Sikiley (IJslander)@work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 14:53

Nou, de fabel van doorzitten is nu in ieder geval de wereld uit Knipoog
Ik moet inderdaad mijn handen laag houden, maar omdathaar hoofd omhoog moet doe ik automatisch steeds mijn handen ook omhoog... Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten, bedankt voor de tips!
En ze is inderdaad veel te dik! Ik probeer het er zoveel mogelijk af te rijden, de vorige pensionhouder had haar onder het mom "van gras wordt ze niet dik" in kniehoog gras gezet toen ik een paar dagen weg was!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 14:55

Jessie88 schreef:
Dom kind! *LOL* *LOL*

Leuke foto's Alet! Marjolein weet goed hoe ze jullie kan helpen met de tölt, super joh! Vind het echt cool dat je les van d'r krijgt... Marjo wordt echt een topruiter, dat kan ik zo wel zeggen. Lachen Als Sikiley net zo mooi gaat lopen als haar zoon dan komt het wel goed. Haha!


Ja Marjolein is echt super! Sikiley had al lange tijd niet meer getolt en zij reed zo met Siki weg!!
Ja, als Sikiley zo gaat lopen als Ingimar, dan doe ik het ervoor Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:08

kimmie_loves schreef:
ten eerste je houding je tenen echt vreselijk en op foto 8 trek je keihard in de mond en foto 7 t ziet er niet uit Verward

Haha! *LOL*


Leuke foto's Alet!! Siki is stoer Cool
Haha, dit is niet goed, ik heb nu ook zin om (weer) te tolten!! Bloos Haha!

Die laatste foto is schattig!!

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:40

Hee Alet, leuk dat je zo lekker bezig bent met rijden! Jij en Sikiley zien er erg geconcentreerd uit. Dat wordt wel wat als combinatie.
Als ik iets mag zeggen over je zit: je houdt je rug een beetje te hol, misschien moet je je bekken wat meer kantelen ('je navel meer naar boven laten wijzen' vind ik zelf altijd een duidelijke aanwijzing hiervoor). Maar dat zal Marjolein ook wel tegen je gezegd hebben, die ziet niet snel iets over het hoofd Knipoog En je bent nog maar net bezig dus laat je niet ontmoedigen door allerlei goed en minder goed bedoeld commentaar
(je zou mij eens moeten zien toen ik net een jaar IJslanders reed: een last voor het oog, haha!)
Kom je nog een keer deze kant op, al dan niet met Siki? Zoals je weet wonen we niet al te ver bij Marjolein vandaan Haha!
Ik moet ook nodig eens wat foto's (laten) maken, maar helaas is onze digi kapot (eigen schuld: laten vallen), dus dat duurt nog even.

Dorien_Boy

Berichten: 81
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:51

ik vind het er leuk uitzien , heb ook even in je profiel gespiekt en wat
ziet ze er mooi uit in de winter! ik ben zot van ijslanders, maar
van het ijslands rijden ken ik ook niets , maar ik vind dat je zeker geen
commentaar moet geven ( lees: kimmie_loves) als je er niets van kent!
verder kan ik alleen maar zeggen dat ik nog meer ' ijslanderkriebels' krijg als ik naar je foto's kijk Lachen ! nog veel plezier met haar!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:21

kimmie_loves schreef:
ten eerste je houding je tenen echt vreselijk en op foto 8 trek je keihard in de mond en foto 7 t ziet er niet uit Verward

Dat valt heel erg mee hoor Knipoog Ik vind het er netjes uitzien! *LOL* Veel succes verder!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:30

Ik zag trouwens in je profiel dat je een mede-Groninger bent Tong uitsteken

Voor exceem kan je geloof ik olie door het eten doen, ik heb gehoord dat dat helpt. *)

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 16:36

Askja schreef:
Hee Alet, leuk dat je zo lekker bezig bent met rijden! Jij en Sikiley zien er erg geconcentreerd uit. Dat wordt wel wat als combinatie.
Als ik iets mag zeggen over je zit: je houdt je rug een beetje te hol, misschien moet je je bekken wat meer kantelen ('je navel meer naar boven laten wijzen' vind ik zelf altijd een duidelijke aanwijzing hiervoor). Maar dat zal Marjolein ook wel tegen je gezegd hebben, die ziet niet snel iets over het hoofd Knipoog


Inderdaad Marjolien zegt dat ook vaak, dat ik met een holle rug rijd, waardoor Sikiley ook niet kan ontspannen in de rug. Nou heb ik al een holle rug van mezelf, dus moet ik er heel goed om denken dat ik die niet nog holler maak!
Grappig dat jij dezelfde dingen eruit haalt als Marjo Lachen
En ik kom graag eens langs, ik heb toch vakantie!! We pb'en nog!

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:41

kimmie_loves schreef:
ten eerste je houding je tenen echt vreselijk en op foto 8 trek je keihard in de mond en foto 7 t ziet er niet uit Verward

lekker aardig gebracht...

Leuk paardje, en veel plezier met ijslands rijden op dr Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:22

siki Lovers !!
leuke fotos hoor...!
vind het er goed uitzien Haha!
ik hoop dat je ook naar midlaren gaat kan ik sik weer zien Tong uitsteken

Imaginary

Berichten: 762
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: In de wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:34

Echt superleuke foto's ook al heb ik geen verstand van
IJslands rijden vind ik het er super uitzien!! echt knap
Leuke pony trouwens Lovers

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:05

ik vond het in het begin ook zo raar dat ik mijn handen hoog moest houden. maar door genoeg drijven komen ze als vanzelf met genoeg ruggebruik, in je hand. ik vind het er ook heel goed uitzien voor 'n eerste keer! mijn eerste keer was super, mijn paard schoot weg en door de spanning die ik kreeg, ging hij rentolten Haha! maar als je het echt goed wil doen, is het best moeilijk... ik heb al genoeg drölten gereden (draf x tölt Haha! ). super, veel succes!!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:12

Haha, in Duitsland noemen ze dat Schweinenpass Tong uitsteken

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:15

Annetjuh schreef:
Haha, in Duitsland noemen ze dat Schweinenpass Tong uitsteken


Schweinepass is niet drolt (draf x tolt).... schweinepass is een langzame telgang...

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:18

Schweinenpass is weer wat anders! Drolt is dus een combi van draf en tolt en schweinen is een soort gehobbel waarbij je paard zijn rug heel stijf houdt! Cool
Ja, dan dan nog beweren dat een IJs maar vijf gangen heeft Haha!

Ziet er trouwens goed uit hoor, Alet! OK dan!
al een hele verbetering aangezien ze eerst niet eens wilde tolten! Marjolein was ook heel enthousiast, ze zei dat het veel en veel beter ging!

Edit: Ik zie dat Shadow me al voor was Haha!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:23

kimmie_loves schreef:
ten eerste je houding je tenen echt vreselijk en op foto 8 trek je keihard in de mond en foto 7 t ziet er niet uit Verward


O ik geloof dat ik heeeel graag rijfoto's van kimmie_loves wil zien om te kijken of ze zelf zo geweldig rijd Clown

Maar ontopic.. Ik vind je houding nou helemaal niet zo super vreselijk en met veel werken kom je ver. Ik weet zeker dat het er over een tijd allemaal super uitziet..

Iig Veel succes Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:41

siki mag idd ietsje mider volslank worden geloof ik Tong uitsteken
maar ja, kniehoog gras, dat wil wel ja

misschien dta de eczeem ook wel minder word als ze langere tijd normaal te eten krijgt
maar het ziet er voor een half jaar ijslanderen al netjes uit
k0omt vast helemaal goed

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132093
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:16

kimmie_loves schreef:
ten eerste je houding je tenen echt vreselijk en op foto 8 trek je keihard in de mond en foto 7 t ziet er niet uit Verward


>;)
En zo gaan we dus niet met elkaar om

Uiteraard mag er commentaar gegeven worden op geplaatste foto's, maar dan wel op een eerlijke en opbouwende manier.
En natuurlijk met wederzijds respect.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 23:03

Wat een (veelal) leuke reacties zeg! Ik wordt er alleen nog maar enthousiaster van en zal alle gegeven tips zeker meenemen!
Ach en zo'n opmerking van kimmieloves wordt al heel erg goed gemaakt door al jullie reacties op haar en dat doet me zoals ik eerder al zei, echt goed.
Wie weet over een half jaartje opnieuw een topic met Sikiley@work en dan herkennen jullie ons niet meer terug Knipoog
We gaan er in ieder geval hard mee aan de slag Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:59

'Wow het ziet eruit alsof.. Het heel erg lekker zit!
klopt dat? heb zelf alleen maar op een slee gezeten waar een ijslander voor stond Clown Nog nooit op gereden Knipoog

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 00:01

Ja, het zit ook echt lekker! Vooral als een paard goed kan tolten zit je als een huis.
Ik zou zo zeggen; ga het eens proberen! Maar pas wel op, want voor je het weet ben je IJslanderverslaafd...

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:08

draumpje schreef:
siki mag idd ietsje mider volslank worden geloof ik Tong uitsteken
maar ja, kniehoog gras, dat wil wel ja




Hé inmiddels is het kniehooggras verlaten voor een enorm gezellige stal ( en een ENORM goede fotograve Clown *LOL* ). Dat gaat vast helemaal goedkomen met dat lijntje van Sikiley Ach gut

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 00:11

Ja, Sikiley is bij jullie in zeer goede handen OK dan! (en ik ook Haha!)
Heel erg bedankt nogmaals voor het maken van de foto's Lachen
Oh wacht, ik pb wel even voordat ik al te offtopic ga Knipoog

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 02:44

ik doelde ook op de tijd dat ze bij de vorige pensionplek heeft gestaan Lachen
ik geloof dat ze nu idd wel in goede handen is kwa eten
gaat helemaal goedkomen

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:04

Alet schreef:
Oh haha dus ik hoef mezelf niet zo te kwellen met doorzitten?! haha dat zal ik Marjolein eens vertellen Knipoog


Al zou het 'moeten', ik doe het niet en zou het ook nooit doen. Bloos! Is nogal vervelend als je lange tijd achter elkaar draaft, ik krijg binnen de kortste keren steken in m'n buik dan Tong uitsteken

Maar eh... Leuke foto's! OK dan!