morgen op bezoek bij mijn oude pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 22:36

hoi,

van de week kreeg ik opeens een telefoontje van de nieuwe eigenaars van sabrina ,een kinderpony die ik 2 jaar geleden verkocht heb omdat er geen kindertjes meer voor haar waren bij ons nieuwe huis helaas ,vind enorm spannend ,zal ze me nog herkennen en hoe ziet ze eruit want de nieuwe eigenaar zegt dat ze er verwaarloosd uitzag bij de koop en heeft het over een bobbel op de rug
door dat telefoongesprek ben ik zo nieuwsgierig geworden dat ik gelijk een afspraak heb gemaakt om morgen te kijken
De Bedoeling is dat er nu een volwassen vrouw op gaat rijden van 1.70m lang omdat die niet meer op paarden durft
Eerlijk gezegd vind ik sabrina wel wat klein daarvoor
Hier een foto van haar
Afbeelding

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:56

wat een poeppppieeeee Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:06

Spannend, laat je niet teleurstellen als hij even in de modder gerold heeft, vlak voor je aankwam, dat is bij mij dus altijd als de voige eigenaars van mijn paard komen kijken Knipoog Cool

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:23

Hoi!
Mijn verzorgpony is ook verkocht en ik ga een paar keer per jaar naar haar toe (het is heel ver weg voor mij). En ik weet zeker dat ze me nog herkent, dat zie je gewoon aan de blik in haar ogen
Lovers Je bent goed voor haar geweest en dat zal ze zelf ook niet zijn vergeten!!! Succes!!
Party!! xxx