Nameless op de ruiterdagen met Viccie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 18:45

de eerste foto's zijn op een stukje gras naast ring 7, de rest was toen echt bagger.
voor de finale is de beste ring uitgekozen en dat was ring 5.

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:56

moet er idd wel bij vermelden dat vic het geweldig vind om door de modder te baggeren.. anders was ik niet gestart, maar we rijden thuis ook wel vaak op weiland dus hij werd er weinig anders van..
zaterdag kon je iig weer een redelijke middendraf laten zien...

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:21

zijn echt super mooie foto's nameless je moet ze ook in je pro zetten *LOL*
vic is echt een bloedmooi paardje, ik vind het super dat cambol bij jullie kon staan Lachen en de punten heb je ook verdiend, hij liep netjes Lachen

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:02

pearl_tje schreef:
Wil jou wel zien rijden na een zwaar auto-ongeluk Boos! Jij hebt nu toch echt makelijk l*llen...


Sorry hoor, Ik heb idd nu makkelijk L*llen.
En daarbij snap ik t gewoon niet zo Lachen En dat probeer ik zo een beetje te onderbouwen. En als Nameless zegt dat ze niet goed op dr kont kan blijven zitten omdat ze dan last krijgt van dr schouders dan zal dat best en dat geloof ik ook. Ik zei al dat ik geen doker ben......

AlexAuto

Berichten: 365
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:18

(Die grote foto's zijn van mij)

De dressuurfoto's zijn wel goed gelukt en het ritje was ook wel leuk

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:33

heey ziet er super uit!!! en ben het wel met INkie eens.maar is mijn eigen mening.
Kwijl dat hoofdstel en zadel!!! staat super mooi bij het paard.
vind het er goed uit zien hoor!!!
Super!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:42

Er zitten mooie plaatjes bij, en ik vind het een erg leuk paard!!

Ik zou alleen nooi de benen van mijn paard riskeren in die bagger. Heb het met eigen ogen gezien, de bodem was echt héél slecht.

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:54

tsja, ik heb voorzichtig aan gedaan, losrijden langs de weg, proefje rijden benen afspuiten en coolingsgel.
vic heeft de hele week geen warm beentje gehad. in een hogere klasse was ik ook niet gestart denk ik, met die zijgangen enzo, ik deed gewoon mijn middendraf wat minder enzo.
en inky ik krijg geen last van mijn schouders als ik op mijn kont zit, maar doordat ik mijn schouders niet naar achteren kan draaien val ik anzelf naar voren, weet nioet hoe iik het uit moet leggen..probeer het eens zou ik zeggen, maar het stoort het plaatje idd.
maar kan niet veel anders doen dan hard trainen...

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:02

ziet er lkkr ontspanne uit Lachen veel succes verder en nog gefeli met j punte! toppiej!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:11

Ik ben dus niet gestart. IN de B zou iker idd nog heeeel misschien over nadenken. Daar komt nog eens bij dat die van mij heeeeele lange benen heeft, en dus af en toe al moeite heeft waar hij ze moet laten in de ring. Hij kan erg onzeker worden van een gladde bodem. IK heb het risico niet genomen, vond het te riskant. HIj laat me nooit in de steek, ik weet dat hij onzeker kan worden van een hele slechte bodem, en dan zou ik hem zo'n ring in sturen?? Ik heb nog wel paardjes door de modder zien gaan die er idd nog aardig doorheen konden ploeteren.. ( ik heb misschien jou ook nog gezien!) En ach, als ie het idd gewend is, en het gaat aardig... Ik heb er nog wel wat gezien die een aardig proefje neer konden zetten op zo'n bodem.. erg knap hoor..

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 09:45

Erg mooie foro's , en nu ik ze zo zie weet ik ook wie je bent heb je dinsdag of woensdag zien losrijden *LOL* .
Fijn dat je nog goede punten heb gereden.
Ik heb zelf ook de hele week "gewoon"gestart. En ben ook tevreden weer naar huis gegaan.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:54

INkie schreef:
Sorry hoor, Ik heb idd nu makkelijk L*llen.
En daarbij snap ik t gewoon niet zo Lachen En dat probeer ik zo een beetje te onderbouwen. En als Nameless zegt dat ze niet goed op dr kont kan blijven zitten omdat ze dan last krijgt van dr schouders dan zal dat best en dat geloof ik ook. Ik zei al dat ik geen doker ben......



Idd