Bonfire@Brabantse kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:03

Ben blij dat ik een laptop heb, kon ik het beeld draaien. Mooie pony hoor, ziet er goed uit.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 14:55

obelixje schreef:
Hey! ik heb je volgens mij nog wel gezien. ik was met laura vreijsen mee als lesgeefmens (het meisje dat gemiddeld 2e stond). Vond het ook wel een rare berekening van uitslagen, het bleek dat ze steeds de plaatsingsgemiddelden hadden genomen en niet de percentage gemiddelden....
Ik vind het er erg goed uit zien op de foto's! En nog gefeliciteerd met je 4e prijs!! supernetjes!

Laura hielp me een beetje met de ereronde Schijnheilig Die van mij vond dat niet leuk maar die van haar gaf er niet zoveel om dus is ze voor me komen rijden.. Dat scheelde wel!

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:30

Hoi, een beetje laat maar gefeliciteerd. Dat meisje dat kampioen is geworden is iemand van mijn ponyclub, het is inderdaad een plaatje.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132098
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 17:17

Dit is al een vrij oud topic, vandaar dat er een slotje op komt.
Sullie97, je reactie is vast en zeker goed en aardig bedoeld, daar twijfel ik niet aan.
Maar in dit soort gevallen is het beter om even een pb-tje te sturen, dat voorkomt dat oudere topics weer omhoog gehaald worden Knipoog