Hoe het allemaal begon... uit de oude doos!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:33

MEER MEER MEER! haha

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:34

Citaat:
Op 2001-11-08 17:02, schreef Nimber:
Of die keer dat we zonder zadel buiten gingen rijden met Paula en lady 2 toen redelijk oude pony's die nu echt stokoud zijn.Doree pleurde van lady af na een debiele sprong waardoor ze zo hard moest lachen.

Ik was ook afgestapt en moest er daarna weer op zien te komen.. flinke aanloop genomen om er zonder zadel op te springen.. doet die pony een pas op zij naar mij toe.. rende ik dus veel te hard en vloog ik over de pony heen.. bleef nog even aan de manen hangen voordat ik aan de andere kant van de pony nogal hardhandig met de grond in aanraking kwam.. je kan wel raden dat doree toen helemaal niet meer bijkwam van het lachen
Schijnheilig



*LOL* *LOL* *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:24

Die verhalen zeg, echt ik kom niet meer bij van het lachen..... SUPER!!!! Haha! Haha! Haha! Idd net als Steef, MEER MEER MEER!!!! Party!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:04

Ja er zijn er nog zoooo veel meer!!
Zoals die keer met die everzwijnen! Kim en ik gingen samen, zoals zo vaak ´s zomers naar de hei. Ik op Liza (halve Belg, heel gaaf beest) en Kim op Floor.
Wij rustig rijden en kletsen oja en keihard zingen in het kroondomein. We reden daar altijd op een ruiterpad en daar lagen altijd en heleboel van afgezaagde boomstammetjes gemaakte sprongetjes waar we dan overheen gingen springen. Althans Floior sprong erover heen en Liza ermidden in of sprong helemaal niet, zodat elke keer het aantal hindernissen minder was geworden als wji daar hadden gereden.
Nou goed, wij dus rijden op dat ruiterpad, horen we opeens vlak naast ons een heel hard geknor. Komen er een everzwijn en kindertjes uit het bos.... achter ons aan!!! Hellup!! Dus wij keihard in galop over dat ruiterpad met allemaal sprongetjes en heuveltjes en die beesten achter ons aan, tjonge die kunnen echt heel hard rennen!!!! uiteindelijk stopten ze en zijn denk ik weer teruggegaan naar hun plek... ze dachten waarschijnlijk dat wij ze wilden aanvallen ofzo....of hun kinderen wilden opeten ofzo... Vork Vork

Oja en we gingen ook altijd ijs halen bij zo,n rijdend ijskarretje die op zomerdagen in het bos stond.... maar dat kan Kim beter zelf vertellen... Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 10:32

proest ik ga wel verder op Kippenhok

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:44

ja wordt wel een beetje kippig Haha!
Ik vond trouwens laatst een foto thuis, die bewees dat ik vroeger ook al een kipje was!! Zal hem als ik weer thuis ebn, op bokt zetten!!!
Zie je bij Kippenhok (hahaha nu al melig!) Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:04

wat een verhalen allemaal kimmie
wat was je schattig toen je 4 was, nu niet meer zo hoor, misschien nog een klein beetje
hihi Party!!

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:43

hihi lache!!!

oortjes zijn groot maar wel liefff!

x linnie

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:23

We want more!!!!!

Leuk hoor, echt tof gedaan *LOL* Vooral dat rare wezen naar het einde toe is een boeiend gegeven in de paardenleven *LOL* Knipoog