Snel Sneller.. Snellis!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:26

manzano schreef:
Het is zeker een prachtig paard!! Waar sta je eigenlijk in Den Haag (heb ik ook gewoond nl.). Ik vind de foto's niet echt super verder om naar te kijken. Zo onrustig. Je kan duidelijk zien dat ze té sterk is.
Vaak is het ook zo als je paard eenmaal gewend is aan zo'n slof en dat je hem met grote teugel/slof-hulpen terug moet krijgen dat je nooit meer zonder zo'n ding kan en dat het alleen maar erger wordt. Maar dat is mijn ervaring.

Hippisch Centrum Westland // Condor City

Ik heb gisteren zonder zadel in de polder rond gehobbeld.
Dus zonder slof gaat het ook prima. Alleen als ik écht ga rijden buiten wordt ze beetje gek Haha! en dan is die slof mijn steun. Lachen
Vooral ook voor de veiligheid, den haag is druk bevolkt. Genoeg kleine kinderen die ineens het ruiterpad oprennen Rolleyes
dan heb ik teminsten nog een rem die meteen werkt Vork

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:48

Marwszjeuh schreef:
@ Anike -> Jaaa.. Balzflug roelt Cool Mooie hengst, mooie veulens Vork


Jaa!! Hij heeft iig een mooie dochter en mooie kleindochter.. Cool

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:42

Vette foto's Marwsz! Haha! Als wij komen mag ik dat ook een rondje scheuren? Schijnheilig

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:16

Sjonniej schreef:
waarom is de pony rechts sterk? Omdat de ruiter rechts sterker is en ongemerkt rechts meer spanning opbouwd
En die extra druk heeft hij liever niet constant op zijn lagen, dus doet óf zijn tong ertussen óf doet het bit tussen zijn kiezen.

sjonnie heeft gelijk en je wist volgens mij al dat ik fan van je zwarte duivel ben..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:36

Leuk paard hoor!
Ik wil je toch nog een tipje geven. Probeer meer je zit te gebruiken als je wilt afremmen, je gaat nu staan in de beugels en het lijkt wel of je aan de teugels hangt. Verder is het sowieso beter om los-vast-los-vast druk op je teugels te geven ipv alleen vast te houden. Op die manier kan je paard zich alleen maar sterker maken en dat win je nooit.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:41

gave fotoos zeg!
je paardje heeft er zo te zien vette lol in!!!