Manzano @ work met Kalisto (van Arno24)

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

manzano

Manzano @ work met Kalisto (van Arno24)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 07:39

Gister ben ik langs geweest bij Sjakie en Arno24. Het was ontzettend gezellig en uiteraard zijn we ook naar de paarden geweest. Echt ontzettend leuke dieren . Eerst Sjakie en Arno rijden en daarna mocht ik ze ook ff proberen . Tjonge, dat was wel ff wennen. Ben toch niet gewend om "eigen paarden" te rijden en dat is toch wel ff wat anders. Ook rijd ik de laatste tijd op een vast paard, maar hier werkten mijn knopjes toch weer net ff niet.
Nou ja, hier dus de foto's van mij op Kalisto. Ik vond Sjaak al een hele omslag voor mij en ik werd gewaarschuwd dat ik Kalisto dan nog erger zou vinden (qua gangen en zit ed.). Maar dat viel me heel erg mee. Vond hem juist heel lekker zitten (nu nog goed aan het lopen krijgen Knipoog)
Wat ik wel meteen zie is tenen naar binnen en meer met de kuit drijven dan met m'n hak. Dat weet ik ook wel van mezelf, dus daar gaan we weer hard voor werken. Overig commentaar is natuurlijk altijd welkom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker dier Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou kom maar op met jullie tips.
Foto's met Sjaak: [HAW] Manzano @ work met Sjaak (van Sjakie)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:20

toch kun je hem best leuk rondsturen. Zeker voor de eerste keer. Ikmag dan wellis waar met een 'eigen paard' stoeien, maar ik had de eerste keer op kalis meer moeite Knipoog

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:14

Netjes hoor, ziet er best goed uit! Is zeker wel weer eens wat anders? Knipoog

I can see clearly now... lala lala!

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:05

ze mag een keertje opnieuw komen proberen Haha! Ze heeft een paar tips van mij gehad om Kalisto iets makkelijker rond te rijden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 11:18

Arno24 schreef:
ze mag een keertje opnieuw komen proberen Haha! Ze heeft een paar tips van mij gehad om Kalisto iets makkelijker rond te rijden.

Eerst mijn vingertjes laten genezen (zit nu toch wel met een pleister, en zometeen 2 pleisters Scheve mond Knipoog).

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:41

Kalisto heeft nu eenmaal een behoorlijke nek erop zitten Haha! Dat kun je niet op kracht rijden Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 11:44

Nee inderdaad! maar ik denk niet dat het aan Kalisto ligt (niet helemaal). Heb maandag op een paard gereden en die hing ontzettend en die wilde alleen maar hard. Dus toen deed het al pijn, dan is er niet veel meer nodig daarna voor een blaar. Als ik zonder handschoenen rijd, dan hoef ik maar naar de teugels te "kijken" en dan heb ik ze al.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:16

aahh end an mag je zo ook nog op buddy Haha!

arme vingertjes Knipoog

Dag lieve mama...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:19

Zo Knipoog Arno is een stuk makkelijker geworden zie ik al.. Vorig jaar mocht er nog helemaal geen vreemde op Tong uitsteken

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:21

ben inderdaad wel makkelijker geworden Zolang het maar niet elke dag een ander is Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:28

Tallie1979 schreef:
Zo Knipoog Arno is een stuk makkelijker geworden zie ik al.. Vorig jaar mocht er nog helemaal geen vreemde op Tong uitsteken

Ik mocht niet........ik MOEST Knipoog. Ben ik uiteindelijk ook wel blij mee . Maar heb verder ook geen gekke dingen gedaan, gewoon beetje stappen en wat draven en wat voltes en wendingen. Dat was weer intensief genoeg Lachen.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 07:51

Ach arme meid, heb je zo'n blaren van La Paz gekregen? Jeetje, das wel ernstig! En het zag er toch redelijk ontspannen uit...
En dus vanmiddag naar Waterkippie? Heel veel plezier! Jij weet je vakantie wel te vullen met paarden he? Knipoog

Heel veel plezier!

I can see clearly now... lala lala!

L0L0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:09

leuke foto's en paard!

Noord-hollander # 76

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie