te groot voor me shet maar daar rijdt ik gewoon voor de lol 2 x perweek ofzo..
dus // Schijnheilig

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 17:11

wel ik rij 'voor de lol' ook maar 1 keer per week op largio, wat dacht je??? en daarbij, zo'n rechte houding heb je nu ook weer niet

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:27

Frannie schreef:
wel ik rij 'voor de lol' ook maar 1 keer per week op largio, wat dacht je??? en daarbij, zo'n rechte houding heb je nu ook weer niet


ow.. oke
ja dan maakt het niet zo veel uit net als mij op mijn shetie
nou.. de meeste vinden van wel en tja.. de jury ook wel..teminste ze zeggen dat ik geen slordige houding heb en wel netjes er uit ziet ..

Afbeelding
[demiddelste]
zo een houding heb ik altijd.. na een paar fotos na van mij op me nieuwe pony

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:34

misschien zou de pony je wel kunnen dragen, maar als je op zo'n ongelukkige manier achterop z'n rug zit betwijfel ik dat!
maar het is jouw keus en jouw pony, dus je moet maar zien of het belang en gezondheid van je pony je wat kan schelen.

en wat betreft het meisje op de shetlander op de foto hierboven:
zij zit keurig netjes rechtop, in het midden van haar pony,
op die manier kan het dus ook! Misschien een tip?

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 18:31

het is omdat het zadel enorm naar voren ligt, dat het lijkt alsof ik te veel naar achteren op zijn rug zit, maar dat is niet zo, echt waar Schijnheilig dus nonsens 'het is slecht voor zijn rug'

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:38

dus nonsens 'het is slecht voor zijn rug' [/quote]


uhh.. je zegt het zelf van: 'het is slecht voor zijn rug'
Verward

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 18:49

neen dat heb ik niet gezegd

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:20

Frannie schreef:
het is omdat het zadel enorm naar voren ligt, dat het lijkt alsof ik te veel naar achteren op zijn rug zit, maar dat is niet zo, echt waar Schijnheilig dus nonsens 'het is slecht voor zijn rug'


ik zie toch echt op de foto waar jij zit hoor...

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:08

Frannie schreef:
het is omdat het zadel enorm naar voren ligt, dat het lijkt alsof ik te veel naar achteren op zijn rug zit, maar dat is niet zo, echt waar Schijnheilig dus nonsens 'het is slecht voor zijn rug'




als ik goed na de foto's kijk
dan zie ik toch egt dat het zadel opzich niet zo ver naar voren ligt hoor Scheve mond
maar je zit gewoon een beetje raar op het zadel en geen mooie houding