Het Nieuwe paard van Lonneke. meer foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:14

gaaf paardje hoor!!! lijkt me echt een lieverd!! eigenlijk zou je dr in 2span moeten zetten (over een tijd dan he) met nog zo'n zwartje dr naast. naja als je dr laat dekken kan je dr met haar kindje in 2span doen he?? *LOL* *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 13:12

Citaat:
Op 2001-11-03 22:04, schreef lonneke:
tja zo zie je maar weer. ik kan heeeeeeel goed voor mijn diertjes zorgen he?? ze straalt van gezondheid. Schijnheilig



ja Lon helemaal mee eens *LOL*

MOOOI ding zeg Kwijl

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 14:04

mooi beestje, heb je mee getroffen...

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 09:23

Zo, ziet er heel netjes uit! Vikarien's Jolyon is een leuke zoon van Vechtzicht's Harmony.. Vechtzichts Harmony is ook vader van nationaal kampioen merries Vechtzicht's Heulwyn en Vechtzicht's Honey. Zijn volle zus Vechtzicht's Hylight was ook nationaal kampioene.

De moederlijn van Jolyon is ook heel goed. Jolyon's moeder is de stermerrie Vikarien's Justine, een dochter van Roman Carolus. Roman Carolus is van de keurhengst Baledon Pippit uit stermerrie Roman Choice (die wij vroeger nog eens hebben gehad). Choice was van de preferente hengst Revel Tobias uit nationaal kampioen merrie Twyford Chianti. Roman Choice kwam in 1988 heel dicht bij het nationaal reservekampioenschap.
Ik weet niet 100% zeker wie de moeder van Justine was, mij staat me bij dat het Vikarien's Jubilee was, een mooie zwarte dochter van Cottesmore Muffin uit de prachtige merrie Bree Juwel. Bree Juwel werd bijna reserve kampioene in 1984 en is een dochter van Cusop Comedian uit Aabede Cleopatra. Ik weet niet zeker of Juwel Elite is, preferent is ze in ieder geval wel. IJsselvliedt's Joskin is een direkte zoon van Juwel.

Overigens stond Jolyon ter dekking bij Kirkels in Weert.

Nou nog die moederlijn, Lonneke!!

Joost

Joost