Hedio@work na 2 maanden revalidatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 23:10

cinv schreef:
Emi...wil ook niet lastig doen ik weet hoe dat voelt maar probeer met een gogue kan niets van kwaad..erna een pessoa maar lang genog gewoon met zijn hoofdstel that s it Knipoog
Ik heb furillo ook na 1 j en half erbegonnen te longeren en die heeft ne zwake rug erbij en zijn achter hand heel 'slap'...en vienro stond 7 maanden stil bijna en vroeger altijd hoofd omhoog en nu gaat hij zelf met halster met zijn nek naar de grond en heel onstappen en cool lopen Knipoog
Verder vindt ik zijn kleur zo mooooooi, ruilen ? Lachen héhé
En hou je hem of weet je nog nie goed ?


Hedio staat nog wel steeds te koop, maar t is een beetje 'aarzelend' zeg maar.
Ik zat een beetje te worstelen met mijn vervolgopleiding en toen kwam er naar voren dat Hedio te klein is voor de ORUN opleiding...
Ik ga nu de opleiding paardenhouderij doen...en waarschijnlijk, als alles goed gaat, krijg ik een ander paard ter beschikking voor de ORUN.

Om eerlijk te zijn...vindt ik de kleur van jou ventje veel mooier dan die van Hedio Scheve mond
Ik keek pas geleden nog naar foto's van vroeger van Hedio (heb een hele videoopname van Hedio in Spanje) en toen had hij toch zo'n prachtige kleur Kwijl
Echt jammer dat dat zo'n beetje weg is.


cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:18

NEE HIJ HEEFT NOg steeds een PRACHTIGE kleur joh! die pikzwarte manen en wit...wat een uitstraling awel kon ik, zou ik onmidelijk wisselen , echt!
Ik heb Invierno zijn kleur niet zooo graag. Had liever donkerdere manen en staart gehad. Maar ja ik ben toch blij met hem Knipoog héhé
O neem fotos ervan of zet er hier op van toen !! jaja
Gelukzak, ik wou dat ook doen...werken met paarden mijn droomjob..veel succes ermee OK dan! *LOL*
Laatst bijgewerkt door cinv op 04-07-04 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:19

kruisjes

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:25

Ook kruisjes Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:42

Laat deze foto's ens zien aan je DA en vraag of hij dit bedoelde


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 27 bezoekers