Jumping Pinky!!! Of niet...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:55

leuke fotos leuk beestje!!
kan goed springen zo te zien en heeft er ook veel plezier in!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:36

ziet er weer leuk uit zeg! echt super, vin het toch altijd weer leuk om caitlin weer bezig te zien met pinky...mooie hindenrissen ook!

maar eventjes een vraagje (is niet aanvallend, maar vraag het me gewoon af) maar zie ik het nou verkeerd dat bij de sprong het zadel helemaal mee los van de rug komt? het ziet er iig beetje vreemd uit....

FlEuRXBoNnY
Berichten: 837
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:51

ahh schattig hor! .. die hindernisjes zijn ech leuk!! ziet er goed uit Haha! whuh ja nu zie ik het ook, dat zadel gaat helemaal mee omhoog Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 22:29

Bedankt voor alle leuke antwoorden weer, Pinky heeft na zo'n lange tijd niets gepost te hebben toch nog fans Haha!.

Voor onze 'grotere pony's' hebben we speciale, langere, balken, dus ja, echt alles is op maat gemaakt, hihi!

Over het zadeltje:
Qaar zien jullie dat? Het enige wat ik denk dat jullie zien is op foto 2, en dat is de jat van Lindcey, dat is (gelukkig Bloos! ) niet het zadel.
Lindcey had haar jas omgeknoopt. Of zien jullie nog iets anders?

Shiloh: Dit is Lindcey, niet Caitlin Haha!.
Lindcey heeft fell ingereden en komt geregeld langs om op Donya te rijden, dus toen ze wat extra tijd had hebben we daar even dankbaar gebruik van gemaakt. Dit was dus ook pas de 2e keer dat ze met Pinky sprong (en de 3e keer dat ze erop zat)!

happyhorse

Berichten: 4384
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:31

Mooie fotos!
dat hoofdje is echt lief Lovers

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:31

Wat leuk voor Pinky...dat ie weer even zijn passie kon beleven!
Stoer en die hindernisjes...die maken het helemaal compleet. Mag je zeer zeker trots op zijn!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:42

Pinky_girl schreef:
Over het zadeltje:
Qaar zien jullie dat? Het enige wat ik denk dat jullie zien is op foto 2, en dat is de jat van Lindcey, dat is (gelukkig Bloos! ) niet het zadel.
Lindcey had haar jas omgeknoopt. Of zien jullie nog iets anders?

Shiloh: Dit is Lindcey, niet Caitlin Haha!.
Lindcey heeft fell ingereden en komt geregeld langs om op Donya te rijden, dus toen ze wat extra tijd had hebben we daar even dankbaar gebruik van gemaakt. Dit was dus ook pas de 2e keer dat ze met Pinky sprong (en de 3e keer dat ze erop zat)!


Ow zou ook haar jas kunnen zijn.. gelukkig inderdaad.. ik dacht al... dat zou toch niet kunnen... dan moet dat zadel wel echt los zitten Verward en iemand met de kennis als pinkygirl moet dat toch merken lijkt me Knipoog

oeps fftjes vergist... Lindcey dus.... komt Caitlin helemaal niet meer dan? ik dacht dat ze fell ging doen? (dacht ik ergens gelezen te hebben)

[edit] OW JAH! nu zie ik het, het is inderdaad haar jas, maar het ziet er vooral op foto 2 uit net alsof dat het zadel is Knipoog hihihi ..

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 21:24

Shiloh"]
Ow zou ook haar jas kunnen zijn.. gelukkig inderdaad.. ik dacht al... dat zou toch niet kunnen... dan moet dat zadel wel echt los zitten Verward en iemand met de kennis als pinkygirl moet dat toch merken lijkt me Knipoog
[/quote]
Bloos! Valt helaas wel mee hoor Tong uitsteken Clown
[quote="Shiloh schreef:
oeps fftjes vergist... Lindcey dus.... komt Caitlin helemaal niet meer dan? ik dacht dat ze fell ging doen? (dacht ik ergens gelezen te hebben)

Klopt, Caitlin is nog 1 of 2 keer voor Fellow geweest. helaas was het afspreken altijd een hele opgave en wilde ik dat een jonge pony wel regelmaat had ( 1 keer per week 15 a 20 min), dit was dus geen combi..
Daarna heeft Lindcey het 'afgemaakt' en ondertussen is hij kinderpony-nummer2 Haha. Nu word hij (Pinky ook) bereden door Wieke, mijn nieuwe TOP verzorgster Lachen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:00

Leuke foto's en leuke pony.
Ziet er goed uit OK dan!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:03

haahaa, dat mondje van dat meisje Haha!:D IK VAL NIET HOOR!!! Zo'n verbeten bekkie dat ze het allemaal wel spannend vindt. Leuk hoor!

lisa12
Berichten: 27
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:39

hele leuk pony!