mijn instructrice dressuur ( piaffe etc)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:08

Ze heeft de onderhals er mooi op staan Haha!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:19

horselover21 schreef:
Ja dat vind ik ook van remi, die start ook zo hoog en rijd gewoon met cap!!
Klasse!! Ik doe het ook nog steeds hoor!! Haha!




effe offtopic ik hoef thuis niet eens te proberen om zonder cap op te stappen ( komen mijn man en schoonmoeder gelijk aanrennen) en ik vind dat ik zeker op mijn werk het goede voorbeeld moet geven. Iedereen moet het zelf weten, maar het had bij mij al een paar hersenschuddingen kunnen voorkomen als ik iets eerder met cap was gaan rijden.

ontopic: het ziet er niet erg ontspannen uit en de foto's zijn wat onduidelijk maar het blijven momentopnames kan je er nog wat maken?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:53

vind dat er wel iets meer ontspanning in mag, je kan idd beter iets meer foto's maken.
Dit ziet er nog niet zo super uit..

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:04

Ook ik vind ze niet zo heel super... Wel super dat ze met cap rijdt... Maar zou hem wat meer ontspannen willen zien. En wat losser door 't lijf. "t ziet er wat krampachtig uit..

Skippylover

Berichten: 74
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:11

Leuk paardjuh!!!!!!
bij ons rijden alle instructeurs met cap op, ze moeten tog het goede voorbeeld geven?

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:15

Skippylover schreef:
Leuk paardjuh!!!!!!
bij ons rijden alle instructeurs met cap op, ze moeten tog het goede voorbeeld geven?


Vind ik ook!
Eigenlijk moeten de goede ruiters dat ook doen.
Alle beginnelingen kijken naar hen, en volgen meestal hun voorbeeld op.
Laat de goede ruiters het voorbeeld geven! Lachen

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:20

zoow nooit gezien van een ruiter die grand prix rijd een veiligheids helm draagt dat is ieder geval een goede zaak veel succes mee verder OK dan!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:23

Heb Anky met een clinic op TV wel een keer met cap op zien rijden.
Vond het ook een zeer goede zaak dat ze zo;n ding ophad! Haha!

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:58

Sjuimpje schreef:
Persoonlijk vind ik het niet zulke mooie foto's Bloos
Ik vind zijn halsbespiering op de 1e foto een beetje eng... Bij de schoft hol en een behoorlijke onderhals terwijl je het juist andersom wilt hebben. Op de 2e foto lijkt hij zich ook ontzettend te spannen.

Wel heel goed dat ze ook gewoon met cap rijdt

ben het hier mee eens Lachen met cap rijden vind ik iig heel goed van haar

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:01

Inderdaad, heel erg goed dat ze het goede voorbeeld geeft.

Leuke foto's

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:06

dat ze een cap draagt vind ik een goede zaak
ik vind niet dat het ontspannen oogt..
verder ben ik het met Sjuimpje en Jokky eens

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:38

Wat voor afstamming heeft dat paardje?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:10

Sjuimpje schreef:
Persoonlijk vind ik het niet zulke mooie foto's Bloos
Ik vind zijn halsbespiering op de 1e foto een beetje eng... Bij de schoft hol en een behoorlijke onderhals terwijl je het juist andersom wilt hebben. Op de 2e foto lijkt hij zich ook ontzettend te spannen.

Wel heel goed dat ze ook gewoon met cap rijdt


Ben ik ook mee eens Tong uitsteken
Voor piaf zou die wat meer mogen gaan 'zitten' maar daar weetik verder ook niets van Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:49

He jammer, misschien heb je de foto's op een verkeerd moment genomen. Ik vond zijn koppie heel erg mooi. Is dit een pelham hoofdstel? Mooi zo een hoge neusriem.

Kun je niet een paar foto's maken als het paardje wat losser is, bv 20 minuten later of zo. Dat scheelt vaak enorm als je foto's neemt. Zijn momentopnames en die kunnen verradelijk zijn, gezien het kommentaar Haha!

Als ze op dat niveau mag gaan starten, zal er heus wel meer in zitten dan het onderhalsje en spanning in het lijfje.
Ben benieuwd naar de "echte foto's" Lachen

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:51

russel schreef:

Kun je niet een paar foto's maken als het paardje wat losser is, bv 20 minuten later of zo. Dat scheelt vaak enorm als je foto's neemt. )


Gezien de oefening die ze op de foto's rijdt zal hij toch echt al wat opgewarmt zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:52

Ja, jij kunt het weten.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:13

Euh, volgens mij moet de eerste foto een piaffe voorstellen (zie ook titel) dat doe je niet met een paard wat rechtstreeks uit zijn stalletje komt, het lijkt me nogal voor de hand liggen dat hij dan al redelijk losgewerkt is!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:21

Ja lijkt mij ook....
Die mevrouw zal waarschijnlijk heus wel weten waar ze mee bezig is als ze op dat niveau rijdt denk ik zo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:01

Het zijn ook altijd de zelfde die foto's van een ander moeten afzei.ken

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 10:26

Er is niemand die zegt dat het geen mooie foto's zijn. Ze zeggen alleen dat het jammer is dat het paard niet wat meer ontspannen loopt. En als je het commentaar niet wil lezen van die mensen lees je er toch overheen.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:34

ja, maar kom op, wie rijdt er hier nu het hoogst? De vrouw op de foto toch? En zij zal er toch net iets meer verstand van hebben dan wij. Wij mogen dromen dat we zo ver komen!!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:11

Tulandro schreef:
ja, maar kom op, wie rijdt er hier nu het hoogst? De vrouw op de foto toch? En zij zal er toch net iets meer verstand van hebben dan wij. Wij mogen dromen dat we zo ver komen!!


Omdat je niveau minder is kun je heus wel goed onderbouwd commentaar geven!!!!

Kijk afzeiken is heel makkelijk... maar er word hier toch door verschillende mensen een reden aangegeven waarom ze het minder vinden.

Nu dan nog het commentaar van een bosruiter op een tinker(nou erger kan al bijna niet Haha! )...
Het ziet er idd gespannen uit,haar benen wat meer op zijn plaats en paard's benen kunnen wat meer van de plaats en het is toch echt een onderhals die je ziet .... ik heb zelfs de foto nog even wat meer belicht

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:23

Ik heb de foto dus ook even iets bewerkt voor mijzelf en daar wordt het alleen maar duidelijker op... Bloos
Daarbij hoef je geen sterruiter te zijn om de piaffe te rijden, Ozep kan ik ook laten aandribbelen. Overigens rijdt de combi waar het hier over gaat geen GP maar Z en ze mag de overgang naar het nationaal maken. Ik neem aan dat het in Belgiƫ is en iedereen weet dat het Z in Belgiƫ wel iets minder hoog niveau is dan het Z in Nederland.