Before and after! Mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 14:35

_Margarita_"]
wow dat is even een verandering! en zeker een vooruitgang!

een vraagje: wat voor chabrak heb je eronder liggen?!
[/quote]

Is een pad van Rambo Met 2 kleuren, zodat je eigenlijk 2 pads hebt Knipoog

[quote="Waterkippie"]
hij is wel veranderd zeg!
in positieve zin Haha!
alles over het rijtechnische is wel gezegt denk ik Haha!

ik ben ud en ul fan Haha!:D
[/quote]

Issie zo mooi voor de keuring denk je?
Ennuh, ik ben ook zeker Ud en Ul fan! *LOL*
Wij zijn Ud en Ul fan nummer 1!!! (gedeelde 1e plek natuurlijk Knipoog )

[quote="Pjelk"]
Zo, Ullwinn is wel vooruit gegaan zeg OK dan! ! (en jij ook wel denk ik Knipoog ).

Grappig. jij hebt hetzelfde houdingsprobleem al ik nl. dat je je hoofd te ver naar voren hebt en ter compensatie daarvoor je bovenrug juist te ver naar achteren. Wat daar goed tegen werkt is je indenken dat er iemand recht boven je met een touwtje aan je cap (in jouw geval aan je haar Haha! ) trekt. Dwz. mij lukt netjes zitten ook nog niet zo best. Maar misschien heb jij hier wel wat aan.
[/quote]

Eerst zat ik niet zo, maar ik heb al een hele tijd geen les gehad, dus ik denk dat het langzaam zo is gekomen, doordat er niemand was die er commentaar op gaf. Maar ik zal er in ieder geval op letten

[quote="Okkie1 schreef:
Dat is zeker een vooruitgang waar je trots op kunt zijn! Ga zo door!


Heel erg bedankt! Bloos

mootje20
Berichten: 168
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:26

ziet er idd veel beter uit,klein op merking dingetje probeer rechtop te blijven zitten,maar ik zag na het plaatsen dat je het zelf al gezien had Bloos

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:51

je ziet idd de verbetering! OK dan!

Effe offtopic:
Waar kan je zo'n sjabrak kopen(Is een pad van Rambo Met 2 kleuren, zodat je eigenlijk 2 pads hebt )? ik vind hem erg leuk Haha!

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:02

Monster schreef:
netjes hoor! Je beugels zouden op de foto`s van nu wel een gaatje korter mogen, zodat je je hakken kunt uitrukken.
verder erg netjes hoor, en prbeer trouwens je schouders naar achter te doen/drukken, je zit een klein beetje als een zoutzak Bloos

wel meer dan een klein beetje Verder vooruitgang, nu jouw zit nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:27

hele vooruitgang!
ziet er goed uit zo

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:31

patsur"]
wel meer dan een klein beetje Verder vooruitgang, nu jouw zit nog
[/quote]

Ik heb al gezegd wat de reden daarvan is Knipoog Dat ik mijn benen niet netje stil kon houden en dat mijn neiging om achterover te zitten daardoor verergerd wordt. En omdat ik al een hele tijd geen les heb gehad en dus niemand die me die opmerking kon maken Lachen

[quote="FunkyMirko schreef:
je ziet idd de verbetering!

Effe offtopic:
Waar kan je zo'n sjabrak kopen(Is een pad van Rambo Met 2 kleuren, zodat je eigenlijk 2 pads hebt )? ik vind hem erg leuk


Ik heb hem bij Divoza in Leek gekocht, alleen ik heb hem daarna niet weer daar gezien Verward En hij staat ook niet op de site of in de catalogus...

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:31

De fjord vind ik erg verbeterd, hij loopt stukken ontspannender.

Alleen jouw houding vind ik niet verbeterd, je zit echt onwijs onderuit gezakt, is dat geen lastige houding? Ik kan je houding op de bovenste foto's niet goed beoordelen, vandaar dat ik niet kan zien of je houding vooruit is gegaan of niet. Probeer je schouders goed naar achteren te houden, laat zien dat je trots op je paard bent, neus naar voren rug recht schouders naar achteren! OK dan!

[edit: toevoegen]
* misschien kan je een x proberen te rijden met chaps en idd beugels korter maken. ik rijd sinds kort ook met chaps en dat is veel beter (vind ik) Lachen [/edit]

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:11

Zo dat is een verschil zeg. Ik zou je teugels een klein beetje korter doen. Verder echt mooi duo OK dan!

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:52

Veel vooruitgegaan, succes verder!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:05

Idd veel vooruitgang LachenLeuke foto's en leuke sokken Haha! Haha! !!!!!!

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 10:39

vossebier schreef:
De fjord vind ik erg verbeterd, hij loopt stukken ontspannender.

Alleen jouw houding vind ik niet verbeterd, je zit echt onwijs onderuit gezakt, is dat geen lastige houding? Ik kan je houding op de bovenste foto's niet goed beoordelen, vandaar dat ik niet kan zien of je houding vooruit is gegaan of niet. Probeer je schouders goed naar achteren te houden, laat zien dat je trots op je paard bent, neus naar voren rug recht schouders naar achteren! OK dan!

[edit: toevoegen]
* misschien kan je een x proberen te rijden met chaps en idd beugels korter maken. ik rijd sinds kort ook met chaps en dat is veel beter (vind ik) Lachen [/edit]


Ik heb al een aantal keer uitgelegd waarom ik zo zit Lachen Simpelweg omdat ik al een tijd geen les meer heb gehad en ik mezelf nu pas weer zie rijden adhv deze foto's... En als je goed had gelezen had je ook kunnen zien dat ik ook gezegd heb er wat aan te gaan doen Knipoog

En ik weet dat mn beugels wat korter moeten en mn teugels over het algemeen ook, vooral in draf... Ik probeer hem lager te laten lopen, maar soms komt hij weer omhoog, waardoor mijn teugels weer te lang zijn, vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:42

Er zit idd vooruitgang in!
Let wel goed op je houding, je zit nu erg achterover, en dat ziet bij het paard er erg trekkerig uit.

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:24

je bent erg vooruit gegaan zeg!!! verder over het achteroverzitten is al gezegt eb jij hebt uitgelegt waarom dus dat zal de volgende keer ook wel beter zijn. ik heb nog 1 aanmerking ik vind op sommige foto's je teugels een beetje lang. maar het ziet er al veeeeeeel beter uit.

xxx suppie!!!

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 22:11

suppie schreef:
je bent erg vooruit gegaan zeg!!! verder over het achteroverzitten is al gezegt eb jij hebt uitgelegt waarom dus dat zal de volgende keer ook wel beter zijn. ik heb nog 1 aanmerking ik vind op sommige foto's je teugels een beetje lang. maar het ziet er al veeeeeeel beter uit.

xxx suppie!!!


Dank je! Bloos
Ik zal volgende keer ook meer op mijn teugels letten...

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:38

zit echt verandering in
ziet er stukken beter uit OK dan!