Desiree&Paddy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:51

Ik durf wel een foto te laten zien hoor Puck maar jij blijkbaar niet.

Wat heb je te verbergen? Of kun je niet tegen kritiek? Heb jij uberhaupt wel paarden? Of rij je gewoon op de manege en doe je hier lekker anoniem, bij de hand en interessant *LOL*

Ik begin toch aan je te twijfelen na al je ontwijkende antwoorden.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:51

waar ging dit over, uhhhh ik dacht over Desiree en Paddy, niet over Puck, of ben ik ehhhhhh

Leuke fotos Desiree, verder geen commentaar

doei doei

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:52

Is toch leuk Mytens dat Cruutje al ziet dat jij paarden goed in kan rijden? Positief bekijken!!! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:53

Ik ga anderen maar niet afkatten, maar effe over Cruutje: die kan dus verrekkes rijden. Ik heb momenteel effe hulp nodig omdat ik tijdelijk 3 paarden heb. Ik heb haar gevraagd om Paddy zolang bij te rijden voor een paar dagen in de week. Als ze niet goed kon rijden, dan had ik haar uiteraard niet gevraagd. Verstand van paarden heeft ze ook, anders had ze wel een kneus gekocht, maar dat heeft ze niet. Die jonge hengst van haar spreekt mij (en vele anderen) zeer aan, hij heeft een correct en rijtypisch exterieur, staat goed op de benen maar hij kan ook nog heel apart lopen. Ik ga trouwens niet beweren dat ik superpaarden heb. Ben zelf immers ook geen superamazone. Ik heb overigens hier nog niemand zien beweren dat ze superpaarden heeft, niet jippie, noch mytens, smaxie of cruutje. Dus geen vallse beschuldigingen s.v.p.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:54

Ik zal het maar bekennen jippie, ik heb 2 shetlanders Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:59

Nope ik zal nooit beweren dat ik goed rij of dat ik een super paard heb. Daarvoor heb ik inmiddels te veel gezien in de topsport.

Puck laat weten niet gecharmeerd te zijn van mijn paard [als ik het goed interpreteer] en ook niet van Desiree's paard. Nu wil ik graag weten wat ze zelf op stal heeft staan, logisch toch. Maar helaas is Puck enkel goed in het ontwijken van antwoorden en het bekritiseren van anderen.

Jammer, volgens mij kunnen we allemaal heel erg vreselijk veel leren van Puck. Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:00

zoals ik al zei, ik heb 2 shetlanders, Jip(pie) en Janneke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:04

*negeert al het prutsmuts* Wat een scheetje Desiree, vooral op die eerste foto! Die van ons staan altijd meteen op als ze ons horen ("jaaaaa, worteltjes!!!")
Maar eh... sorry, daar kom ik weer: waarom heb jij geen blond haar in een soort Bob-lijn tot op je kaak?? Volgens mij is dat iemand anders hoor, op die foto's, want zo zie jij er helemaal niet uit... *LOL* (jaja, het is gezellig hoor in mijn eigen kleine wereldje Party!! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:06

Bloos-

Ik dacht dat je paarden luisterden naar de namen Mercedess en Ozabel.

Beetje schizofreen Puckje?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-11-16 11:06 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:08

Hahahahah Ach wie is nou eigenlijk iemand om een paard te beoordelen (snappen jullie mijn zin?) Haha! Iedereen is blij met zijn eigen paard en dat is het belangrijkste. en of een paard er van buiten nou super uitziet uiteindelijk gaat het voor het grootste gedeelte om zijn inzet en karakter. Kijk naar Bonfire (dressuurpaardenvoorbeeld), Mumu (springpaardenvoorbeeld) die bonte die eerst voor de vuilniskar liep en ergens een grote prijs later won met een braziliaan) en piet Raaymaker (ruitervoorbeeld) het ziet er niet super uit maar het zijn toppers. Bonfire kan gewoon alles en verandert onder het zadel. Piet ziet er gewoon heel relaxed op en heeft veel ruitergevoel. En Mumu is zo lelijk als de nacht maar kan alles springen. nou ik heb dan liever een paard dat alles springt en niet moeders mooiste is dan een paard die precies in het rijpaardmodel staat en voor geen hout kan lopen en springen. Dus uiterlijk zegt weinig hoor.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:08

Jippie, merSedess en ozabel, maar hun bijnaam is Jip(pie) en Janneke. heb jij geen bijnaam voor je paard?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:11

Jippie what's your problem??? Ga je Puck toch stalken als je zo benieuwd bent naar haar paarden Haha!

BTW Puck mag ik Jip(pie) lenen voor die buitenrit? Ik mag nu niet mee omdat mijn paarden groter dan 130m zijn maar dan kan ik Jip(pie) toch wel ff lenen. Dan kan ik mee met die kleine pony's buitenrit Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:13

Hee Sonja daar heb je weleens vaker last van ofniet dat je mensen verkeerd voorstelt? 1 ding scheelt (zie onderschrift) marjolein ook Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:17

Tuurlijk mag je Jippie lenen, ik kan nu toch niks met die vinger. moet je hem wel ff zelf halen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:18

Past hij in mijn kofferbak????? plaats ff een foto dan kan ik mijn bandages en dekje meenemen die mooi bij hem kleurt. plaats ff in een nieuw topic anders gaan we hier wel heel errug offtopic

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:21

ik heb geen scanner mytens heb jij geen foto's meer van mijn knollies?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:23

Jep zie nieuw topic hiero. een actie foto Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:23

Puck zie topic hieronder Lachen

Dames, ik zal om redenen die wel te raden zijn mijn plicht doen en hier een slot opzetten....