Desiree&Paddy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 12:27

Tsja desiree, jij kan blijkbaar de zaken niet scheiden, ik wel. jouw probleem denk ik Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 12:30

O, mytens, effe nog terugkomen op wat jij gezegd hebt he. Ik heb het gevraagd aan mijn instructrice. Ze vond Paddy soms passen erbij hebben die heel mooi waren met lang en rond voorbeen, maar dan zaten er weer hele slechte passen tussen. Ze vermoedt dat het komt door het hoefbeslag, daar is ze namelijk niet zo over te spreken. Ook onze stalhouder is er niet zo tevreden over en ik ben over gestapt naar een andere hoefsmid. Deze gaat haar wat meer corrigeren en haar beter op de ijzers zetten. Vervolgens is het aan mij om het er uit te rijden als het er in zit. Vandaag wordt Paddy overigens beslagen. Ik heb ze lang moeten laten groeien want de smid wilde niet te veel van de verzenen afhalen. Zodoende. De hoeven op de foto's waren ook al erg lang, en dat bevordert de gangen niet erg.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 13:20

Ikke wil nog 1 ding zeggen!


Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
Hij lijkt zo anders op de foto's als bij de rijvereniging.. hmm.. kom volgende week wel een keertje kijken en dan kan ik hem eens góed bekijken. Haha! Kwijl

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 13:44

brrrrrrrrrrr Cruutje erg jaloers hoor, kijk eerst ff in mijn profiel voordat je zoiets zegt en ga dan oordelen of ik jaloers moet zijn op zo'n paard. Jaloers????? dat woord komt niet in mijn woordenboek voor hoor.

_________________*typfout*
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-15 13:02 ]</font>

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 14:03

Mooi paardje Desiree!!!!! En dames niet zo zeiken!!!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:02

idd cruutje niet zo zeiken Haha! En jaloers???? hmmmm nee ik heb hier een heel erg goed paard staan, bovendien gun ik iedereen een goed paard. dat staat hier los van. zelfs desiree's instructrice is het met me eens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 00:34

En Puck, wat heb jij dan allemaal al gepresteerd met dat ontzettend goede paard?? Hoe loopt die dan als je m rijdt? Zet eens een foto neer, gaan wij daar eens rustig naar kijken en jou exact vertellen wat we er van vinden, in alle eerlijkheid.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:46

Een goed paard en het wedstrijdniveau waarop je rijdt zeggen niks over elkaar hoor LOVELEY. Ik ken superpaarden die niet uitgebracht worden. En schijtezels die wel uitgebracht worden in hogere klassen. Dus dat zegt niks, slechte argumentatie. Cool

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:58

Gezellig hier.... Haha!

Ik vind sommige opmerkingen heel terecht, andere slaan de plank totaal mis en zijn volgens mij meer bedoeld om iemand af te zeiken....

Laten we het gezellig houden... Niet? Verward

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:22

hahah Cruutje is het zo makkelijk ?!!
Dat je dan nog niet een boek hebt geschreven over paarden goed inrijden en clinics geeft enzo. Enne deze opmerking van jou;"Niks moeilijks aan, kan ik ook." klinkt toch wel met een bepaalde ondertoon hoor Haha! jaloezie?> Achja ze zeggen weleens zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Klopt dan bij jouy wel. Jij beweerd dat wij jaloers zijn maar volgens mij is het andersom.
Enne ik denk dat je met je ogen in je broekzak hebt gelezen in mijn profiel want ik zie toch niet alleen maar dingen stana over inrijden hoor. Staan ook wedstrijdfoto's tussen. maarre ik ben benieuwd naar die actiefoto;s van jou hoor.
_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-16 09:29 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:24

Enne Cruutje inrijden is niet moeilijk maar paarden zo inrijden zodat iedereen het een fijn paard vindt om op te rijden en er zo mee weg rijdt dat is toch wel iets moeilijker hoor. En volgens mij doe ik het toch wel goed want ik heb nog geen klachten gehoord en er al redelijk wat paarden verkocht die super liepen. Enne een 2 jarige???????? wou je zeggen dat je daar al mee bezig bent met beleren? triest hoor als dat zo is.

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-16 09:25 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:25

Ik ben ook wel eens benieuwd naar een fotootjes van Puck en haar paarden. Het viel mij ook al op dat haar profiel geheimzinnig leeg is. Ook kan ik in de hele geschiedenis van Bokt geen foto's van Puck vinden.

Na al je opmerkingen ben ik natuurlijk heel erg benieuwd geworden Puck, dat begrijp jij vast wel. Ik heb gelezen wat voor een commentaar je in alle eerlijkheid levert aan Bokt-genoten dus ik denk dat jij er best tegen kunt wanneer we in alle eerlijkheid jouw foto's eens bekritiseren.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:27

Datzelfde geldt ook voor Cruutje hoor Jippie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:30

Cruutje heeft hier in totaal nog maar 24 berichten geplaatst. Van Puck heb ik al heel veel berichten gelezen. Puck heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt, Cruutje nog niet.

Sorry cruutje *LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:44

ach sommige mnsen zetten hun hele hebben en houwen op bokt anderen niet. maar goed jullie vinden het een geweldig paard ik vind hem stijf ogen. that's all. Het valt mij gewoonop dat een hoop mensen hier beweren superpaarden te hebben en geweldig te kunnen rijden, maar tot nu toe valt het allemaal vreselijk tegen.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:02

zeg cruutje vertel jij eens, HEB jij eigenlijk zelf wel een paard? nee zeker, vandaar die jaloezie Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:09

bedoel je Fatsoenlijk? Haha!