Fasna trail endurance, een kleine impressie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:41

Leuke foto's ! De sfeer zit er inderdaad goed in geloof ik Haha!
Leuke honden ook trouwens!
En Plinka heeft het inderdaad super gedaan zeg! Complimenten voor Brig!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:50

Super Plinka!!!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:35

Afbeelding

Deze 2 waren echt super vriendelijk! De nr 164 helemaal (achterste op de foto)
Tonkie en ik zaten op de vetgate IN en deze Engelsen waren zo beleefd, echt super. We waren ook heel blij voor ze dat hun paarden werden goedgekeurd

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:37

Ja. leuk waren ze. Ook tegen ons of we een 'party' hadden. Ze hadden er wel lol om. En wij ook.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:38

gijsenkim schreef:
Leuk hoor jammer alleen dat jullie niet even bij mn winkel langs zijn geweest. Haha! Haha! Haha! Haha!


Was jij dat Bloos!
Ik vroeg je nog hoe duur de bandages waren.... (en ik had zo'n orange hestje aan)
Maar ik realiseerde me dat ik er al 8 heb. Is meer dan voldoende voor 1 paard dacht ik zo.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:37

gijsenkim schreef:
Leuk hoor jammer alleen dat jullie niet even bij mn winkel langs zijn geweest. Haha! Haha! Haha! Haha!


Sorry meis we moesten werken hihihiii
We zagen je wel hoor vanaf de partytent bij de start, heb je nog een beetje aan ons gedacht toen je droog stond onder het afdak, hihihii
Ik zag nog wel kans om ff snel een oranje sidepull te scoren bij Marc maar verder niet veel tijd gehad om te komen buurten...
Wij waren dat hoopje verkleumde mensjes achter de start tafel met oranje hesjes.... je weet wel van die partytent die vlak voor de start van de laatste deelnemer aan de 160 ineens besloot dattie kon vliegen, hihihi

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:27

Leuke foto's! Wij zijn met de terreinwagen (vanuit de organisatie) ook nog even de route op geweest, het eerste stuk tot aan controlepost 2. Djiez, dat was echt terreinrijden zeg, wat een water stond daar! Bloos!

Die Engelse dames schijnen de hele weg aan het kwebbelen te zijn geweest, gezellig! *LOL*

En die foto van Nils, dat was wel grappig: Nils wilde niet over de streep, die stond 50 meter van tevoren stil zo van 'ja maar DAAR ga ik niet over!'. Gelukkig kreeg Bernard hem er nog heel overtuigend over (zie de sprong) maar uit het publiek was al te horen: 'Hij is zeker niet gewend om te finishen in Ermelo he!' *LOL* (Nils is voorgaande jaren afgekeurd op een te hoge hartslag wegens opwinding - tja, hengst Haha!). Deze keer super door alle keuringen en een 7e plaats! Cool

Joan en Djinti, wat kan ik daar nog over zeggen... Joan is een van de initiatiefnemers van de Fasna, heeft ook dit jaar nog een boel gedaan voor de organisatie, heeft in Djinti een superpaard waarmee ze in vrij korte tijd een team is gaan vormen en heeft nu de titel 'Miss Fasna' met recht verdiend! OK dan!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:30

AHA deze foto's zijn met mooi weer gemaakt. Wij hebben in de ochtend een zware onweesrbui over ons heen gehad. gelukkgi hadden we de enige post met auto . Wel leuk maar vroeg. We moesten ons om 5.30 melden om uiterlijk om 5.50 op de post te zijn om 2 hekken open te doen.

Vervolgens wachten en om 6.15 kwamen er 8 paarden op een hoop voorbij draven zonder hun nummer te roepen (help). We hadden ook geen startlijst meegekregen dus we hadden op dat moment weinig idee van wat we moesten opschrijven. Gelukkig was dat vrij snel opgelost.

Even later kwamen we er achter dat er 2 diepe gaten in het midden van het hek zaten. Ook die zijn even later gelukkig dichtgegooid.

Verder hebben we wel genoten van al die mooie paarden die voorbij kwamen. En onze post was lekker druk met grooms en voorbij rennende paarden omdat we echt alle routes langs zagen komen.

Om 1400 uur mochten we weer naar huis en toen werd het pas echt mooi weer. Jammer genoeg konden we niet langer blijven maar volgend jaar weer.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:30

Vippie schreef:
je weet wel van die partytent die vlak voor de start van de laatste deelnemer aan de 160 ineens besloot dattie kon vliegen, hihihi



Joh zaten jullie daahaar........ Haha! Haha! Haha! Haha! Tja dat was een iets lastige situatie Clown