gespannen lesje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:59

Ineke2 schreef:
Ehm...ik zit niet te trekken hoor, dus teugels breken dat gaat niet Verward

was als grapje bedoeld... Scheve mond

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 23:17

Dat weet ik, maar ik snapte het grapje niet helemaal...inmiddels wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:22

gewoon blijven lachen en lekker doorrijden.

Ik krijg altijd te horen als het moelijk is dat ik niet op het beroerde gevoel moet letten, maar dat is hartstikke moelijk!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 23:39

Zep schreef:
gewoon blijven lachen en lekker doorrijden.

Ik krijg altijd te horen als het moelijk is dat ik niet op het beroerde gevoel moet letten, maar dat is hartstikke moelijk!

Haha vertel mij wat!

Nouja het is dat hij meteen begon met klieren...als hij het tussendoor doet wanneer het al even goed is gegaan kan ik er een stuk beter tegen

Vrijdag weer les...beginnen met een schone lei

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:00

lekker he dwarse paarden Knipoog
Maar als je zelf maar een goed gevoel hebt is het mooi. Jij merkt toch als beste dat er vooruitgang inzit. Paardrijden doe je omdat je het leuk vind en als jij plezier hebt zonder dat je allemaal dressuurmatige hoogstandjes en in de krul trekken, uit de kast haalt, prima toch gewoon lekker doorzetten zo

Ik vind het in ieder geval leuke foto;s!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:39

Hij was ook wel lastig, dat helemaal toegegeven.......... en toen er ook nog een bepaalde muts in de bak ging longeren (met een paard dat regelmatig in zn eentje door de bak denderd) vond Ineke het helemaal niet grappig meer........

Maar zoals gezegd, meneer is na een stief kwartiertje stoeien op beide handen gewoon die hoek door gegaan en dat was het belangrijkste Haha! Haha! Haha!

In de binnenbak nog even aan de derde versnelling gewerkt en dat was ook goed genoeg......... ik ben tevree

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:08

Ineke je paard wordt grijs Bloos! Knipoog

En ik vind ook dat je toch iedere keer vooruit gaat, paar weken geleden durfde je nog niet eens te galoperen, en nu zwieper je hem gewoon de bak door Haha!

En ach volgende keer gata die weer geweldig, je weet hoe dat gaat met die eigenwijze knollies.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 14:34

gijsenkim schreef:
Hij was ook wel lastig, dat helemaal toegegeven..........

Ik geloof dat hij na de lovende woorden tegen & van de manege eigenaar moest laten zien dat hij ook wel is niet lief is Scheve mond Tong uitsteken

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:33

Jullie komen er wel hoor!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:17

ik zie ook écht wel vooruitgang : je zit duidelijk met veel meer zelfvertrouwen op je paardje (zelf al voelt het misschien (nog) niet altijd zo Haha! ). en levi blijft een prachtig beestje, ook al is hij even dwars Knipoog !

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:14

al dat commentaar ten zijde...hebje t wel naar je zin alsje op m rijd?? vind je het wel leuk?? want dat is tenslotte het belangrijkste!!!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 07:18

ienna schreef:
al dat commentaar ten zijde...hebje t wel naar je zin alsje op m rijd?? vind je het wel leuk?? want dat is tenslotte het belangrijkste!!!

Jahoor, tegenwoordig vind ik wel leuk om op hem te rijden Eerst was ik alleen maar bang...nu alleen op sommige momenten nog, maar dat gaat veel beter Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 07:27

Ineke2 schreef:
Jahoor, tegenwoordig vind ik wel leuk om op hem te rijden Eerst was ik alleen maar bang...nu alleen op sommige momenten nog, maar dat gaat veel beter Lachen


Dat bange vertrekt wel Ineke zodra je meer vertrouwen in jezelf en in Levi hebt...
Gaat helemaal goed komen met jullie... Ik vertrouw er 100000% in Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:03

Liedje gaan zingen als hij zo aan het drammen is wil ook nog wel eens werken Muziek!
Ik vind het nog steeds erg stoer hoe jij je eigen pony aan het beleren bent met behulp van Gijsenkim. OK dan!
Dat vertrouwen heeft tijd nodig! Ook ik had last van die angst op mijn 3 jarige .. We zijn inmiddels 2 jaar verder en ik rijd alleen met hem langs de weg.. Dus dat gaat met jullie en de instructie die je met hem hebt helemaal goedkomen
En ik vind het ook heel erg goed dat je ook de mindere foto's durft te plaatsen Knipoog

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:09

Wat heeftie toch een lekker koppie he Lovers

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 15:12

MirandaB schreef:
Liedje gaan zingen als hij zo aan het drammen is wil ook nog wel eens werken Muziek!
Ik vind het nog steeds erg stoer hoe jij je eigen pony aan het beleren bent met behulp van Gijsenkim. OK dan!
Dat vertrouwen heeft tijd nodig! Ook ik had last van die angst op mijn 3 jarige .. We zijn inmiddels 2 jaar verder en ik rijd alleen met hem langs de weg.. Dus dat gaat met jullie en de instructie die je met hem hebt helemaal goedkomen
En ik vind het ook heel erg goed dat je ook de mindere foto's durft te plaatsen Knipoog


Kim vind het denk ik niet zo leuk als ik ga zingen hihi, maar ik zucht een paar keer diep en eigenlijk moet ik ook mijn handen/polsen losgooien (ga ik voortaan doen) en dan weer verder rijden.

Vandaag werd ik bijna gelanceerd Rolleyes hij draaide zich in de galop in een hoek in 1x om. Ik zat bijna bij mijn moeder op schoot *LOL* maar ik was niet bang Verward Ja die ene seconde dat het erom spande of ik bleef zitten of niet. Daarna had ik zoiets van Grr schiet op lopen nou...en hij liep weer goedzo vent...nog een keer geprobeerd en hij stopte weer, ik kreeg het niet voorelkaar dus Kim is er even opgestapt en zelfs die had er moeite mee. Maar we zijn goed geeindigd, de rest zien we maandag wel weer

Hij was zooo moe opweg naar de wei, ik had er geen kind meer aan, als een mak lammetje wandelde hij mee Haha! Ach gut Lovers

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:44

Jeetje Levi wordt nu al grijs Haha! ..

Ineke toch, heb je een strippenkaart voor vliegen gekocht? Tong uitsteken
Al was die dit keer nog niet nodig Haha!

jamietjuh

Berichten: 28
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 02:12

hai,
leuk beestje hoor, alleen jullie moeten op de foto`s te zien nog vertrouwen krijgen in elkaar
helemaal niet banketstaaf bedoelt, maar je moet veel relexster gaan zitten!
want an doet je pony het ook ( leuk beestje trouwens)
ga anders een keertje zonder zadel stappen of leuke dingen doen dat je meer aan je pony went en dus meer vertrouwen hebt en hem dus ook weer durft aan te pakken!!! *LOL*
en dus leuk kan gaan rijden!
nu ziet het er namelijk gestresst uit en das niet lekker rijden!
suc6 en je gaat vooruit hoor *LOL*
zie dit niet als commentaar maar als tip okey????

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 09:59

jamietjuh schreef:
hai,
leuk beestje hoor, alleen jullie moeten op de foto`s te zien nog vertrouwen krijgen in elkaar
helemaal niet banketstaaflig bedoelt, maar je moet veel relexster gaan zitten!
want an doet je pony het ook ( leuk beestje trouwens)
ga anders een keertje zonder zadel stappen of leuke dingen doen dat je meer aan je pony went en dus meer vertrouwen hebt en hem dus ook weer durft aan te pakken!!! *LOL*
en dus leuk kan gaan rijden!
nu ziet het er namelijk gestresst uit en das niet lekker rijden!
suc6 en je gaat vooruit hoor *LOL*
zie dit niet als commentaar maar als tip okey????


Zonder zadel stappen enzo doen we nog maar eventjes niet haha...het beestje is net 3 maanden onder het zadel....
Woensdag was hij een beetje vervelend en wilde een hoek niet in...het resultaat zie je hier. Ik was boos, hij deed het al meteen toen we de bak ingingen. Als we al een goed stukje hebben gehad en hij gaat dan pas klieren, word ik een stuk minder snel boos/gespannen.

Gisteren ging het alweer een stuk beter ondanks dat ik er bijna naast lag Schijnheilig

jamietjuh

Berichten: 28
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:20

okeyz,
dan snap ik dat je niet zonder zadel gaat rijden hoor *LOL*
ik vind het goed van je dat je zoveel probeert en doorzettings vermogen hebt!!!!!! alleen je moet proberen om jezelf te beheersen!!
echt waar het helpt, ik heb ook z`n ondeugt en kon mijn boosheid soms niet verbergen!!! als je boos word dan gaat het alleen maar slechter!!
ik heb aan mijn vriendin gevraagt of ze me wilt waar schuwen als ik boos word!!! ik zweer je dat helpt< als mijn sgatje er nu van door gaat ben ik heel rustig en kan ik er om lachen!!!! DAT GAAT VEEL BETER!!!! heel veel suc6 nog..... en de voorderingen zijn toppie hoor *LOL* *LOL* *LOL*
kusje jamie