Mellenie @ work met pessoa (veel foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:57

Cinzano schreef:
Of hij nu wel of niet te strak staat... ik vind dat je een leuk paardje hebt


Dank je wel.. Hyper!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:22

Liekjuh schreef:
leuk beesje. Het lijk idd of je paard naar buiten gesteld staat. Miss moet je de longeerlijn door het bit en vervolgens aan de singel vast maken zodat je stelling kan vragen dit hoef niet extreem te doen enkel het neusje naar binnnen. Ik gallopeer nooit aan de pessoa teugel.


ik zie mensen dit steeds maar weer doen, terwijl het helemaal niet goed is de longeerlijn op deze manier vast te maken zodat je stelling naar binnen kan vragen.

Het paard loopt op deze manier alleen maar over de buitenschouder weg, het hoofd word gewoon naar binnen 'getrokken' terwijl binnenstelling moet worden gevraagd in kleine beetjes.
Je paard word er ook onwijs scheef van, straks heb je niet meer even veel gewicht in 2 handen.

Als je toch stelling wil vragen, doe dit dan met een dubbele longe, dan kun je de buitenlijn eraan houden, zodat ie niet over de buitenschouder wegloopt en dan kun je hem begrenzen

verder is het een super mooi paardje

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 17:49

Ik heb het een keer geprobeerd met dubbele longe, maar daar snapt ze nik svan.. dan probeerd ze steeds om te draaien.. Verward

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:51

Anike schreef:
Ik heb het een keer geprobeerd met dubbele longe, maar daar snapt ze nik svan.. dan probeerd ze steeds om te draaien.. Verward


haha, opzich is het heel simpel maar je moet het idd wel leren als je het nog nooit gedaan hebt zoek maar eens op de zoekfunctie van bokt, daar vind je wel ergens hoe het moet

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:51

Foto's zien er goed uit zeker voor de eerste keer aan de pessoa.
Gewoon goed oefenen dan komt het vanzelf.. Je kan in een keer wonderen verwachten. Er worden toch andere spieren gebruikt zo.
Verder ziet ze er top uit Aniek !

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 17:57

Een van de eerste keren.. Vingers aflikken maakt niet uit..

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:57

Anike schreef:
Een van de eerste keren.. Vingers aflikken maakt niet uit..



Oeps verkeerd gelezen Bloos!