Zonder zadel, zonder hoofdstel springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132098
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:39

Wow, ik vind het onzettend knap en stoer van je dat je dit durft en kunt !

Om eerlijk te zijn schrok ik een beetje van je topic *LOL*
Een gedurfde titel, in korte tijd 4 pagina's vol met reacties..... ik had zo'n vermoeden dat het flink uit de hand aan het lopen was.
Maar soms word je ook op een positieve manier verrast, dat blijkt hier wel weer Lachen

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 12:50

Oscar schreef:
Wow, ik vind het onzettend knap en stoer van je dat je dit durft en kunt !

Om eerlijk te zijn schrok ik een beetje van je topic *LOL*
Een gedurfde titel, in korte tijd 4 pagina's vol met reacties..... ik had zo'n vermoeden dat het flink uit de hand aan het lopen was.
Maar soms word je ook op een positieve manier verrast, dat blijkt hier wel weer Lachen

Ik was eigelijk ook verbaast over het aantal blz dat dit topic al stand houd. Maar gelukkig is er niks aan de hand aan het lopen ofzo!

whoopylover

Berichten: 2599
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:20

zo echt netjes hoor! dit deed ik op mn shet wel eens Tong uitsteken als je dan valt val je teminste niet zo hard Tong uitsteken
btw, wat voor telefoon heb jij wel niet, zo een wil ik er ook wel!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:30

whoopylover schreef:
zo echt netjes hoor! dit deed ik op mn shet wel eens Tong uitsteken als je dan valt val je teminste niet zo hard Tong uitsteken
btw, wat voor telefoon heb jij wel niet, zo een wil ik er ook wel!

nokia 6230, een hele gave Tong uitsteken

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:11

lelijk!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 15:12

Mithrandir schreef:
lelijk!

Gedraag je astjeblieft als iemand van 18, en ga niet dit topic vervuilen omdat jij vind dat iemand van 15 geen mening mag hebben.

mariz
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:32

hey,
super veel lef heb jij zeg, echt geweldig zo zonder tuig!!! vroeger deed ik dat ook wel eens met de pony s maar echt met mn paardje durf ik dat niet en vooral niet zo hoog!! ik word oud. hihi Haha!
die foto moet je echt uitvergroten echt zo gaaf!! Cool

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 15:34

mariz schreef:
hey,
super veel lef heb jij zeg, echt geweldig zo zonder tuig!!! vroeger deed ik dat ook wel eens met de pony s maar echt met mn paardje durf ik dat niet en vooral niet zo hoog!! ik word oud. hihi Haha!
die foto moet je echt uitvergroten echt zo gaaf!! Cool

Als de foto scherper was, en met een digitale camera genomen was, zou ik hem zeker wel uitvergroten. Maar jammer genoeg is dit geen goeie kwaliteit om hem heel groot af te drukken..

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:24

Jaah ik doe het ook heel vaak, alleen wil Pinto er dan nog wel graag langs lopen

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:07

Oscar schreef:
Wow, ik vind het onzettend knap en stoer van je dat je dit durft en kunt !

Om eerlijk te zijn schrok ik een beetje van je topic *LOL*
Een gedurfde titel, in korte tijd 4 pagina's vol met reacties..... ik had zo'n vermoeden dat het flink uit de hand aan het lopen was.
Maar soms word je ook op een positieve manier verrast, dat blijkt hier wel weer Lachen


Ik dacht ook van: Daar gáan ze weer, maar nee hoor Lachen.

Stoer, leuk, goed voor zit en vertrouwen, en ach, die cap is eigen keus.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 19:11

angelke schreef:
Ik dacht ook van: Daar gáan ze weer, maar nee hoor Lachen.

Soms valt het wel eens mee Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:16

Aah, echt cool, dit herinnert me aan 3 jaar geleden, op ponykamp op een shet die heel graag bokte, zonder zadel over hindernis. Hartstikke leuk vond ik het Lachen
Jammer dat ik geen eigen paard heb anders had ik het ook wel eens gedaan Haha!

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:36

heel knap gedaan! echt super
maarre wel een beetje gevaarlijk
maar ik doe het je niet na ik durf dat niet eens zoder zadel te springen! althans niet zo hoog Haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:45

Heel erg stoer! Wat een lef, ik dacht bij de titel aan een kruisje van 10 cm, maar hier staat een echte hindernis. En niet eens echt aangeleund. Knap hoor, laat ook zien dat je pony graag springt anders liep hij er echt wel langs. Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:52

Marliesje schreef:
Heel erg stoer! Wat een lef, ik dacht bij de titel aan een kruisje van 10 cm, maar hier staat een echte hindernis. En niet eens echt aangeleund. Knap hoor, laat ook zien dat je pony graag springt anders liep hij er echt wel langs. Haha!


connemara's??! graag springen? neuh toch! nooit van gehoord! Tong uitsteken Haha!

práchtig beestje, en prachtige sprong - maar zo te zien in je profiel heb je idd wel al een keer meer gesprongen Knipoog !

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 21:15

Marliesje schreef:
Heel erg stoer! Wat een lef, ik dacht bij de titel aan een kruisje van 10 cm, maar hier staat een echte hindernis. En niet eens echt aangeleund. Knap hoor, laat ook zien dat je pony graag springt anders liep hij er echt wel langs. Haha!

Die pony doet niets liever dan springen. Die spring zo een hindernis in de wei, zonder iemand erbij.

Ze spring zonder enig probleem 2 draden van 1 meter die 2 meter uit elkaar staan, omdat het gras aan de andere kant lekkerder is Haha! Die pony is gek Haha! Geen draad of hek houd haar tegen..

Soms nogal frustrerend, dan denk je haar te kunnen pakken omdat ze in een hoek staat. Maar nee hoor, springt zo uit stilstand over de draad..

Je had me moeten zien in de B.. Ik kon haar helemaal niet houden, dat was dan echt in volle rengalop door het parcour.
Zelf nu houd ik haar met moeite, als ik naar een sprong rijd, gewoon omdat ze zooooo graag wil.


Soms is het dus wel fijn dat ze goed kan springen. Omdat het natuurlijk altijd leuk is als iemand dat zegd. Maar soms kan het zo frustrerend zijn,als ze weer ergens op de weg staat.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 21:17

ingeo schreef:
connemara's??! graag springen? neuh toch! nooit van gehoord! Tong uitsteken Haha!

práchtig beestje, en prachtige sprong - maar zo te zien in je profiel heb je idd wel al een keer meer gesprongen Knipoog !

idd, we doen het wel eens vaker Haha!

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 23:32

Stoer hoor !! OK dan!

Als je zulke foto's ziet besef je weer wat een trutmuts je eigenlijk geworden bent....ik galoppeer al niet graag zonder zadel in en bak waar een hindernis staat Tong uitsteken , vindt die hindernis momenteel veels te hoog om zelfs maar met zadel te springen , en als ik die natte bak zie dan heb ik al geeneens zin meer om daarin te gaan , moet er niet aan denken om in die glibber een galopje te pakken *LOL*

Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 00:14

Hihi Oscar, ik vroeg me ook al af wanneer de negatieve reacties zouden komen, sinds dit soort topics wel vaker uit de hand lopen Scheve mond, maar gelukkig! OK dan! Tja, zolang je binnen de bak blijft valt de schade gelukkig nog mee. (qua reacties dus.)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 12:49

pmarena schreef:
Stoer hoor !! OK dan!

Als je zulke foto's ziet besef je weer wat een trutmuts je eigenlijk geworden bent....ik galoppeer al niet graag zonder zadel in en bak waar een hindernis staat Tong uitsteken , vindt die hindernis momenteel veels te hoog om zelfs maar met zadel te springen , en als ik die natte bak zie dan heb ik al geeneens zin meer om daarin te gaan , moet er niet aan denken om in die glibber een galopje te pakken *LOL*

Zonder schroeven zou ik het ook niet doen hoor, in zo'n natte bak springen. Misschien dat het niet zoheel veel verschil uit maakt, met of zonder schroeven. Maar ik voel me met schroeven net wat veiliger.

Dennis

Berichten: 31473
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:57

Ziet er super uit hoor Lachen.

Ik doe het ook wel eens met Dennis. Zonder zadel en hoofdstel over een cm of 65. Toch heel wat als je pony maar 94 cm is Lachen. Ik vind het altijd super om te doen, maar doe wel altijd netjes m'n cap op, heb te veel ongelukjes gezien en vooral mee gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:11

Roskur schreef:
Hihi Oscar, ik vroeg me ook al af wanneer de negatieve reacties zouden komen, sinds dit soort topics wel vaker uit de hand lopen Scheve mond, maar gelukkig! OK dan! Tja, zolang je binnen de bak blijft valt de schade gelukkig nog mee. (qua reacties dus.)

Bokt is helemaal niet zo erg
"zeiken"word er meestal aleen gedaan als er ook wat te 'zeiken" valt
Alleen ziet de TS het vaak anders Bloos!

Maar dit is toch gewoon super goed en netjes.

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:48

gaaf!!

ik doe het ook wel eens maar zo hoog!? nee dat durf ik echt niet. En daar komt de pony ook neit overheen Tong uitsteken .Maar zelfs met zo'n pony zou ik het niet durven.Echt knap van je!!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:31

bedankt voor de leuke reacties!

Kim_Aran

Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:10

Gaaf *LOL*
Dat zou ik niet kunnen (en durven). Bloos Knipoog