Clovis aan de slinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Clovis aan de slinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 22:57

Vandaag was het een dagje om eens lekker te gaan longeren, dus heb ik dat maar gedaan.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bewondering heb voor de mensen hier die de foto's mooi kunnen krijgen met nog een longeerlijn en zweep in de andere hand. Ik had er vrij veel moeite mee, er waren er dus ook genoeg mislukt.

Ik longeer Clovis af en toe met touwtjes, vandaag heb ik ze niet zo strak gezet als dat ik normaal doe, omdat hij sinds 1 week weer aan het werk is en ik wil niks over vragen. Vandaag vond ik het belangrijker dat hij lang laag liep dan meer opgericht.

Graag zou ik opmerkingen hebben waar ik mee kan.
Nou in ieder geval veel kijkplezier, het zijn er genoeg.

Even losstappen
Afbeelding

Hier in draf, zoals je kan zien kan hij goed zijn rug eruit drukken en zijn hoofd de lucht in doen Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kijk die mond :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier zou ik toch zo omvallen. Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Deze vind ik persoonlijk wel mooi..
Afbeelding

Afbeelding

Close-up van zijn lieve hoofdje. Kwijl
Afbeelding

Afbeelding

De laatste foto, weer lekker op het land.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:30

Leuke foto`s hoor zijn toch goed gelukt, mij lukt dat helemaal niet zo foto`s maken..

Tsja echt zinnig commentaar kan ik niet geven hoor dat moet je maar horen van andere bokkers..

Wel leuke kleur longeerlijn trouwens!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:49

Nou ik vind de foto's wel goed gelukt hoor! Ik doe het je niet na! ik vind ze mooi! Je hebt je longeerlijn wel een beetje gedraaid Tong uitsteken haha maar die close-up van zijn hoofd is idd heel mooi Tong uitsteken Lachen Haha!

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 18:24

mickey1989 schreef:
Nou ik vind de foto's wel goed gelukt hoor! Ik doe het je niet na! ik vind ze mooi! Je hebt je longeerlijn wel een beetje gedraaid Tong uitsteken haha maar die close-up van zijn hoofd is idd heel mooi Tong uitsteken Lachen Haha!


Die longeerlijn zit niet gedraait (in zovere, het ziet er zo uit), er zit nog een tussenstukje op die longeerlijn, waardoor de lijn automatisch weer recht komt en dus ook draait. kijk maar bij die close up foto.

Ja die close-up vind ik echt om te kwijlen.

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:32

mooi paardje!! ik vind springschoenen altijd zo schattig staan bij een paard!! Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:06

ziet er idd goed uit Haha!