Springles op Webster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:40

wat voor hulpteugel?
bij een sprong rukt die nl in de mond bij de landing.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 15:48

Een thiedemannteugel, hij zat vrijwel de hele les los, hij zat zo los als hij maar kan..
Bij deze foto zit hij idd strak, maar bij bijvoorbeeld deze die ook van de landing is zit hij los.
Dus hij rukt sowieso niet elke sprong in de mond ofzo.
Verder, het is een manegepaard, dus ik kan ook niet helemaal zelf bepalen wat ik er wel en niet aanhang.

Op welke foto zie je hem nog meer strak zitten? Heb nog even verder gekeken, maar kan zo er zo snel geen vinden.

En als jullie het verder nog leuk vinden om daarover door te zagen, veel plezier ermee ...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:50

pharagirlke schreef:
wat voor hulpteugel?
bij een sprong rukt die nl in de mond bij de landing.


ik had t inderdaad op die foto. Lachen
wij mogen wel zelf beslissen of we der een hulpteugel aan hangen of niet als die eentje heeft

djiez renza: je bent nog sneller aangebrand als ik Verward

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 16:04

Nee hoor ben niet aangebrand Haha! ben ik nooooit Tong uitsteken
Heb je ook even een pb'tje gestuurd Lachen
Dat laatste met dat staat misschien wel een beetje aangebrand Schijnheilig , bedoel ik meer mee dat het niet zoveel zin heeft in dit topic om verder te gaan discussiën Knipoog .

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:31

coole foto's hoor ! ik kom echt nog we een keertje langs maar na 2 lessen ben ik helaas weg !

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:46

behalve je handen moet je ook iets vrolijker kijken hoor !! Haha! (doe ik zelf ook nooit Schijnheilig )

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:00

Heey heey!

Leuke fotows zeg! En tja je rebel-liefde houd dus nog steeds stand! Wel mooie foto's van hem!!

Maar wat drukt Webster ze rug weg zeg op aantal foto's! Zonde!

Veel sterkte met je volgende lesjes!

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:18

renza schreef:
@ treffer: pff zou best kunnen Clown *kijkt nog een keer goed op de foto's* ja volgens mij wel een beetje ja. Annemieke vindt 'm lelijk Verdrietig maar dat vindt ze van alle paarden die ik leuk vind, dus hecht niet zoveel waarde meer aan haar mening Schijnheilig


Tssj, bij deze trek ik mijn beloft weer in hoor Boos! Boos! Schijnheilig. En ik vind niet alle paarden stom --> ik vind Pasja en Barcas leuk !!!
En Megantjuh, begin nouw als-je-blieft niet over Rebel-liefdes zeg (ik kan geen Rebel meer horen Ziek ) en maak je maar geen zorgen, die liefde (@Renza: ^4-binding Tong uitsteken Haha! ) houdt eeeeuwig stand ( Misselijk ) ... *zucht*

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:52

Leuke foto's maar jammer dat het paard zijn rug op bepaalde foto's niet gebruikt.
Ik zou de volgende keer de peeskappen iets hoger doen, want ze lijken me zo laag zitten. Of een kleinere maat om doen.
Maar verder ziet het er leuk uit.. Ik wil ook weer springen in de springles. Verdrietig

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:01

ik vraag me af hoe je kunt springen met die thiedeman, volgens mij kan ie zn rug daardoor niet goed gebruiken. en is het ook vaak in de mond gehinderd. op sommige fotos mogen je handen iets meer meegaan maar dat is al gezegd geweest Lachen Mooie fotos verder, lijkt me geen slecht paardje

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 09:44

Zitake, je kan ook overdrijven...
Hij zat vrijwel de hele les los, op één foto strak..
Normaal met springen altijd de thiedemannteugel eraf of zoals hier hooguit op het 1e gaatje, omdat het paard anders idd niet genoeg vrijheid in z'n hals heeft. In de "gewone" lessen loopt hij meestal met de thiedemann op het 3e of 2e gaatje..