Shariff97 Nu @ work Op Nulita.. Paard loopt M²

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:58

hij komt bij mij over als heel zwaar in de hand (kn ook komen doordat ie zo groot is) misschien is hij wel heel licht weet ik verder niet.

vind dat ze voor de 3e keer best netjes loopt en ik vind haar absoluut niet te diep lopen voor de 3e keer

veel succes er nog mee

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 12:14

Bedankt Haha!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:22

Shariff97 schreef:
Nouja... ik dacht dat dit topic allang weer naar beneden was gezakt.. dat ik te klein ben voor nulita kan me niet zoveel schelen want we hebben er allebij lol in. Hoe jullie daarzo bij komen vind ik ook maar een beetje raar.. net zo als cloverdale TE GROOT is voor flame.. Als nulita een paar keer al weer is bereden zal ik proberen om haar weer op te richten, maar aangezien ze nog erg sloompies is en allemaal nog erg moeilijk in het begin laat ik haar nu maar mooi laag lopen.. Haha!

even een correctie Schijnheilig
en dat hangen op de hand:
volgens mij lijkt dat zo op de fotos maar ik heb eigenlijk niet het idee dat nuliet hangt (ken het paard irl)

Pimlover

Berichten: 112
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:12

paasei, wat loopt dat beest achter de loodlijn! Zou ik flink mee aan het werk gaan!

Pimlover

Berichten: 112
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:13

paasei, wat loopt dat beest diep! Zou ik flink mee aan het werk gaan! Maar voor de rest wel netjes voor de derde keer